Oι εκπαιδευτικοί σας ενημερώνουν (2019-2020 α.)
Οι Γονείς και Κηδεμόνες των μαθητών και μαθητριών μας μπορούν να ενημερώνονται από τους εκπαιδευτικούς σύμφωνα με το πρόγραμμα που μπορείτε να βρείτε κλικάροντας (νηγματίζοντας) ΕΔΩ
Γονική συγκατάθεση για Ιστότοπο 2019
Κατεβάστε ή/κι εκτυπώστε τη Γονική συγκατάθεση δημοσιοποίσης για τον Ιστότοπο μας: 2019
Ατομικό Δελτίο Υγείας ΝΕΟ 2019
Κατεβάστε ή/κι εκτυπώστε το Ατομικό Δελτίο Υγείας ΝΕΟ 2019
«ΠαράτασηΒ ́ΦάσηςΗλεκτρονικώνΕγγραφώνστηνΗλεκτρονικήΕφαρμογήΕ-εγγραφές»
Σχετ. : 1. Ημεαρ.πρωτ.Φ1α/80206/Δ4/21-05-2019εγκύκλιοςτουΥΠ.Π.Ε.Θ.
2. Ημεαρ.πρωτ.Φ1α/97643/Δ4/18-6-2019εγκύκλιοςτουΥΠ.Π.Ε.Θ.
3. Ημεαρ.πρωτ.Φ1/103689/ΓΔ4/27-6-2019εγκύκλιοςτουΥΠ.Π.Ε.Θ.
Σεσυνέχειατωνανωτέρωσχετικών,σαςενημερώνουμεότιηημερομηνίαυποβολήςηλεκτρονικώναιτήσεωνεγγραφής,
ανανέωσηςεγγραφήςήμετεγγραφήςμαθητών/-τριώνγιατοσχολικόέτος2019-2020στηνεφαρμογή e-εγγραφέςπαρατείνεταιεκνέουμέχρικαιτηνΤετάρτη3Ιουλίου 2019 καιώρα 23.59
«Παράταση Β ́Φάσης Ηλεκτρονικών Εγγραφών στην Ηλεκτρονική Εφαρμογή Ε-εγγραφές»
Σχετ. : 1. Ημεαρ.πρωτ.Φ1α/80206/Δ4/21-05-2019εγκύκλιοςτουΥΠ.Π.Ε.Θ.
2. Ημεαρ.πρωτ.Φ1α/97643/Δ4/18-6-2019εγκύκλιοςτουΥΠ.Π.Ε.Θ.
Σε συνέχεια των ανωτέρω σχετικών,σας ενημερώνουμε ότι η ημερομηνία υποβολής ηλεκτρονικών αιτήσεων εγγραφής,ανανέωσης εγγραφής ή μετεγγραφής μαθητών/-τριών για το σχολικόέτος 2019-2020 στην εφαρμογή e-εγγραφές παρατείνεται μέχρι και τη Δευτέρα 1ηΙουλίου 2019 και ώρα 23.59.
EKΔΗΛΩΣΗ ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΥ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ Γ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Ενημέρωση για την «ΗλεκτρονικήΑίτηση εγγραφής, ανανέωσης εγγραφής ή μετεγ-γραφής»,μαθητών/-τριώνγια το σχολικό έτος 2019–2020.
ΓενικάΟι μαθητές/-τριες που επιθυμούν να εγγραφούν, να ανανεώσουν την εγγραφή τους ή να μετεγγραφούνσε οποιαδήποτε τάξη Δημόσιων Ημερησίων και Εσπερινών ΓΕ.Λ.–ΕΠΑ.Λ.για το σχολικό έτος 2019–2020, υποβάλλουν «ΗλεκτρονικήΑίτησηεγγραφής, ανανέωσης εγγρα-φής ή μετεγγραφής», μέσω της εφαρμογής e-eggrafes στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://e-eggrafes.minedu.gov.gr,συμπληρώνοντας όλα τα απαραίτητα στοιχεία, από την22ηΜαΐου και ώρα 10:00έωςτη17ηΙουνίου2019και ώρα 00:00. Στην περίπτωση ανήλικων μαθητών/-τριώντην Ηλεκτρονική Αί-τηση υποβάλλειο κηδεμόνας που έχεικαταχωριστεί στο ΠΣ myschool. Σε περίπτωση ενήλικων μαθητών/-τριών,Ηλεκτρονική Αίτησημπορούν να υποβάλουν οι ίδιοι, με τους δικούς τους κω-δικούς ΓΓΠΣ (taxis), εφόσον είναι καταχωρισμένοι στο ΠΣ myschool(ως κηδεμόνες του εαυτού τους).
Επισημαίνεται ότι:α) Γιατα Γυμνάσια, Ηλεκτρονική Αίτηση υποβάλλουν οι γονείς/κηδεμόνες των ανήλικων μαθη-τών/-τριών ή οι ίδιοι οι μαθητές/-τριες,εφόσον είναι ενήλικοι/-ες, που φοιτούν στη Γ’ Τάξηκατά το τρέχον σχολικό έτος 2018 –2019.β) Για τις ΣΜΕΑΕ, Ηλεκτρονική Αίτηση υποβάλλουν οι γονείς/κηδεμόνες των ανήλικων μαθη-τών/-τριών ή οι ίδιοι οι μαθητές/τριες,εφόσον είναι ενήλικοι/-ες, που τώρα φοιτούν στη Γ’ τάξηΕιδικού Γυμνασίου ή Δ’ τάξηΓυμνασίου Ενιαίου Ειδικού Επαγγελματικού Λυκείου και επιθυ-μούν να φοιτήσουν σε ΓΕ.Λ.–ΕΠΑ.Λ.,εφόσον καταθέσουν τα απαραίτητα δικαιολογητικά.γ)Για τα Πειραματικά, Πρότυπα, Μουσικά, Καλλιτεχνικά Σχολεία καιΣχολεία Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης, Ηλεκτρονική Αίτηση,υποβάλλουν οι γονείς/κηδεμόνες των ανήλικων μαθητών/-τριών ή οι ίδιοι/-ες οι μαθητές/-τριες,εφόσον είναι ενήλικοι/-ες, που φοιτούν στη Γ ́ Τάξη Γυ-μνασίου, στην Α ́ Λυκείου και στη Β ́ κατά το τρέχον σχολικό έτος 2018 –2019,δηλώνοντας εάν επιθυμούν να συνεχίσουν τη φοίτηση σε ίδιου τύπου σχολείο ή επιθυμούν να εγγραφούν/με-τεγγραφούν σε άλλο ΓΕ.Λ. ή ΕΠΑ.Λ.δ) Για τα ιδιωτικά σχολεία, Ηλεκτρονική Αίτηση υποβάλλουν οι γονείς/κηδεμόνες των ανήλικων μαθητών/-τριών ή οι ίδιοι οι μαθητές/-τριες,εφόσον είναι ενήλικοι/-ες, που φοιτούν κατά το τρέχον σχολικό έτος στη Γ ́ Γυμνασίου, Α ́ Λυκείου ή Β ́ Λυκείου μόνοεφόσον επιθυμούν να εγγραφούν/μετεγγραφούν σε δημόσιο ΓΕ.Λ. ή ΕΠΑ.Λ.ε) Γιατα εκκλησιαστικά σχολεία, Ηλεκτρονική Αίτηση υποβάλλουν οι γονείς/κηδεμόνες των α-νήλικων μαθητών/-τριών ή οι ίδιοι/-ες οι μαθητές/-τριες,εφόσον είναι ενήλικοι/-ες,μόνοεφό-σον επιθυμούν να εγγραφούν/μετεγγραφούν σε δημόσιο ΓΕ.Λ. ή ΕΠΑ.Λ.στ) Δεν θα υποβάλλουν Ηλεκτρονική Αίτηση μέσω της εφαρμογής e-eggrafesοι μαθητές/-τριες που προέρχονται από ξένα σχολεία του εξωτερικού,καθώς θα πρέπει να προηγηθεί η αντιστοι-χία των τάξεων από την αρμόδια Δ.Δ.Ε.Οι αιτήσεις των συγκεκριμένων μαθητών/-τριών θα υ-ποβληθούν χειρόγραφα στη σχολική μονάδα και θα καταχωρισθούν στο ΠΣ myschoolμετά το πέρας των ηλεκτρονικών αιτήσεων.ζ) Δεν θα υποβάλλουν Ηλεκτρονική Αίτηση μέσω της εφαρμογής e-εγγραφές οι κρατούμενοι/-ες και όσοι/όσες παρακολουθούν θεραπευτικά προγράμματα απεξάρτησης των εγκεκριμένων οργανισμών του άρθρου 51 του ν. 4139/2013. Οι αιτήσεις των συγκεκριμένων μαθητών/-τριών θα υποβληθούνχειρόγραφα. 3Καταχώριση δυναμικής σχολείωνΑπό την22ηέως την 31ηΜαΐου 2019οι Διευθυντές/-ντριεςτων ΕΠΑ.Λ. θα πρέπει να καταχωρίσουν στην ηλεκτρονική πλατφόρμα e-eggrafesτον συνολικό αριθμό των μαθη-τών/τριώντης Α’Τάξης,των μαθητών/τριώντων Τομέων της Β’ Τάξηςκαι των μαθητών/τριώντων Ειδικοτήτων της Γ’ Τάξης που δύναται να φιλοξενήσειη σχολική τους μονάδα,βάσει της χωρητικότητας των αιθουσών διδασκαλίας θεωρητικών μαθημάτων που διαθέτεικαι σύμφωνα με τον αριθμό μαθητών/τριώνανά τμήμα,όπως ορίζεται από την 42712/Γ2,20-03-2014 Υ.Α. (ΦΕΚ 833 Β’).Κατά την παραπάνω διαδικασία,πρέπει να ληφθεί υπόψη η δυνατότητα κάλυψης της διδασκαλίας των εργαστηριακών μαθημάτων από το ΕργαστηριακόΚέντροπου εξυπηρετεί τοαντίστοιχοΕΠΑ.Λ..Είσοδος στην εφαρμογή e-eggrafesΓια την είσοδο στην εφαρμογή e-eggrafes, είναι απαραίτητοι οι κωδικοί ΓΓΠΣ (taxis)του κηδεμόνα του/τηςμαθητή/-τριαςπου θέλει να υποβάλει Ηλεκτρονική Αίτηση.Για τους/τιςανή-λικους/-ες μαθητές/-τριεςή ενήλικα προστατευόμενα μέλη, πουδε διαθέτουν κωδικούς ΓΓΠΣ (taxis), χρησιμοποιούνται αποκλειστικά οι κωδικοί ΓΓΠΣ (taxis) του γονέα ή κηδεμόνα ή του κατά τοννόμο υπεύθυνου αντίστοιχα που έχει καταχωριστεί στο Πληροφοριακό Σύστημα myschool. Στην τελευταία περίπτωση, απαιτείται αποδεικτικό έγγραφο δημόσιας αρχής για την ολοκλήρωση της εγγραφής τους στο σχολείο.Επισημαίνεται ότι,ανοι αιτούντες/-σες κηδεμόνες ή ενήλικοι/-ες μαθητές/-τριεςδενδιαθέτουν κωδικούςΓΓΠΣ (taxis),οφείλουν να προβούν σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες προκειμένου να τους αποκτήσουν έγκαιρα.Εφιστάται η προσοχή, σε περίπτωση γονέων/κηδεμόνων των οποίων τα ατομικά στοι-χεία αναγράφονταιστο ΓΓΠΣ (taxis) με λατινικούς χαρακτήρες,ναενημερώσουν τον/τηΔιευ-θυντή /-ντριατης σχολικής μονάδας προκειμένου ο/η τελευταίος/-ανα προβεί στις απαραί-τητες ενέργειες,ώστε να συμφωνούντα στοιχεία του κηδεμόνα, που έχουν καταχωρισθεί στο ΠΣ myschoolμεαυτά που εμφανίζονται στο taxis. Οι Διευθυντές/-ντριες των Γυμνασίων, Γενικών Λυκείων ή Επαγγελματικών Λυκείων διευκολύνουν τους κηδεμόνες που δηλώνουν αδυναμία να υποβάλουν μόνοι τους την Ηλεκτρο-νική Αίτησηδιαθέτοντας έναν/μίατουλάχιστον εκπαιδευτικό και έναν Η/Υ στο σχολείο τους για την καταχώριση των Ηλεκτρονικών Αιτήσεων. Η σύνδεση στην ηλεκτρονική πλατφόρμα e-eg-grafesγίνεται με τους κωδικούς ΓΓΠΣ (taxis) του κηδεμόνα.4Οι αιτούντες/-σεςκατά την είσοδότους στην εφαρμογήe-eggrafesθα έχουν τη δυνατό-τητα να ενημερώνονται για τις τάξεις, τα μαθήματα επιλογής, τις ομάδεςπροσανατολισμούτων ΓΕ.Λ., τους τομείς και τις ειδικότητες των ΕΠΑ.Λ.,στις οποίες δύνανταινα εγγραφούν.Κατά την υποβολή της Ηλεκτρονικής Αίτησηςκαταχωρίζονται απαραίτητατα παρακάτω στοιχεία:Το e-mailτου κηδεμόνα ή του/της ενήλικου/-ης μαθητή/-τριαςΤο μητρώνυμοτου κηδεμόνα ή του/της ενήλικου/-ης μαθητή/-τριαςΓια τα ΓΕ.Λ.:Επιλογή Ημερήσιου ή Εσπερινού ΓΕ.Λ.Η τάξη στην οποία θα φοιτήσουν οι μαθητές/-τριες το επόμενο σχολικό έτοςΕπιλογή ξένης γλώσσας (Α ́ Λυκείου)Μαθήματα επιλογής ( Α ́ και Γ ́ Λυκείου)Επιλογή Ομάδας Προσανατολισμού (Β ́ και Γ ́ Λυκείου)Για τα ΕΠΑ.Λ.:Ητάξη στην οποία θα φοιτήσουνοι μαθητές/-τριεςτο επόμενο σχολικό έτοςΟ τομέας της Β’ Τάξης ή η ειδικότητα της Γ’ Τάξης ημερήσιων και εσπερινών ΕΠΑ.Λ. ή της Δ ́ τάξης εσπερινών ΕΠΑ.Λ.Η επιλογή έως τριών (3) ΕΠΑ.Λ.Κοινά(ΓΕ.Λ. –ΕΠΑ.Λ):Το σχολείο τελευταίας φοίτησης καθώς και το έτος τελευταίας φοίτησηςΟ Αριθμός Μητρώου (Α.Μ.) μαθητή/-τριας (ο οποίος αναγράφεται στον έλεγχο προό-δου, στο Ατομικό Δελτίο μαθητή)Η ημερομηνία γέννησης του/τηςμαθητή/-τριαςΑπό ποιον/-ακαταχωρίζεταιη Ηλεκτρονική ΑίτησηΟ αριθμόςτου κινητού ή του σταθερού τηλεφώνουτου/της κηδεμόνα ή του/τηςμα-θητή/-τριας5Σημειώνεται ότι:Η Ηλεκτρονική Αίτηση επέχει θέση Υπεύθυνης Δήλωσης του ν. 1599/1986 (Α ́75).Οι αιτούντες/-σες,οι οποίοι/εςδηλώσουν Τάξη/Τομέα/Ειδικότηταστην οποία δεν έχουν δι-καίωμα να εγγραφούνσύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις,δεν έχουν τη δυνατότητα να ολο-κληρώσουν τη διαδικασία υποβολής στην ηλεκτρονική πλατφόρμαe-eggrafes.Για να είναι δυνατή η ταυτοποίηση ενός μαθητή/τριας και η ολοκλήρωση της διαδικασίας υποβολής της αίτησής του στην ηλεκτρονική πλατφόρμα e-eggrafes, ο/η αιτών/-ούσα θα πρέπει να γνωρίζει τον ΑριθμόΜητρώου (Α.Μ.) του μαθητή/-τριας, και η ημερομηνία γέν-νησής του/της να είναι ορθά καταχωρισμένη στο ΠΣ myschool.Τα στοιχεία των μαθητών/-τριών οι οποίοι/-ες φοίτησανπριν από το σχολικό έτος 2013 –2014, δεν περιλαμβάνονταιστο ΠΣ myschool.Στην περίπτωση αυτή, καλούνται να καταχω-ρίσουνοι ίδιοι/-εςτα παρακάτω στοιχεία:oΤάξη τελευταίας φοίτησηςoΑποτέλεσμα φοίτησηςoΦύλο μαθητή/-τριαςoΌνομα μαθητή/-τριαςoΕπώνυμο μαθητή/-τριαςoΌνομα πατέραoΌνομα μητέραςoΔιεύθυνση κατοικίας μαθητή/-τριαςΌσοι/όσες μαθητές/-τριες έχουν προαχθεί από τάξη του ΕΠΑ.Λ. έχουν προτεραιότητα εγ-γραφής στη σχολική μονάδα στην οποία φοιτούν.Οι μαθητές/-τριες,που επιθυμούν να φοιτήσουν σε ΓΕ.Λ.,δεν δηλώνουν σχολείο προτίμη-σηςστην εφαρμογή e-eggrafes,αλλά τοποθετούνται σύμφωνα με απόφαση του/της Διευ-θυντή/-ντριας Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ανάλογα με την περιοχή της μόνιμης κατοικίας τους. Σε περίπτωση που οι περιοχές των σχολείων δεν μπορούν να καθοριστούν στο πλαίσιο της δικαιοδοσίας ενός/μίας μόνο Διευθυντή/-ντριας Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, καθορί-ζονται με απόφαση του/της αρμόδιου/-ας Περιφερειακού/-ής Διευθυντή/-ντριας Εκπαίδευ-σης.Οι κηδεμόνες των ανήλικων μαθητών/-τριώνκαι οι ενήλικοι/-εςμαθητές/-τριεςπρέπει να γνωρίζουν ότι η κατανομή τους σε ΕΠΑ.Λ.θα γίνει με βάση τη σειρά προτίμησηςπου δη-λώθηκε και θα γίνει σε Τάξεις, Τομείς και Ειδικότητες που πληρούν τις προϋποθέσεις λει-τουργίας τους.6Στην περίπτωση κατά την οποία μαθητής/-τρια έχει υποβάλει Ηλεκτρονική Αίτηση δηλώνο-ντας την πρόθεσή του/της για μετεγγραφή σε άλλη σχολική μονάδα (ΓΕ.Λ. –ΕΠΑ.Λ.),θεω-ρείται ότι έχει πραγματοποιήσει την ανανέωση εγγραφής του/της στη σχολική μονάδα προ-έλευσης.Μετά την οριστική κατανομήτους σε συγκεκριμένο ΓΕ.Λή ΕΠΑ.Λ.οι ενδιαφερόμενοι/-εςθα ενημερωθούν μέσω της εφαρμογήςe-eggrafesστην ηλεκτρονική διεύθυνση:https://e-eggrafes.minedu.gov.grκαι οφείλουν να παρουσιαστούνγια την οριστική εγγραφή, ανανέωση εγγραφής ή με-τεγγραφή τους προσκομίζοντας όσα δικαιολογητικά απαιτούνται κατά περίπτωση:α. Για τα ΓΕ.Λ. μέχρι την έναρξη των μαθημάτων (11 Σεπτεμβρίου2019). β. Για τα ΕΠΑ.Λ. από την 20ηέως την 28ηΙουνίου 2019για την Α’ φάση ηλεκτρονικών εγγραφών και από την 1ηέωςτην5ηΙουλίου για την Β’ φάση ηλεκτρονικών εγγραφώνΜαΐου –Ιουνίου 2019.Στηνπερίπτωση κατά την οποία μαθητής/-τριααιτήθηκε τμήμαπου δεν πληροί τις προϋπο-θέσεις λειτουργίας (π.χ. ολιγομελές) και το οποίο χρειάζεται έγκριση για να λειτουργήσει, αναμένει νεότερη ενημέρωσημέσω της εφαρμογής e-eggrafesμετά τη 15ηΙουλίου 2019. Αν το τμήμα δεν εγκριθεί,οι μαθητές/-τριες, που κατανεμήθηκαν σε αυτά, θα πρέπει να κάνουν νέα αίτηση εγγραφής από τη 2ηέως την 11ηΣεπτεμβρίουστα υπάρχοντα/διαμορφωμένα τμήματα, μέσω της εφαρμογής e-eggrafes.Στην περίπτωση κατά την οποία μαθητές/-τριες που υποβάλλουν αίτηση σε τάξη, τμήμα,ή ειδικότητα είναι περισσότεροι/-ες από τον αριθμό μαθητών/-τριών που μπορεί να εξυπηρε-τήσει η σχολική μονάδα,πραγματοποιείται δημόσια κλήρωση ώστε να καλυφθεί ο προβλε-πόμενος ανώτατος αριθμός μαθητών/-τριών ανά τάξη.Ειδικότερα, η κλήρωση:oγια την Α ́τάξη διεξάγεται μεταξύ όλων των μαθητών/-τριών οι οποίοι/-εςέχουν κα-τανεμηθεί στη συγκεκριμένη σχολική μονάδα oγια τη Β ́, Γ’και Δ ́ τάξηΕΠΑ.Λ.διεξάγεται μόνο μεταξύ των μαθητών/-τριώνπου προ-έρχονται από άλλη σχολική μονάδα για τις θέσεις που δεν έχουν ήδη καλυφθεί από τους μαθητές/τριεςπου φοιτούσαν το προηγούμενοσχολικό έτος στοσυγκεκριμένοΕΠΑΛΣτην εξαιρετική περίπτωση κατά την οποία μαθητής/-τρια δεν κατανεμήθηκε σε κανένα ΕΠΑ.Λ., η διαδικασία κατανομής του/τηςθα γίνει από την οικεία Διεύθυνση Δευτεροβάθ-μιας Εκπαίδευσης, στην οποία απευθύνεται έως το τέλος Ιουνίου, όπου ο Διευθυντής Δευ-τεροβάθμιας Εκπαίδευσης προτείνει την εγγραφή του/της σε υπάρχοντα τμήματα.
7Οι μαθητές/-τριες ή οι κηδεμόνες αυτών που συναντούν δυσκολία στη συμπλήρωση των απαραίτητων στοιχείων στην εφαρμογή e-eggrafesμπορούν να απευθύνονται στο Help Desk της εφαρμογής στα τηλέφωνα επικοινωνίας που βρίσκονται στην αρχική σελίδα της πλατ-φόρμαςe-eggrafes(ΓΕ.Λ.: 2103443911, ΕΠΑ.Λ.: 2103443913)ή με e-mailμέσω της σελίδας «Επικοινωνία» της πλατφόρμας e-εγγραφές, εφόσον συνδεθούν, επιλέγοντας απαραίτητα τύπο σχολείου (ΓΕ.Λ. ή ΕΠΑ.Λ.). Επίσης,μπορούν να απευθύνονταιστηνπλησιέστερη σχο-λική μονάδα (Γυμνάσιο, ΓΕ.Λ.-ΕΠΑ.Λ.) της κατοικίας τους τις ώρες λειτουργίας της εκτός των ημερών και ωρών που διενεργούνται οι Πανελλαδικές Εξετάσεις.Τα στοιχεία που συμπληρώνονται στην εφαρμογή και είναι απαραίτητα για την ολοκλήρωση της εγγραφής, κατατίθενται και ελέγχονται από τον/τηΔιευθυντή/-ντριατου ΓΕ.Λ.–ΕΠΑ.Λ. στο οποίο κατανεμήθηκανοι μαθητές/-τριες.Στη δεύτερη φάση εγγραφών Μαΐου –Ιουνίου από 25 Ιουνίου 2019 και ώρα 09:00 έως 28 Ιουνίου 2019 και ώρα 15:00 μπορούν να υποβάλουν Ηλεκτρονική Αίτηση:oΟι παραπεμπόμενοι/-ες μαθητές/-τριεςΓυμνασίων, ΓΕ.Λ., ΕΠΑ.Λ. οι οποίοι/-ες περι-μένουν την έκδοση αποτελεσμάτων από την ειδικήεξεταστική περίοδο του Ιουνίου:α) εάν δεν έχουν απορριφθεί, ισχύει η αρχική Ηλεκτρονική Αίτησηπου είχαν εν-δεχομένως υποβάλεικαι ενημερώνονται για την τοποθέτησή τους μετά το πέρας της Β’φάσης Ηλεκτρονικών ΑιτήσεωντουΜαΐου –Ιουνίου,β) εάν έχουν απορριφθεί,υποβάλουν νέαΗλεκτρονική Αίτηση,κατά την διάρκεια της δεύτερης φάσης εγγραφώνoόσοι/-εςδεν έχουν υποβάλει Ηλεκτρονική Αίτησηγια λόγους ανωτέρας βίας. Οι εν λόγω ενδιαφερόμενοι/-ες αφού ενημερωθούνμέσω της εφαρμογήςe-eggrafesγια το ΓΕ.Λ.–ΕΠΑ.Λ.εγγραφής τους, θα ολοκληρώσουν την εγγραφή τους στα ΓΕ.Λ. μέχρι την έναρξη των μαθημάτωνκαισταΕΠΑ.Λ. κατάτην ημέραλειτουργίαςτους, από την1ηέως την5ηΙουλίου 2019.Οι αιτούντες/-σες έχουν τη δυνατότητα τροποποίησηςτης Ηλεκτρονικής Αίτησήςτους ή δια-γραφήςκαι υποβολήςνέας όσο η ηλεκτρονική πλατφόρμα e-eggrafesδέχεται ΗλεκτρονικέςΑιτήσειςκαι σε κάθε περίπτωση όχι μετά την τοποθέτηση/ κατανομή σε σχολική μονάδα.Μετά την κατανομή δυνατότητα διαγραφής της Ηλεκτρονικής Αίτησης υφίσταται μόνο σε 8εξαιρετικές περιπτώσεις(π.χ. μη έγκυρη αίτηση, αλλαγή τομέα -ειδικότητας ΕΠΑΛ, μη έ-γκριση ολιγομελούς κ.λπ.) με Υπεύθυνη Δήλωσηπρος τον/τη Διευθυντή/-ντρια του σχολείου που έχει κατανεμηθεί προκειμένου να του/της ενεργοποιήσει τη δυνατότητα διαγραφής. Με την παραπάνω ενεργοποίηση, ο/η μαθητής/-τρια/κηδεμόνας μπορεί να διαγράψει ο/η ίδιος/α την Ηλεκτρονική Αίτηση.Μετά τηδιαγραφή της Ηλεκτρονικής Αίτησήςτου/της, ο μαθητής/-τρια /κηδεμόνας, πρέπει να υποβάλει εκ νέου Ηλεκτρονική Αίτηση στην αμέσως επόμενη περίοδο εγγραφών. (Περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε στο Εγχειρίδιο Χρήσης).Στην ειδική εξεταστική περίοδο του Σεπτεμβρίου από τη 2ηέως την 11ηΣεπτεμβρίου 2019σε υπάρχοντα/διαμορφωμένα τμήματα, μπορούν να εγγραφούν:oΟι μαθητές/-τριεςπου αδυνατούσαννα εγγραφούν για λόγους ανωτέρας βίας(π.χ. λόγοι υγείας, σοβαροί οικογενειακοίλόγοι κ.ά.)oΟι παραπεμπόμενοι/-ες μαθητές/-τριεςστην ειδική εξεταστική περίοδο του Σεπτεμ-βρίουoΚατ’ εξαίρεση, οι απόφοιτοι ΓΕ.Λ. και ΕΠΑ.Λ. του σχολικού έτους 2018-2019, οι οποίοι επιθυμούν να εγγραφούν στη Β ́ τάξη ΕΠΑ.Λ. για την απόκτηση πτυχίου ειδικότηταςΌσοι/-εςδεν υπέβαλαν Ηλεκτρονική Αίτησηστις ανωτέρω προβλεπόμενες ημερομηνίες δύ-νανται να καταθέσουν εκπρόθεσμηΗλεκτρονική Αίτησηαπό τη 12ηέως την 21η Σεπτεμ-βρίου 2019και η εγγραφήθα πραγματοποιηθεί μετά από έγκριση του/τηςοικείου/-ας Διευ-θυντή/-ντριας Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσηςσε υπάρχοντα τμήματα.Η Ηλεκτρονική Αίτηση των ανήλικων πολιτών τρίτων χωρώνπου εμπίπτουν στην παρ. 8 του άρθρου 21 του ν. 4251/2014 (Α ́ 80) και των ανήλικων προσφυγόπαιδων, που εμπίπτουν στις διατάξεις του άρθρου 71 του ν. 4547/2018 (Α ́102), οι οποίοι/-ες επιθυμούν την εγγραφή τους σε ΓΕ.Λ.ή ΕΠΑ.Λ., μπορεί να υποβάλεται από τον/τη Διευθυντή/-ντρια του σχολείου ή από τον/τη Συντονιστή/-στρια Εκπαίδευσης Προσφύγων, με τους προσωπικούς του/της κω-δικούς ΓΓΠΣ (taxis), αφού οι κηδεμόνες τους υποβάλουν στη διεύθυνση του σχολείου Αίτηση –Υπεύθυνη Δήλωση με την οποία:α) εξουσιοδοτούν τον/τη Διευθυντή/-ντρια του σχολείου ή τον/τη Συντονιστή/-στρια Εκ-παίδευσης Προσφύγων να υποβάλει αντ’ αυτών την Ηλεκτρονική Αίτησηβ) δηλώνουν την προτίμησή τους στον τύπο σχολείου όπου επιθυμούν να εγγραφούν,γ) δηλώνουν την αδυναμία τους να υποβάλουν οι ίδιοι/-ες την Ηλεκτρονική Αίτηση,δ) δηλώνουν ότι θα προσκομίσουν:αα) το δελτίο αιτούντος/δικαιούχου διεθνούς προστασίας9ββ) βεβαίωση διαμονής υπογεγραμμένη από τον Διοικητή του κέντρου φιλοξε-νίας ή της δομής φιλοξενίας προσφύγωνστην οποία δηλώνεται παράλληλα η α-δυναμία του/της ενδιαφερόμενου/-ης για την απόκτηση κωδικών taxisήγγ) βεβαίωση διαμονής σε άλλη δομή (π.χ. στεγαστικό πρόγραμμα, Μ.Κ.Ο., Δή-μους, Διεθνή Οργανισμό). Στην περίπτωση αυτή, η βεβαίωση εκδίδεται από τον αρμόδιο κατά περίπτωση φορέα που δηλώνει παράλληλα την αδυναμία του/της ενδιαφερόμενου/ης για την απόκτηση κωδικών ΓΓΠΣ (taxis).Στηνπερίπτωση πολιτών τρίτων χωρών που διαμένουνστην Ελλάδακαι δεν έχουν ολοκλη-ρώσει τις απαιτούμενες ενέργειες προκειμένου να ρυθμίσουν τη νόμιμη διαμονή τους στη χώρα, την Ηλεκτρονική Αίτηση για την εγγραφή των ανήλικων τέκνων τους μπορεί να υπο-βάλει ο/η Διευθυντής/-ντρια του σχολείου, με τους προσωπικούς του/τηςκωδικούς ΓΓΠΣ (taxis), υπό την προϋπόθεση ότι οι κηδεμόνες τους υποβάλουν στη διεύθυνση του σχολείου Αίτηση –Υπεύθυνη Δήλωση με την οποία:α) εξουσιοδοτούν τον/τη Διευθυντή/-ντρια του σχολείου να υποβάλει αντ’ αυτών την Ηλεκτρονική Αίτηση,β) δηλώνουν την προτίμησή τους στον τύπο σχολείου που επιθυμούν να εγγραφούν,γ) δηλώνουν την αδυναμία τους να υποβάλουν οι ίδιοι/-ες την Ηλεκτρονική Αίτηση,δ) δηλώνουν ότι δεν έχουν ολοκληρώσει τις απαιτούμενες ενέργειες προκειμένου να ρυθμίσουν τη νόμιμη διαμονή τους στη χώρα. Οι βεβαιώσεις και οι υπεύθυνες δηλώσεις/εξουσιοδοτήσεις όλων των παραπάνω περιπτώ-σεων πρωτοκολλούνται και τηρούνται στο αρχείο του σχολείου.Επισημαίνεται ότι, σχετικά με τιςανωτέρωπεριπτώσεις η Ηλεκτρονική Αίτηση υποβάλλε-ταιαπό την 26ηέως την 28ηΙουνίου 2019.Στην περίπτωση ανήλικων ή ενήλικων μαθητών/-τριών οι οποίοι/-ες φιλοξενούνται σε Κέ-ντρα Κοινωνικής Πρόνοιας με εισαγγελική παραγγελία ή δικαστική απόφαση, την Ηλεκτρο-νικήΑίτησηυποβάλλει ο ασκών την επιμέλεια ή ο κατά τον νόμο υπεύθυνος.Οι Διευθυντές/-ντριες που υποβάλλουν Ηλεκτρονικές Αιτήσειςσχετικά με τις ανωτέρω πε-ριπτώσεις,καθώς και οι έχοντες/έχουσεςτην επιμέλεια παιδιών ή οι κατά τον νόμο υπεύ-θυνοι/-ες, πρέπει να απευθύνονται στο helpdeskτης εφαρμογής για την ενεργοποίηση της δυνατότητας υποβολής Ηλεκτρονικών Εγγραφών για μαθητές/-τριες των οποίωνδεν είναι κηδεμόνες.10Δυνατότητα εγγραφών απευθείας στο myschoolΚαθ’ όλη τηδιάρκεια των ηλεκτρονικών εγγραφών δενθαυπάρχει δυνατότητα νέας εγ-γραφής, ανανέωσης εγγραφής ή μετεγγραφής στο ΠΣ myschool. Η μετάπτωση των δεδομένωντων εγγραφών από την ηλεκτρονική πλατφόρμα e-eggrafesστο ΠΣ myschoolγίνεται αυτόματα.
ΑΚΡΙΒΕΣ ΑΝΤΙΓΡΑΦΟ
Ο ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΣ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣΣΠΟΥΔΩΝ Π.Ε& Δ.Ε
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΤΣΑΧΑΛΑΣ
Είναι αυτό τέχνη;
Το «Είναι αυτό Τέχνη», είναι το πρώτο εκπαιδευτικό πρόγραμμα που στοχεύει να φέρει τις νέες γενιές μαθητών κοντά σε αυτό το θεριό που λέγεται Τέχνη. Πρόκειται για μια πρωτοβουλία του Οργανισμού Πολιτισμού και Ανάπτυξης ΝΕΟΝ που σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε µε τη συνεργασία του Ελληνικού Παιδικού Μουσείου. Το πρόγραμμα απευθύνεται σε μαθητές της Γ’ Γυμνασίου και στοχεύει με απλό, ξεκάθαρο και κυρίως βιωματικό τρόπο να ευαισθητοποιήσει τα παιδιά με την έννοια της Σύγχρονης Τέχνης. H εικαστικός του σχολείου μας κα Χατζημανώλη Ε. δεξιώθηκε στις 13 και 15 Μαϊου τις κ.κ. Μαρία - Χριστίνα Ευσταθίου και Κατερίνα Ρογκάκου και πραγματοποίησαν διαδραστικές εκπαιδευτικές τεχνικές.
Τα παιδιά έρχονται σε επαφή με το έργων διαφόρων καλλιτεχνικών ρευμάτων και καλλιτεχνών (Marcel Duchamp, Joseph Beuys, Louise Bourgeois, Andy Warhol, Gerhard Richter, Martin Kippenberger, William Kentridge, Marina Abramović αλλά και τον Έλληνα καλλιτέχνης Γιάννης Κουνέλλης). Έπειτα επιχειρείται και μια δεύτερη συνάντηση στα σχολεία όπου τα παιδιά έχοντας πάρει κάποιας μορφής κλίση για το τι περίπου τους αρέσει, φτιάχνουν οι ίδιοι τα δικά τους έργα σύγχρονης τέχνης.
«Το Ελληνικό Παιδικό Μουσείο σχεδίασε το εκπαιδευτικό πρόγραμμα για εφήβους λαμβάνοντας υπόψη τις ανάγκες και τις δυνατότητές τους. Η ανθρωποκεντρική προσέγγιση όλης της εκπαιδευτικής διαδικασίας επιτρέπει στα παιδιά να εκφραστούν ελεύθερα, με ενθουσιασμό και δημιουργικότητα» μας λέει η Ζαμπέλ Μουρατιάν, Πρόεδρος του Δ.Σ. του Ελληνικού Παιδικού Μουσείου, εκπαιδευτικός και μουσειολόγος μας λέει η Ζαμπέλ Μουρατιάν, Πρόεδρος του Δ.Σ. στο Ελληνικό Παιδικό Μουσείο, εκπαιδευτικός και μουσειολόγος.
Ενώ η διευθύντρια του Ελληνικού Παιδικού Μουσείου, Αναστασία Καφήρη συμπληρώνει: «Είναι ένα πρόγραμμα που φέρνει κοντά όχι μόνο τους μαθητές με την έννοια της Τέχνης αλλά και τους ίδιους τους καθηγητές με τους μαθητές τους εξερευνώντας τρόπους επικοινωνίας και αλληλεπίδρασης». Το Ελληνικό Παιδικό Μουσείο και ο ΝΕΟΝ συνεργάστηκαν µε την εικαστικό Κατερίνα Ζαχαροπούλου για την επιστημονική επιμέλεια του προγράμματος. «Στόχος μας είναι να συνεχίσουμε την προσπάθεια, να πάμε σε όσο το δυνατόν περισσότερα σχολεία και να κάνουμε την προσπάθεια που λέγεται «Είναι αυτό Τέχνη;», κάτι σα θεσμό, μου λένε.
Οι μικροί έφηβοι αφήνουν την φαντασία τους ελεύθερη και πέρα από τα όρια και το φόβο της κριτικής δημιουργούν τα δικά τους έργα. 15χρονοι νέοι εκφράζονται και είναι αφοπλιστικός ο τρόπος και η ωριμότητα με την οποία αντιλαμβάνονται την Τέχνη και τη ζωή. Η Ελίνα Κουντούρη, Διευθύντρια του Οργανισμού Πολιτισμού και Ανάπτυξης ΝΕΟΝ, μας είπε σχετικά με το πρόγραμμα: «Απευθυνόμαστε σε νέους, έφηβους 15 ετών που έχουν άποψη, εξεταστική και ανατρεπτική προσέγγιση για τη ζωή. Είναι στην ηλικία που οραματίζονται και σχεδιάζουν το μέλλον τους. Γι’ αυτό θέτουμε το ερώτημα “Είναι αυτό Τέχνη;”, ώστε να εξετάσουμε μέσα από τη ζωή και το έργο καλλιτεχνών όπως οι Marcel Duchamp, Joseph Beuys, Louise Bourgeois, Andy Warhol που ήταν πρωτοπόροι της εποχής τους, τη διαφορετική προσέγγιση, το σύγχρονο προβληματισμό και την παραγωγή ιδεών που η τέχνη τοποθετεί πάνω στα ζητήματα κάθε εποχής. Επενδύουμε σε αυτό το εκπαιδευτικό πρόγραμμα γιατί πιστεύουμε ότι η πρόοδος και η ανάπτυξη έρχεται μέσα από τον πολιτισμό.»
Ένας ανθρώπινος εγκέφαλος που ολοένα και συμπιέζεται από τις μηχανές, δημιούργημα ενός έφηβου με βάζει σε σκέψεις. Τα λόγια ενός άλλου για την εμπειρία του, αφοπλιστικά: «Η σύγχρονη τέχνη για μένα είναι ξεσπασμός, οργή, χαρά αλλά και μπερδευτικό». «Η τέχνη για μένα είναι ελευθερία». Τα παιδιά καμιά φορά, τα λένε καλύτερα. Και η τέχνη τα βοηθάει.
Μήνυμα του Υπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, Κ. Γαβρόγλου, για την 6η Μαρτίου, πανελλήνια ημέρα κατά της Σχολικής Βίας και του Εκφοβισμού
Η 6η Μαρτίου έχει καθιερωθεί ως πανελλήνια ημέρα κατά της Σχολικής Βίας και του Εκφοβισμού. Με την ευκαιρία αυτή καλούνται οι εκπαιδευτικοί, οι μαθητές και οι μαθήτριες αλλά και οι γονείς να συζητήσουν, να ανταλλάξουν προβληματισμούς, σκέψεις, ιδέες, αλλά και να σχεδιάσουν θετικές συλλογικές δράσεις για την πρόληψη και αντιμετώπιση της βίας, με όποιες μορφές εκδηλώνεται στο σχολικό περιβάλλον.Ο ενδοσχολικός εκφοβισμός και η θυματοποίηση, φαινόμενο που γίνεται πλέον ορατό στις ανησυχητικές διαστάσεις του σε πολλές χώρες, δεν αποτελεί μόνο εκπαιδευτικό αλλά και κοινωνικό πρόβλημα. Μπορεί να εκδηλώνεται στο περιβάλλον του σχολείου, αλλά απηχεί στρεβλώσεις του ευρύτερου κοινωνικού και πολιτισμικού περιβάλλοντος, καθώς συνδέεται, μεταξύ άλλων, με τον ρατσισμό, την ομοφοβία, κάθε είδους ανισότητες, την κανονικοποίηση της βίας και της ρητορικής του μίσους. Η εκφοβιστική συμπεριφορά έχει συχνά μη αναστρέψιμες συνέπειες για την ψυχοσυναισθηματική ανάπτυξη των παιδιών που την υφίστανται και υπονομεύει την ποιότητα της εκπαίδευσης. Για όλους αυτούς τους λόγους, λοιπόν, η βία δεν μπορεί και δεν πρέπει να γίνεται ανεκτή.Η απάντηση στην εξάπλωση του προβλήματος δεν μπορεί παρά να είναι το δημοκρατικό και συμπεριληπτικό σχολείο, που αποδέχεται και τιμά τη διαφορετικότητα και την ποικιλομορφία∙που ευαισθητοποιεί όλα τα μέλη της κοινότητας –μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικούς–και προωθεί την αλληλοκατανόηση και την ειρηνική επίλυση των προβλημάτων στις διαπροσωπικές σχέσεις που εστιάζει στην ηθική και ανθρωπιστική διάσταση της παιδείας, στην καλλιέργεια του σεβασμού, της ενσυναίσθησης, της αλληλεγγύης και της συμμετοχικότητας,και όχι μόνο στα μαθησιακά αποτελέσματα. Στον αξιακό χαρακτήρα του σχολείου πρέπει να κατατείνουν οι προσπάθειες όλων μας, πολιτείας, κοινωνίας, οικογένειας, γιατί μόνο αυτός μπορεί να διασφαλίσει την ανάπτυξη της αυτοεκτίμησης και την προαγωγή των κοινωνικών και συναισθηματικών δεξιοτήτων των παιδιών μας. Το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, στην κατεύθυνση της ευαισθητοποίησης της σχολικής κοινότητας, της βελτίωσης του παιδαγωγικού κλίματος στα σχολεία, αλλά και της επιμόρφωσης και επιστημονικής υποστήριξης των εκπαιδευτικών, έχει προχωρήσει τα τελευταία χρόνια σε μια σειρά από παρεμβάσεις, όπως η θεματική εβδομάδα, το νέο Πλαίσιο οργάνωσης Σχολικής Ζωής, η εκπόνηση έγκυρου επιμορφωτικού υλικού για εκπαιδευτικούς, καθώς και οι νέες δομές συμβουλευτικής και υποστήριξης των σχολικών μονάδων.Ένα ασφαλές, ειρηνικό και δημοκρατικό σχολείο, ένα σχολείο χωρίς βία και φόβο αποτελεί δικαίωμα όλων των παιδιών. Χρέος όλων μας να το διασφαλίσουμε!
Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΓΑΒΡΟΓΛΟΥ
Οι Καθηγητές σάς ενημερώνουν...
5Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΛΑΙΟΥ ΦΑΛΗΡΟΥ ΤΑΧ. Δ/ΝΣΗ: ΖΕΦΥΡΟΥ 20, 175 64, Π. Φάληρο ΤΗΛΕΦΩΝΟ: 210 9430600, 210 9407990 FAX : 210 9407990 Ιστότοπος:http://5gym-.sch.gr/ E-mail : Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. Οι Καθηγητές σάς ενημερώνουν... (Από Δευτέρα 17/12/2018) |
|
Α/Α |
Επώνυμο |
Όνομα |
Μαθήματα |
Τετάρτη |
Πέμπτη |
|
ΑΓΓΟΥΡΗΣ |
ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ |
Μαθηματικά Φυσική |
3η |
|||
ΑΝΤΩΝΑΚΟΥ |
ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ |
Φιλολογικά |
5η |
|||
ΑΡΤΟΠΟΥΛΟΥ |
ΕΛΕΝΑ |
Γερμανικά |
4η |
|||
ΒΟΥΛΓΑΡΗΣ |
ΘΩΜΑΣ |
Πληροφορική Μαθηματικά |
5η |
|||
ΓΚΑΡΑΓΚΟΥΝΗΣ |
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ |
Γεωγραφία Βιολογία |
4η |
|||
ΓΩΓΟΥΛΟΥ |
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ |
Πληροφορική |
5η |
|||
ΔΗΜΗΤΡΕΛΙΑΣ |
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
Κ.Π.Α. |
Τρίτη 5η |
|||
ΚΑΘΟΠΟΥΛΗ |
ΜΑΡΙΑ |
Μουσική |
6η |
|||
ΚΑΠΕΤΑΝΑΚΗΣ |
ΓΕΩΡΓΙΟΣ |
Θρησκευτικά |
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ |
|||
ΚΙΟΥΡΤΣΟΓΛΟΥ |
ΑΝΔΡΟΜΑΧΗ |
Φιλολογικά |
3η |
|||
ΦΑΒΒΑ |
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ |
Θρησκευτικά |
Μετά από συνεννόηση |
|||
ΚΑΚΟΓΕΩΡΓΟΣ |
ΗΛΙΑΣ |
Φυσ. Αγωγή |
Τρίτη 6η |
|||
ΚΩΤΣΟΜΗΤΗ |
ΓΕΩΡΓΙΑ |
Τεχνολογία |
Μετά από συνεννόηση |
|||
ΖΟΥΓΑΝΕΛΗ |
ΠΕΤΡΟΥΛΑ |
Τεχνολογία |
4η |
|||
ΛΙΑΣΚΟΣ |
ΘΕΟΦΑΝΗΣ |
Μαθηματικά |
Β ΥΠΟΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ |
4η |
||
ΛΑΔΗ |
ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ |
Φιλολογικά |
2η |
|||
ΜΠΑΜΠΑΤΣΙΚΟΣ |
ΦΩΤΙΟΣ |
Φυσική Βιολογία |
5η |
|||
ΜΠΑΡΤΖΩΚΑ |
ΕΛΒΙΡΑ |
Γαλλικά |
Μετά από συνεννόηση |
|||
ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ |
ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ |
Φιλολογικά |
4η |
|||
ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟΥ |
ΕΜΜΑΝΟΥΕΛΑ |
Φιλολογικά |
3η |
|||
ΠΟΡΦΥΡΗ |
ΖΩΗ |
Φιλολογικά |
3η |
|||
ΠΡΕΜΕΝΗ |
ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ |
Αγγλικά |
4η |
|||
ΡΙΤΣΩΝΗ |
ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ |
Γαλλικά Ιστορία |
2η |
|||
ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟΥ |
ΜΙΜΟΖΑ |
Οικ. Οικονομία |
6η |
|||
ΣΙΟΥΤΗ |
ΑΜΑΛΙΑ |
Θρησκευτικά |
4η |
|||
ΣΤΕΡΓΙΟΠΟΥΛΟΥ |
ΠΗΝΕΛΟΠΗ |
Αγγλικά |
6η |
|||
ΤΑΓΑΡΑΚΗΣ |
π. ΙΩΣΗΦ |
Υποδιευθυντής Φυσ. Αγωγή |
Α ΥΠΟΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ |
5η |
||
ΧΑΡΙΤΑΚΗ |
ΔΕΣΠΟΙΝΑ |
Φιλολογικά |
3η |
|||
ΧΑΤΖΙΑΡΑ |
ΑΓΛΑΪΑ |
Χημεία Βιολογία |
3η |
|||
ΧΑΤΖΗΜΑΝΩΛΗ |
ΕΙΡΗΝΗ |
Εικαστικά |
4η |
Από τη Διεύθυνση του σχολείου.
Οι καθηγητές ενημeρώνουν....
Ενισχυτική διδασκαλία για το σχολικό έτος 2018-2019
19-10-18 Ενισχυτική διδασκαλία για το σχολικό έτος 2018-2019
Δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ η Υπουργική Απόφαση για την οργάνωση και λειτουργία σχολικών κέντρων αντισταθμιστικής εκπαίδευσης ως προς την Ενισχυτική Διδασκαλία για το σχολικό έτος 2018-2019. Τα αυτοτελή υποστηρικτικά προγράμματα διδασκαλίας μπορούν να παρακολουθήσουν μαθητές του Γυμνασίου στα μαθήματα:
1) Νεοελληνική Γλώσσα και Γραμματεία
2) Αρχαία Ελληνική Γλώσσα και Γραμματεία
3) Μαθηματικά
4) Φυσική
5) Χημεία
6) Αγγλικά
Σημειώνεται ότι σκοπός της Ενισχυτικής Διδασκαλίας είναι η επανένταξη των μαθητών στη διαδικασία μάθησης, η βελτίωση της απόδοσής τους ώστε να ολοκληρώσουν την υποχρεωτική εκπαίδευση, η μείωση της μαθητικής διαρροής και της πρόωρης εγκατάλειψης του σχολείου και η αύξηση των ποσοστών πρόσβασης στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.
Η Υπουργική Απόφαση σε μορφή pdf
για την πιστοποίηση γλωσσομάθειας στην αγγλική γλώσσα
Έγγραφο 174811/Δ2/18-10-2018 του Υπουργείου Παιδείας
Σας ενημερώνουμε ότι το πρόγραμμα προετοιμασίας για την πιστοποίηση γλωσσομάθειας στην αγγλική γλώσσα δεν θα πραγματοποιηθεί για το σχολικό έτος 2018-2019 λόγω του μικρού αριθμού ενδιαφερομένων μαθητών.
Επομένως, οι Διευθυντές των Γυμνασίων καλούνται να διανείμουν δηλώσεις ενδιαφέροντος στους μαθητές της Γ΄ Τάξης Γυμνασίου που είχαν υποβάλει δήλωση ενδιαφέροντος για το πρόγραμμα προετοιμασίας για την πιστοποίηση γλωσσομάθειας στην αγγλική γλώσσα ή δεν είχαν υποβάλει καθόλου δήλωση και που τώρα επιθυμούν να συμμετάσχουν στο πρόγραμμα προετοιμασίας για την πιστοποίηση της επάρκειας χρήσης των ΤΠΕ.
Επισημαίνεται ότι προϋπόθεση για τη συμμετοχή του Γυμνασίου στο πρόγραμμα είναι η διαθεσιμότητα εργαστηρίου Η/Υ.
Το πρόγραμμα θα ξεκινήσει τον Ιανουάριο του 2019, θα περιλαμβάνει σαράντα πέντε (45) ώρες διδασκαλίας – τρεις (03) την εβδομάδα και θα πραγματοποιείται αμέσως μετά τη λήξη του πρωινού προγράμματος εντός της σχολικής μονάδας.
Μετά τη συγκέντρωση των δηλώσεων ενδιαφέροντος των μαθητών συμπληρωμένων και υπογεγραμμένων από τους γονείς/κηδεμόνες τους, οι Διευθυντές των Γυμνασίων καλούνται να καταχωρίσουν τον τελικό συνολικό αριθμό των μαθητών της Γ’ Γυμνασίου που ενδιαφέρονται για το πρόγραμμα υποστήριξης πιστοποίησης για την απόκτηση ΚΠπ μέσω του συνδέσμου https://schools.espa.minedu.gov.gr, χρησιμοποιώντας τα στοιχεία του επίσημου λογαριασμού της σχολικής μονάδας στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο.
Για τις εγγραφές στην Α΄ Λυκείου
Ενημέρωση: 11-6-2018
Τα επόμενα στάδια για τη δήλωση προτίμησης στο e-eggrafes.
Πότε τα αποτελέσματα:
Από 22/6/2018 έως και 29/6/2018 θα μπορείτε να ενημερωθείτε μέσω της εφαρμογής για το αποτέλεσμα της δήλωσης προτίμησής σας χωρίς δυνατότητα τροποποίησης.
Από 27/6/2018 έως και 29/6/2018 για όσους απορρίφθηκαν ή δεν έχουν υποβάλει Ηλεκτρονική Αίτηση εγγραφής για λόγους ανωτέρας βίας, θα υπάρχει δυνατότητα υποβολής Ηλεκτρονικής Αίτησης εγγραφής -Δήλωσης προτίμησης για τα ΓΕ.Λ. και ΕΠΑ.Λ. μέσω της εφαρμογής.
Πρόγραμμα εξετάσεων Ιουνίου 2018
Παράταση για εγγραφές στα Λύκεια
Σας ενημερώνουμε ότι παρατείνεται η ημερομηνία υποβολής της «Ηλεκτρονικής Αίτησης Εγγραφής - Δήλωσης Προτίμησης», μέσω της εφαρμογής e-εγγραφές για το σχολικό έτος 2018-2019 στην ηλεκτρονική διεύθυνση:
https://e-eggrafes.minedu.gov.gr
μέχρι την Τετάρτη 6 Ιουνίου 2018 και ώρα 22.00 (10.00 μ.μ.)
Βρείτε το σχετικό έγγραφο στον παρακάτω σύνδεσμο : http://www.minedu.gov.gr/…/34819-30-05-18-paratasi-ton-ilek…
Οι αλλαγές στην αξιολόγηση των μαθητών
Οι Καθηγητές σάς ενημερώνουν...
5Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΛΑΙΟΥ ΦΑΛΗΡΟΥ ΤΑΧ. Δ/ΝΣΗ: ΖΕΦΥΡΟΥ 20, 175 64, Π. Φάληρο ΤΗΛΕΦΩΝΟ: 210 9430600, 210 9407990 FAX : 210 9407990 Ιστότοπος:http://5gym-p-falir.att.sch.gr/autosch/joomla15/ E-mail : Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.">5gympfal@sch.gr Οι Καθηγητές σάς ενημερώνουν... (Από Δευτέρα 8/1/2018) |
|
Α/Α |
Επώνυμο |
Όνομα |
Ειδικότητα |
Μαθήματα |
Τετάρτη |
Πέμπτη |
ΑΓΓΟΥΡΗΣ |
ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ |
ΠΕ03 |
Μαθηματικά Φυσική |
3η |
||
ΑΡΤΟΠΟΥΛΟΥ |
ΕΛΕΝΑ |
ΠΕ07 |
Γερμανικά |
3η |
||
ΒΟΥΛΓΑΡΗΣ |
ΘΩΜΑΣ |
ΠΕ19 |
Πληροφορικής Μαθηματικά |
4η |
||
ΓΚΑΡΑΓΚΟΥΝΗΣ |
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ |
ΠΕ04 |
Γεωγραφίας Βιολογία |
4η |
||
ΓΩΓΟΥΛΟΥ |
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ |
ΠΕ19 |
Πληροφορική Χημεία |
6η |
||
ΔΕΡΛΟΥ |
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ |
ΠΕ04.04 |
Βιολογία |
4η |
||
ΔΗΜΗΤΡΕΛΙΑΣ |
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
ΠΕ13 |
Ιστορία Κ.Π.Α. |
3η |
||
ΚΑΘΟΠΟΥΛΗ |
ΜΑΡΙΑ |
ΠΕ16 |
Μουσική |
4η |
||
ΚΑΠΕΤΑΝΑΚΗΣ |
ΓΕΩΡΓΙΟΣ |
ΠΕ01 |
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ Θρησκευτικά |
3η |
3η |
|
ΚΙΟΥΡΤΣΟΓΛΟΥ |
ΑΝΔΡΟΜΑΧΗ |
ΠΕ02 |
Φιλολογικά |
2η |
||
ΚΟΡΑΚΗ |
ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ |
ΠΕ01 |
Θρησκευτικά |
5η |
||
ΚΟΥΝΤΟΥΡΟΓΙΑΝΝΗΣ |
ΧΡΗΣΤΟΣ |
ΠΕ04.02 |
Χημεία |
Τρίτη, 2η ώρα |
||
ΛΑΖΑΡΗΣ |
ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ |
ΠΕ12 |
Τεχνολογία |
4η |
||
ΛΙΑΣΚΟΣ |
ΘΕΟΦΑΝΗΣ |
ΠΕ03 |
Μαθηματικά |
5η |
||
ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΥ |
ΕΛΕΝΗ |
ΠΕ02 |
Φιλολογικά |
4η |
||
ΜΟΙΡΑΓΙΑΣ |
ΝΙΚΟΛΑΟΣ |
ΠΕ17 |
Τεχνολογία |
5η |
||
ΜΠΑΜΠΑΤΣΙΚΟΣ |
ΦΩΤΙΟΣ |
ΠΕ04 |
Φυσική Βιολογία |
2η |
||
ΜΠΑΡΤΖΩΚΑ |
ΕΛΒΙΡΑ |
ΠΕ05 |
Γαλλικά |
3η |
||
ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ |
ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ |
ΠΕ02 |
Φιλολογικά |
4η |
||
ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟΥ |
ΕΜΜΑΝΟΥΕΛΑ |
ΠΕ02 |
Φιλολογικά |
3η |
||
ΠΟΡΦΥΡΗ |
ΖΩΗ |
ΠΕ02 |
Φιλολογικά |
4η |
||
ΠΡΕΜΕΝΗ |
ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ |
ΠΕ06 |
Αγγλικά |
5η |
||
ΡΙΤΣΩΝΗ |
ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ |
ΠΕ05 |
Γαλλικά |
5η |
||
ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟΥ |
ΜΙΜΟΖΑ |
ΠΕ15 |
Οικ. Οικονομία |
3η |
||
ΣΙΟΥΤΗ |
ΑΜΑΛΙΑ |
ΠΕ01 |
Θρησκευτικά |
4η |
||
ΣΤΕΡΓΙΟΠΟΥΛΟΥ |
ΠΗΝΕΛΟΠΗ |
ΠΕ06 |
Αγγλικά |
4η |
||
ΤΑΓΑΡΑΚΗΣ |
π. ΙΩΣΗΦ |
ΠΕ11 |
Υποδιευθυντής Φυσ. Αγωγή |
2η |
2η |
|
ΧΑΡΙΤΑΚΗ |
ΔΕΣΠΟΙΝΑ |
ΠΕ02 |
Φιλολογικά |
4η |
||
ΧΑΤΖΗΜΑΝΩΛΗ |
ΕΙΡΗΝΗ |
ΠΕ08 |
Εικαστικά |
3η |
Από τη Διεύθυνση του σχολείου.