Έκδοση, χορήγηση και ψηφιοποίηση απολυτήριων τίτλων, αποδεικτικών απόλυσης, αποδεικτικών ή πιστοποιητικών σπουδών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και βεβαιώσεων, πιστοποιητικών ή αποσπασμάτων αυτών, με χρήση Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών
Σας γνωστοποιούμε ότι στο ΦΕΚ Β΄ 2432/07-6-2021 δημοσιεύτηκε η με αρ. πρωτ. 65320/ΓΔ4/07-6-2021 Κ.Υ.Α. με θέμα «Έκδοση, χορήγηση και ψηφιοποίηση απολυτήριων τίτλων, αποδεικτικών απόλυσης, αποδεικτικών ή πιστοποιητικών σπουδών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και βεβαιώσεων, πιστοποιητικών ή αποσπασμάτων αυτών, με χρήση Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.).»
Απαλλαγή μαθητών/τριών από την ενεργό συμμετοχή σε μαθήματα 536/04/06/2021
Τροποποίηση της υπό στοιχεία 79942/ΓΔ4/ 21-5-2019 υπουργικής απόφασης «Εγγραφές, μετεγγραφές, φοίτηση και θέματα οργάνωσης της σχολικής ζωής στα σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης» (Β’ 2005).
Η ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΚΑΙ Η ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
e - eggrafes 535/04.06.2021
Αγαπητοί γονείς/κηδεμόνες,
σας ενημερώνουμε ότι οι εγγραφές-ανανεώσεις εγγραφών-μετεγγραφές των μαθητών/τριών στα Δημόσια Λύκεια, Α΄, Β΄, Γ΄ τάξη ημερησίου και Α΄, Β΄ και Γ΄ τάξη εσπερινού, (ΓΕ.Λ./ΕΠΑ.Λ.) για το σχολικό έτος 2021-22 θα πραγματοποιηθούν ηλεκτρονικά μέσω της εφαρμογής e-εγγραφές. Προκειμένου να αποφευχθούν εγκαίρως τυχόν προβλήματα, σας επισημαίνουμε τα ακόλουθα:
Η είσοδος στην εφαρμογή e-εγγραφές γίνεται με κωδικούς ΓΓΠΣ (taxis). Ο κηδεμόνας που θα υποβάλει ηλεκτρονικά την αίτηση με κωδικούς ΓΓΠΣ (taxis) θα πρέπει να είναι αυτός/ή που έχει δηλωθεί ως «Κηδεμόνας e-εγγραφές» στο σχολείο όπου φοιτά τώρα ο/η μαθητής/τρια. Για να γίνει αυτό, και, προκειμένου να επικαιροποιηθούν τα στοιχεία σας, θα πρέπει ο γονεάς/κηδεμόνας που θα υποβάλλει την ηλεκτρονική αίτηση (κηδεμόνας e-εγγραφές) να συμπληρώσει σχετική Υπεύθυνη Δήλωση και να την αποστείλει/καταθέσει στο σχολείο.
Η διεύθυνση μόνιμης κατοικίας, βάσει της οποίας θα εγγραφεί-κατανεμηθεί ο μαθητής/τρια, είναι αυτή η οποία έχει δηλωθεί στο σχολείο και έχει καταχωριστεί στο πληροφοριακό σύστημα myschool. Σε περίπτωση που δεν κατοικείτε πλέον στην ίδια διεύθυνση, παρακαλείστε να επικοινωνήσετε έγκαιρα με τη σχολική μονάδα όπου φοιτά τώρα ο/η μαθητής/τρια και να προσκομίσετε τα σχετικά δικαιολογητικά που θα σας ζητήσουν, προκειμένου να πραγματοποιηθεί η αλλαγή.
Η ακριβής ημερομηνία γέννησης του/της μαθητή/τριας είναι αυτή η οποία έχει ήδη δηλωθεί στο σχολείο και έχει καταχωριστεί στο πληροφοριακό σύστημα myschool. Αν υπάρχει θέμα διόρθωσης, παρακαλείστε να την πραγματοποιήσετε άμεσα στο σχολείο όπου φοιτά τώρα ο/η μαθητής/τρια, μετά από επικοινωνία με τη σχολική μονάδα που θα σας ενημερώσει για τις απαραίτητες διαδικασίες.
Ο Αριθμός Μητρώου μαθητή/τριας αναγράφεται σε έγγραφα από το σχολείο, όπως η βαθμολογία της τρέχουσας σχολικής χρονιάς. Σε περίπτωση που δεν έχετε κάποιο τέτοιο έγγραφο στη διάθεσή σας μπορείτε να επικοινωνήσετε με το σχολείο για να σας δώσουν τον αριθμό.
Η κατανομή των μαθητών/τριών της Α΄ τάξης σε Δημόσια Γενικά Λύκεια γίνεται σύμφωνα με τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας τους από τις Διευθύνσεις ΔευτεροβάθμιαςΕκπαίδευσης. Κατά συνέπεια, για οποιαδήποτε διευκρίνιση σχετικά με τη χωροταξική κατανομή μπορείτε να καλείτε στην αρμόδια Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Επισημαίνεται ότι η εφαρμογή e-εγγραφές δεν διατηρεί αρχείο αιτήσεων προηγούμενων ετών. Μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας, όλα τα στοιχεία που έχουν καταχωριστεί διαγράφονται.
Για τις λεπτομέρειες της διαδικασίας και της έναρξης λειτουργίας της εφαρμογής, θα ενημερωθείτε με νεότερη εγκύκλιο. Σε κάθε περίπτωση μπορείτε να απευθύνεστε στις σχολικές μονάδες για οποιαδήποτε διευκρίνιση. Παρακαλούμε για τις άμεσες ενέργειές σας προκειμένου να πραγματοποιηθούν απρόσκοπτα οι εγγραφές των μαθητών/τριών για το σχολικό έτος 2021-22.
Από τη Γενική Διεύθυνση Σπουδών Π.Ε. και Δ.Ε. του Υ.ΠΑΙ.Θ
ΑΝΑΚΤΗΣΤΕ ΤΗ ΔΗΛΩΣΗ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΚΛΙΚΑΡΟΝΤΑΣ (ΝΥΓΜΑΤΙΖΟΝΤΑΣ) εδώ
ΚΙ ΑΦΟΥ ΤΗΝ ΥΠΟΓΡΑΨΕΤΕ ΤΗΝ ΑΠΟΣΤΕΛΕΤΕ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΙΤΕ ΜΕ Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. ΕΙΤΕ ΜΕ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΣΑΣ
Οδηγίες για το άνοιγμα των σχολείων 523/05.05.2021
Δήλωση αποτελέσματος self-test για COVID-19 | Δήλωση αποτελέσματος self-test για δημόσιους υπαλλήλους | Δήλωση αποτελέσματος self-test για εργαζομένους | Σχολική κάρτα για COVID-19 | Συχνές ερωτήσεις
ΔΕΙΤΕ ΤΗ ΣΧΕΤΙΚΗ ΕΓΚΥΚΛΙΟ ΚΛΙΚΑΡΟΝΤΑΣ (ΝΗΓΜΑΤΙΖΟΝΤΑΣ) ΕΔΩ
Η συμμετοχή των πολιτών στην αντιμετώπιση της πανδημίας είναι καθοριστικής σημασίας.
Περίπου ένα στα τρία άτομα που είναι φορείς του νέου κορωνοϊού SARS - CoV -2, δεν έχουν συμπτώματα και τον μεταδίδουν χωρίς να το γνωρίζουν. Σύμφωνα με όλες τις μελέτες γύρω από την πανδημία, οι τακτικοί περιοδικοί έλεγχοι με τεστ ταχείας ανίχνευσης αντιγόνου του ιού συνδράμουν στον περιορισμό της διασποράς της νόσου. Κάνοντας τεστ στο σπίτι μια φορά την εβδομάδα βοηθάμε σημαντικά στο να σταματήσει η εξάπλωση του ιού.
Μέσω της διαδικασίας του αυτοελέγχου με οικιακό τεστ ταχείας ανίχνευσης αντιγόνου ο πολίτης προστατεύει ταυτόχρονα την υγεία του αλλά και τους αγαπημένους του ανθρώπους.
Σκοπός της διαδικασίας αυτής είναι η προστασία της Δημόσιας Υγείας ανιχνεύοντας ασυμπτωματικούς φορείς του ιού SARS - CoV -2 εύκολα, γρήγορα και αξιόπιστα.
Εφόσον υποβληθήκατε σε οικιακό τεστ και βρεθήκατε θετικοί στον νέο κορωνοϊό, μπορείτε να υποβληθείτε σε νέο τεστ προς επιβεβαίωση του πρώτου. Αυτό μπορεί να γίνει οπουδήποτε εσείς επιθυμείτε ιδιωτικά ή δημόσια εντός των επόμενων 24 ωρών.
Τι κάνω εάν βγει θετικό το τεστ;
- Πατήστε για Κυριακές εδώ και για άλλες μέρες εδώ, για να δείτε τις δημόσιες δομές που μπορείτε να επισκεφθείτε για να υποβληθείτε σε δεύτερο δωρεάν τεστ ταχείας ανίχνευσης αντιγόνου προς επιβεβαίωση του πρώτου. Οι δομές αυτές θα ξεκινήσουν την λειτουργία τους την Δευτέρα 12 Απριλίου.
- Πατήστε εδώ για να δείτε τα σημεία μαζικών δειγματοληψιών από τις ΚΟΜΥ του ΕΟΔΥ όπου θα πραγματοποιούνται δωρεάν rapid test για όλους τους πολίτες.
- Οδηγίες για την φροντίδα επιβεβαιωμένου κρούσματος στο σπίτι μπορείτε να βρείτε εδώ.
- Επισημαίνεται πως η απόρριψη των προϊόντων των οικιακών αυτοδιαγνωστικών τεστ γίνεται με προσοχή στα οικιακά απορρίμματα σύμφωνα με τα διεθνή υγειονομικά πρωτόκολλα.
Δείτε το σχετικό βίντεο οδηγιών (54) Self test εύκολα και απλά | Οδηγίες χρήσης - YouTube
Δήλωση αποτελέσματος self-test για COVID-19
Εάν είστε εκπαιδευτικός (δημοσίου ή ιδιωτικού σχολείου), ανήκετε σε κάποια άλλη κατηγορία ατόμων που πρέπει να προσκομίσουν δήλωση αποτελέσματος για την πρόσβαση σε σχολική μονάδα ή δεν ανήκετε σε κάποια από τις άλλες κατηγορίες, μπορείτε εδώ να δηλώσετε θετικό ή αρνητικό αποτέλεσμα self-test και να εκδώσετε τη δήλωση αποτελέσματος:
Μπορείτε εναλλακτικά να τυπώσετε, να συμπληρώσετε και να υπογράψετε μόνοι σας το έγγραφο εδώ.
Δήλωση αποτελέσματος self-test για δημόσιους υπαλλήλους
Εάν είστε εργαζόμενος του δημοσίου τομέα σε ΚΕΠ, στο πρόγραμμα «Βοήθεια στο Σπίτι» (ΟΤΑ), στην καθαριότητα, δικαστικός λειτουργός ή δικαστικός υπάλληλος, μπορείτε εδώ να δηλώσετε θετικό ή αρνητικό αποτέλεσμα self-test και να εκδώσετε τη δήλωση αποτελέσματος.
Δήλωση αποτελέσματος self-test για εργαζομένους
Εάν είστε εργαζόμενος του ιδιωτικού τομέα ιδίως σε κλάδο λιανεμπορίου, τουρισμού, μεταποίησης, επισιτισμού, ή των μεταφορών μπορείτε εδώ να δηλώσετε θετικό ή αρνητικό αποτέλεσμα self-test και να εκδώσετε τη δήλωση αποτελέσματος:
Σχολική κάρτα για COVID-19
Εάν είστε γονέας/κηδεμόνας μαθητή ή ενήλικος μαθητής, μπορείτε εδώ να δηλώσετε θετικό ή αρνητικό αποτέλεσμα self-test και να εκδώσετε τη Σχολική κάρτα για COVID-19:
Μπορείτε εναλλακτικά να τυπώσετε, να συμπληρώσετε και να υπογράψετε μόνοι σας το έγγραφο εδώ.
Συχνές ερωτήσεις
1) Πώς γίνεται το self-test;
Είναι πολύ εύκολο! Δείτε το βίντεο «Self test εύκολα και απλά | Οδηγίες χρήσης». Αν είστε μαθητής Λυκείου, σας ενδιαφέρει, γιατί... «το πιο σημαντικό τεστ γίνεται εκτός σχολείου».
2) Για ποιους είναι υποχρεωτικό το self-test στα σχολεία;
To self-test είναι υποχρεωτικό στα ημερήσια και εσπερινά Γενικά Λύκεια (ΓΕ.Λ.), στα Επαγγελματικά Λύκεια (ΕΠΑ.Λ.) και τις Λυκειακές Τάξεις των Γυμνασίων με Λυκειακές Τάξεις για:
- τους μαθητές/τριες
- τους εκπαιδευτικούς
- τα μέλη του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και του Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ)
- τα μέλη του διοικητικού και του λοιπού προσωπικού
Στις σχολικές μονάδες ειδικής αγωγής όλων των βαθμίδων που είναι επίσης ανοιχτές, το self-test είναι υποχρεωτικό για τους εκπαιδευτικούς και τα μέλη ΕΕΠ - ΕΒΠ, το διοικητικό και λοιπό προσωπικό. Για τους μαθητές/τριες με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, το self-test συνιστάται να διενεργείται εφόσον είναι συμβατό με το βαθμό και το είδος της αναπηρίας ή και της ειδικής εκπαιδευτικής ανάγκης του/της μαθητή/τριας.
3) Τι γίνεται αν κάποιος δεν έχει ΑΜΚΑ (π.χ. αλλοδαποί πολίτες) ή συναντά δυσκολία στο να εντοπίσει τον ΑΜΚΑ του στο σύστημα;
Σε περίπτωση που κάποιος δεν έχει Αριθμό Μητρώου Κοινωνικής Ασφάλισης (ΑΜΚΑ) ή προσωρινό ΑΜΚΑ (ΠΑΜΚΑ) ή Προσωρινό Αριθμό Ασφάλισης και Υγειονομικής Περίθαλψης Αλλοδαπού (ΠΑΑΥΠΑ) ή συναντά δυσκολία στον εντοπισμό των συγκεκριμένων αριθμών, παρέχεται η δυνατότητα επίσκεψης σε δημόσια δομή που εμφανίζεται στη λίστα εδώ για Κυριακές και εδώ για τις υπόλοιπες μέρες.
4) Τι ισχύει για τους ανήλικους αιτούντες άσυλο;
Στην περίπτωση ανηλίκων αιτούντων άσυλο, και κατόπιν προηγούμενης εξουσιοδότησης (Αίτηση -Υπεύθυνη Δήλωση) των γονέων/νόμιμων κηδεμόνων στο Διευθυντή ή τον/τη Συντονιστή Εκπαίδευσης Προσφύγων, ο Διευθυντής της σχολικής μονάδας ή ο Συντονιστής Εκπαίδευσης Προσφύγων μπορεί να εισέλθει στην πλατφόρμα self-testing.gov.gr με τους προσωπικούς του κωδικούς taxis, προκειμένου να εκδώσει την σχολική κάρτα για COVID-19.
Στην περίπτωση ασυνόδευτων ανηλίκων, το προσωπικό του Κέντρου Υποδοχής και Ταυτοποίησης (ΚΥΤ) ή της Δομής Φιλοξενίας ή το προσωπικό των δομών φιλοξενίας ασυνόδευτων ανηλίκων, μπορεί να συμπληρώνει και να υπογράφει χειρόγραφα τη σχολική κάρτα για COVID-19 για τους ως άνω μαθητές ασυνόδευτους ανήλικους πρόσφυγες σύμφωνα με το πρότυπο που μπορείτε να βρείτε εδώ. Σημειώνεται ότι όπου, στο ως άνω πρότυπο, γίνεται μνεία στον ΑΜΚΑ (Αριθμό Μητρώου Κοινωνικής Ασφάλισης) εννοείται και ο Προσωρινός Αριθμός Μητρώου Κοινωνικής Ασφάλισης (ΠΑΜΚΑ), καθώς και ο Προσωρινός Αριθμός Ασφάλισης και Υγειονομικής Περίθαλψης Αλλοδαπού (ΠΑΑΥΠΑ). Ο αυτοδιαγωστικός έλεγχος διενεργείται ενώπιον του προσωπικού των ανωτέρω δομών σύμφωνα με τις οδηγίες των ενημερωτικών φυλλαδίων.
5) Πόσα δωρεάν τεστ δικαιούται το κάθε μέλος της εκπαιδευτικής κοινότητας Λυκείου;
Για τις επόμενες δύο εβδομάδες, δικαιούται συνολικά 4, δύο για κάθε εβδομάδα. Το 1 θα έχει παραληφθεί πριν το μάθημα της Δευτέρας, ενώ από την ίδια μέρα, 12/4, μαθητές, εκπαιδευτικοί, μέλη ΕΕΠ/ΕΒΠ, διοικητικό και λοιπό προσωπικό των σχολείων που επαναλειτουργούν δια ζώσης, θα μπορούν να προμηθευτούν με μια επίσκεψη στο φαρμακείο 2 τεστ (θα γίνονται 2 καταχωρίσεις από τους φαρμακοποιούς), και την επόμενη εβδομάδα να παραλάβουν ακόμη 1.
6) Μπορούν να κάνουν οι μαθητές μόνοι τους τη δειγματοληψία;
Ενήλικοι μαθητές της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης μπορούν μόνοι τους. Ανήλικοι μαθητές άνω των 13 ετών επίσης μόνοι τους αλλά υπό την επίβλεψη γονέων/κηδεμόνων, και σε ανήλικους κάτω των 13 ετών το τεστ θα διενεργείται από τους γονείς/κηδεμόνες.
7) Πώς θα λειτουργεί η υπηρεσία δήλωσης self-testing.gov.gr;
Με την είσοδό τους στην υπηρεσία αυτή, τα μέλη της εκπαιδευτικής κοινότητας θα μπορούν να επιλέξουν μία από τις κατηγορίες:
1. Δήλωση αποτελέσματος self-test για COVID-19: Δήλωση αποτελέσματος για το γενικό πληθυσμό και εκπαιδευτικούς, μέλη ΕΕΠ/ΕΒΠ, διοικητικό και λοιπό προσωπικό των σχολείων.
2. Σχολική κάρτα για COVID-19: Δήλωση αποτελέσματος για την έκδοση σχολικής κάρτας για γονείς/κηδεμόνες μαθητών και ενήλικες μαθητές.
Μετά από την είσοδο σε κάποια από τις επιλογές, γίνεται ταυτοποίηση στοιχείων και στη συνέχεια οι πολίτες δηλώνουν το αποτέλεσμα του self-test το οποίο διενήργησαν, προκειμένου να εκδώσουν το αντίστοιχο παραστατικό.
8) Πώς θα γίνεται η απόρριψη των υλικών μετά τη διενέργεια των self-test;
Αν το τεστ είναι αρνητικό: Απορρίπτεται στον κοινό κάδο απορριμμάτων.
Αν το τεστ είναι θετικό: Απορρίπτεται επίσης στον κοινό κάδο απορριμμάτων, αλλά μέσα σε δυο σακούλες καλά κλεισμένες.
Τα απόβλητα των self–test δεν τοποθετούνται στους ΜΠΛΕ ΚΑΔΟΥΣ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗΣ και δεν απορρίπτονται στις αποχετεύσεις.
Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε εδώ.
9) Τι γίνεται επί θετικού αποτελέσματος self-test;
Εφόσον το τεστ βγει θετικό, οι πολίτες θα πρέπει να εκδώσουν σχολική κάρτα θετικού αποτελέσματος (μαθητές) ή δήλωση θετικού αποτελέσματος (εκπαιδευτικοί, μέλη ΕΕΠ/ΕΒΠ, διοικητικό και λοιπό προσωπικό των σχολείων) και να προβούν σε δεύτερο επαναληπτικό τεστ εντός 24 ωρών, είτε σε κάποια από τις σταθερές δημόσιες δομές που προτείνονται, είτε ιδιωτικά, εφόσον το επιθυμούν με δικά τους έξοδα. Στην περίπτωση κατά την οποία ο επαναληπτικός έλεγχος είναι θετικός, ακολουθείται το Πρωτόκολλο του ΕΟΔΥ. Στην περίπτωση κατά την οποία ο επαναληπτικός έλεγχος είναι αρνητικός, τότε εκδίδεται σχετική βεβαίωση από τη δημόσια δομή με την οποία βεβαιώνεται το αρνητικό αποτέλεσμα. Στην περίπτωση αυτή, οι μαθητές, οι εκπαιδευτικοί τα μέλη ΕΕΠ και ΕΒΠ, το διοικητικό και το λοιπό προσωπικό επιστρέφουν στη σχολική μονάδα, επιδεικνύοντας την ως άνω βεβαίωση.
10) Πού μπορούν οι πολίτες να κάνουν το δεύτερο επαναληπτικό τεστ;
Οι λίστες που θα βρείτε εδώ για Κυριακές και εδώ για τις υπόλοιπες μέρες παραπέμπουν στα σταθερά σημεία που θα λειτουργούν πρωινές ώρες από Δευτέρα έως Παρασκευή και την Κυριακή. Εκεί αναγράφονται επίσης οι ώρες λειτουργίας του κάθε σημείου. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι η προσκόμιση της σχετικής βεβαίωσης από την ιστοσελίδα self-testing.gov.gr. Η δυνατότητα για επαναληπτικό έλεγχο στις δημόσιες αυτές δομές ξεκινά την Δευτέρα, 12/4.
11) Αν κάποιος έχει κάνει μοριακό τεστ ή rapid τεστ χρειάζεται να κάνει και self-test;
Όχι, εφόσον κάποιος έχει υποβληθεί σε μοριακό τεστ ή rapid τεστ έως 72 ώρες πριν την έναρξη του σχολείου την Δευτέρα ή την Πέμπτη, δεν απαιτείται εκ νέου έλεγχος με self-test.
12) Αν το αποτέλεσμα είναι "μη έγκυρο" ποια είναι η διαδικασία;
Στη σπάνια περίπτωση «μη έγκυρου» αποτελέσματος, παρέχεται η δυνατότητα επίσκεψης σε δημόσια δομή που εμφανίζεται στη λίστα εδώ για Κυριακές και εδώ για τις υπόλοιπες μέρες.
13) Δικαιολόγηση απουσιών: Σε περίπτωση θετικού αποτελέσματος στο self-test, οι απουσίες 1-2 ημερών μέχρι να γίνει το επαναληπτικό τεστ πώς δικαιολογούνται;
Οι απουσίες αυτές δεν θα προσμετρώνται με την επίδειξη του αποτελέσματος του επαναληπτικού τέστ. Τα επαναληπτικά τεστ πρέπει να γίνονται εντός 24 ωρών, εξ ου και η λειτουργία των δημόσιων δομών και τις Κυριακές.
14) Για ποιες ηλικίες μαθητών προβλέπεται παραλαβή self-tests από τα φαρμακεία με τον ΑΜΚΑ των μαθητών;
Για όλες τις ηλικίες μαθητών (ανηλίκους και ενηλίκους) που φοιτούν σε ημερήσια ή εσπερινά Γενικά ή Επαγγελματικά Λύκεια, καθώς και τους μαθητές Σχολικών Μονάδων Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης όλων των βαθμίδων.
Ειδικά για τους μαθητές εσπερινών λυκείων, προβλέφθηκε το πρώτο τεστ να διανεμηθεί κατευθείαν στα σχολεία. Τα τεστ παραδίδονται στους Διευθυντές των εν λόγω σχολικών μονάδων εντός του Σαββατοκύριακου, οι οποίοι εν συνεχεία θα ειδοποιήσουν τους μαθητές για διενέργεια του τεστ πριν από το πρώτο μάθημα το απόγευμα της Δευτέρας. Από το δεύτερο τεστ, το τεστ θα παραλαμβάνεται ατομικά από τα φαρμακεία.
15) Οι εμβολιασμένοι εκπαιδευτικοί/μαθητές θα πρέπει να κάνουν τεστ;
Ναι.
Σ.Κ.Ε.Π. - Σύνδεσμος Κοινωνικής Ευθύνης για Παιδιά και Νέους 520/21.04.2021
Oι μαθητές και μαθήτριες του Β1 & Β2 αύριο 22.04.2021 την 3η και 4η ώρα θα συμμετάσχουν σε ένα βιωματικό ενημερωτικό πρόγραμμα του ΣΚΕΠ που αφορά στη σχέση μας με ΑΜΕΑ. Παρακαλούμε να συνδεθούν στον σύνδεσμο της κ. Καρούσου Κ. (ΠΕ02).
Για περισσότερες λεπτομέρειες του προγράμματος δείτε στο:
https://www.skep.gr/

Παναγιώτης Πιτσίνιαγκας
Υπεύθυνος Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων Ενσυναίσθησης - Εμψυχωτής
Ο Παναγιώτης προστέθηκε στην παρέα του ΣΚΕΠ το 2009 ξεκινώντας ως motivational speaker. Την επόμενη χρονιά ανέλαβε ταυτόχρονα τον συντονισμό των βιωματικών παρεμβάσεων. Πλέον εκπαιδεύει και τους νέους μας ομιλητές. Έχει σπουδάσει στην Σχολή Εφαρμοσμένων Μαθηματικών και Φυσικών Επιστημών στο Εθνικό Μετσόβειο Πολυτεχνείο.
Ο Παναγιώτης απέκτησε κινητική αναπηρία στα 21 του χρόνια, μετά από τροχαίο.
ΕΚΔΟΣΗ ΑΤΟΜΙΚΩΝ VOUCHER
Λάβαμε και κοινοποιούμε την ακόλουθη επιστολή που αφορά στις αναβληθείσες λόγω covid 19 εκπαιδευτικές επισκέψεις του σχολείου μας:
Καλημέρα σας,
Σε συνέχεια της προηγούμενης μας επικοινωνίας, αναφορικά με τις ακυρωμένες εκδρομές του σχολείου σας και την έκδοση ατομικών voucher, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι:
Τα ατομικά voucherπου έχουν εκδοθεί από το γραφείο μας στο όνομα του κάθε δικαιούχου, μπορούν να χρησιμοποιηθούν για όλες τις υπηρεσίες του γραφείου μας, ακόμα και για ακτοπλοϊκά ή αεροπορικά εισιτήρια.
Για ακόμα μεγαλύτερη διευκόλυνση, σας γνωστοποιούμε ότι το voucherμπορεί να είναι μεταβιβάσιμο σε οποιοδήποτε άλλο πρόσωπο.
Ενδεικτικά σας προτείνουμε να επισκεφθείτε τον ανανεωμένο ιστότοπο μας www.vlassopoulostravel.gr, όπου καθημερινά ενημερώνεται και μπορείτε να βρείτε πολλές ταξιδιωτικές προτάσεις καθώς και νεανικά πακέτα σε ιδιαίτερα ανταγωνιστικές τιμές.
Toγραφείο μας σας ευχαριστεί εκ των προτέρων για την στήριξη σας και θα χαρεί να σας εξυπηρετήσει σε οτιδήποτε χρειαστείτε.
Σας ευχόμαστε από καρδιάς Υγεία & Δύναμη και σύντομα να επανέλθουμε στην κανονικότητα.
Παραμένουμε στην διάθεση σας για οποιαδήποτε διευκρίνιση χρειαστείτε.
Με εκτίμηση,
Για το Vlassopoulos Travel
Πούρου Μαριάννα
NOMOΣ ΥΠ’ ΑΡΙΘΜ. 4692 Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις.
Άρθρο 1 Εργαστήρια Δεξιοτήτων ...
Διαβάστε περισσότερα: NOMOΣ ΥΠ’ ΑΡΙΘΜ. 4692 Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις.
Υπεύθυνοι Τμημάτων 2020-2021
Κλικάρετε (νυματίστε) ΕΔΩ για να δείτε τους υπεύθυνους κάθε τμήματος για τη σχολική χρονιά 2020-2021.
TMHMA ENTAΞΗΣ
Tοποθετήθηκε στο σχολείο μας για το Τμήμα Ένταξης Μαθηματικός, ο κ. Κανάκης Νίκος Παύλος και Φιλόλογος, η κ. Ξυνορόδου Ειρήνη. Παράλληλα θα υπάρχουν και φοιτητές πρακτικής άσκησης αντίστοιχα ο κ. Μίλτος Ρίζος και η κ. Θεοχάρη Ευαγγελία. ως εκ τούτου καλούνται οι γονείς των μαθητών που ενδιαφέρονται για την παρακολούθηση των μαθημάτων (μεσω webex προς το παρόν) να συμπληρώσουν την δήλωση που θα βρούν ΕΔΩ και να μας τη στείλουν μέσω e-mail.
Λειτουργία σχολείου μετά τις διακοπές Χριστουγέννων
Το 5ο Γυμνάσιο Παλ. Φαλήρου θα επαναλειτουργήσει από την Παρασκευή 08.01.2021 συνεχίζοντας τα μαθήματα με το ισχύον πρόγραμμα με τηλεκπαίδευση μέσω της πλατφόρμας webex (κατά κύριο λόγο) και με ασύγχρονη διδασκαλία μέσω e class & e-me.
Μπορείτε να δείτε ΕΔΩ τη σχετική εγκύκλιο.
Υπενθυμίζουμε οτι η κ. Βαρβάρα (Βέρα) Αληχοντζιώτη κάθε Παρασκευή προσφέρει ψυχολογική υποστήριξη στους μαθητές /τριες μας κατόπιν συνεννόησης και οι καθηγητές ενημερώνουν τους γονείς και κηδεμόνες μέσω webex σύμφωνα με το αναρτημένο πρόγραμμα
Εγκύκλιος για την εξ αποστάσεως υλοποίηση της (ισχύουσας) αξιολόγησης των μαθητών/τριών Δ/βάθμιας Εκπαίδευσης για το σχολικό έτος 2020-2021
Σύμφωνα με την υπ’ αρ. 167603/ΓΔ4/2020 εγκύκλιο που υπέγραψε η Υφυπουργός, κα Σ. Ζαχαράκη, η αξιολόγηση των μαθητών/τριών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για το Α΄ Τετράμηνο θα γίνει σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις.
Στο Γενικό Λύκειο, σύμφωνα με άρθρο 103, παρ.1 του Ν. 4610/2019, για την αξιολόγηση του/της μαθητή/τριας κατά τετράμηνο ο/η διδάσκων/ουσα συνεκτιμά τη συμμετοχή του/της στη διδακτική μαθησιακή διαδικασία, την επιμέλεια και το ενδιαφέρον του/της για το συγκεκριμένο μάθημα, την επίδοσή του/της στις γραπτές δοκιμασίες, τις εργασίες που εκτελεί στο σχολείο ή στο σπίτι. Αν λείπει κάποιο από τα προαναφερθέντα στοιχεία, ο προφορικός βαθμός του τετραμήνου διαμορφώνεται ύστερα από τη συνεκτίμηση των υπαρχόντων στοιχείων, σύμφωνα με το άρθρο 103, παρ. 3 του Ν. 4610/2019.
Στο Επαγγελματικό Λύκειο σύμφωνα με άρθρο 121, παρ.1 του προπεριγραφόμενου νόμου, για την αξιολόγηση του/της μαθητή/τριας συνεκτιμώνται η συμμετοχή στην εκπαιδευτική διαδικασία, η επιμέλεια και το ενδιαφέρον για το συγκεκριμένο μάθημα, οι εργασίες που εκπονούνται στο σπίτι ή στο σχολείο, η επίδοση στις ενδιάμεσες γραπτές, πρακτικές και προφορικές δοκιμασίες, οι προαιρετικές δημιουργικές εργασίες των μαθητών και ο φάκελος εκπαιδευτικών επιδόσεων και δραστηριοτήτων κάθε μαθητή όπου αυτός τηρείται, ενώ, αν λείπουν κάποια από τα προαναφερόμενα στοιχεία, ο προφορικός βαθμός τετραμήνου διαμορφώνεται από τη συνεκτίμηση των υπαρχόντων στοιχείων, όπως τούτο προβλέπεται στο άρθρο 121, παρ. 2 του Ν. 4610/2019.
Επιπλέον, οι εκπαιδευτικοί στο πλαίσιο της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης ενθαρρύνονται να χρησιμοποιούν κάθε πρόσφορο τρόπο διεξαγωγής των γραπτών εξετάσεων και ηλεκτρονικής αποστολής των θεμάτων αξιολόγησης και των απαντήσεων των μαθητών/τριών, καθώς επίσης και:
- Το εργαλείο «Ασκήσεις» από την ηλεκτρονική τάξη-e-class, στο οποίο περιλαμβάνονται θέματα αυτόματης βαθμολόγησης, θέματα ανάπτυξης (ελεύθερου κειμένου) και θέματα συνδυασμού αυτόματης βαθμολόγησης και ανάπτυξης (ελεύθερου κειμένου).
- Το εργαλείο «Εργασίες» από την ηλεκτρονική τάξη-e-class: υποβολή από τους/τις μαθητές/τριες αρχείων απαντήσεων με συγκεκριμένη προθεσμία και ώρα υποβολής κατά τη διάρκεια του μαθήματος.
- Το εργαλείο «e-me assignments» της πλατφόρμας e-me: Δημιουργία και ανάθεση εργασιών.
- Το εργαλείο «e-portfolio» της πλατφόρμας e-me: Οργάνωση και προβολή της δουλειάς μαθητών/τριών.
- Την εφαρμογή «e-me content» της πλατφόρμας e-me: Δημιουργία ψηφιακού εκπαιδευτικού περιεχομένου για την ανάπτυξη διαφόρων τύπων διαδραστικών μαθησιακών αντικειμένων.
- Το εργαλείο της ψηφοφορίας/δημοσκόπησης (polling) της πλατφόρμας webex.
Για όλα τα ανωτέρω εργαλεία παρατίθενται σύνδεσμοι και παραρτήματα με οδηγίες χρήσης/παραδείγματα.
Οδηγίες για τη λειτουργία των εκπαιδευτικών δομών από Δευτέρα 9/11
Οδηγίες που αφορούν στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση στις σχολικές μονάδες δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, λόγω αναστολής της δια ζώσης λειτουργίας τους, παρέχονται με νέα απόφαση της Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων Νίκης Κεραμέως και της Υφυπουργού Σοφίας Ζαχαράκη, ενώ έχει ήδη σταλεί η σχετική διευκρινιστική εγκύκλιος στα σχολεία από την Γενική Γραμματέα Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αναστασία Γκίκα.
Ειδικότερα, προβλέπονται μεταξύ άλλων τα εξής:
Η έναρξη των μαθημάτων μέσω σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης ορίζεται στις 8:00 για τα Λύκεια και στις 8:30 για τα Γυμνάσια, και η διάρκεια της διδακτικής περιόδου στα 40 λεπτά. Η διαμόρφωση του ωρολογίου προγράμματος θα γίνεται σύμφωνα με τα παρακάτω προγράμματα:
ΩΡΑΡΙΟ ΓΕΛ - ΕΠΑΛ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ |
||
Ώρα διδασκαλίας |
Από |
Έως |
1η |
8:00 |
8:40 |
2η |
8:50 |
9:30 |
3η |
9:40 |
10:20 |
4η |
10:30 |
11:10 |
5η |
11:20 |
12:00 |
6η |
12:10 |
12:50 |
7η |
13:00 |
13:40 |
ΩΡΑΡΙΟ ΓΥΜΝΑΣΙΩΝ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ |
||
Ώρα διδασκαλίας |
Από |
Έως |
1η |
8:30 |
9:10 |
2η |
9:20 |
10:00 |
3η |
10:10 |
10:50 |
4η |
11:00 |
11:40 |
5η |
11:50 |
12:30 |
6η |
12:40 |
13:20 |
7η |
13:30 |
14:10 |
Η τηλεκπαίδευση είναι υποχρεωτική και αξιοποιείται για την κάλυψη νέας διδακτικής ύλης.
δείτε όλη την εγκύκλιο ΕΔΩ
Οι καθηγητές ενημερώνουν...
Κλικάρετε (νυγματίστε ) ΕΔΩ για να δείτε το νέο πρόγραμμα ενημέρωσης γονέων από τους εκπαιδευτικούς σχολείου...
Ενημέρωση γονέων και κηδεμόνων
Λόγω των δυσμενών συνθηκών και των σχετικών υγιειονομικών πρωτοκόλλων που επέφερε η πανδημία του covid 19 η ενημέρωση των γονέων θα πραγματοποιείται μέσω τηλεφωνικής επικοινωνίας ή/και τηλεδιασκέψεων. Oι καθηγητές του σχολείου μας θα ενημερώνουν τους γονείς και κηδεμόνες για την πρόοδο των μαθητών και μαθητριών σύμφωνα με το επισυναπτόμενο πρόγραμμα. Οι διευθύνσεις (url) των εκπαιδευτικών για τηλεδιασκέψεις θα αποσταλούν με προσωπικό mail.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΑΠΟ 16/10/2020
ΚΛΙΚΑΡΕΤΕ (ΝΗΓΜΑΤΙΣΤΕ) εδώ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΝΕΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΘΑ ΙΣΧΥΕΙ ΑΠΟ ΔΕΥΤΕΡΑ 19/10/2020
Mαθητική Kοινότητα
Τη Μαθητική Κοινότητα (Μ.Κ.) αποτελεί το σύνολο των μαθητών κάθε τάξης ή, όπου οι τάξεις διαιρούνται σε τμήματα, το σύνολο των μαθητών κάθε τμήματος. Οι Μαθητικές Κοινότητες είναι κύτταρα δημοκρατικής ζωής στο Σχολείο. Αποτελούν χώρο πρωτοβουλίας, αναζήτησης και δημιουργίας. Με τη λειτουργία των Μαθητικών Κοινοτήτων κατοχυρώνεται η ελεύθερη διακίνηση των ιδεών, η ελευθερία της έκφρασης και η αβίαστη ανάπτυξη της προσωπικότητας κάθε μαθητή με την άσκηση στις δημοκρατικές διαδικασίες και τη δυνατότητα σχηματισμού απόψεων για όλα τα προβλήματα που απασχολούν τους μαθητές. Παράλληλα, οι Μαθητικές Κοινότητες, μέσω των οργάνων τους, προτείνουν λύσεις στο Σύλλογο των Καθηγητών και τη Διεύθυνση για τα προβλήματα του Σχολείου. Ακόμα, έχουν την ευθύνη για την εφαρμογή των Κανόνων Σχολικής Ζωής (π.χ. την καθαριότητα και τη διατήρηση σε καλή κατάσταση των σχολικών χώρων και των μέσων διδασκαλίας, την ευπρεπή ένδυση των μαθητών κ.λ.). Οι Μ.Κ., με δική τους πρωτοβουλία και με τη συνεργασία και την τελική έγκριση της Διεύθυνσης και του Συλλόγου Καθηγητών του Σχολείου, πραγματοποιούν πολιτιστικές εκδηλώσεις και κοινωνικές δράσεις, που αναφέρονται σε κάθε μορφή επιστήμης και τέχνης, όπως επίσης και διοργανώσεις αθλητικών αγώνων.