«ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΩΝ ΣΤΗΝ Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ

Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων προκειμένου να προβεί σε κατάταξη των αποφοίτων μαθητών / μαθητριών Γυμνασίου στα Δημόσια Λύκεια της διαμονής τους, αποστέλλει, μέσω της Διεύθυνσης Δ/θμιας Εκπ/σης Δ΄Αθήνας, εγκύκλιο με Θέμα: «Κατάταξη Αποφοίτων Γυμνασίων Σχολείων στην Α’ Λυκείου».

Για τον λόγο αυτό παρακαλούμε να συμπληρώσετε την Υπεύθυνη Δήλωση που επισυνάπτεται και να την επιστρέψετε στη Γραμματεία του Σχολείου μέχρι την Πέμπτη 19 Mαρτίου 2020.

Ευχαριστούμε
Από τη Διεύθυνση Γυμνασίου

Υλικό για το μάθημα των θρησκευτικών

 

Βρείτε υλικό για το μάθημα των θρησκευτικών κλικάροντας πάνω στην εικόνα, ή στο σύνδεσμο https://blogs.sch.gr/gkapetanak/tag/%ce%b32-16-17/  αλλά και στο youtube:

 

ΔΕΚΑ ΜΟΥΣΕΙΑ ΓΙΑ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ

 
 

Καθώς στις μέρες μας θα περάσουμε πολύ περισσότερο χρόνο απ ‘ ό, τι συνήθως στο σπίτι, προτείνουμε μια ενδιαφέρουσα δραστηριότητα που μπορεί να χρησιμοποιηθεί μέσα στο σπίτι. Επισκεφθείτε μερικά από τα ομορφότερα μουσεία στον κόσμο, ενώ άνετα κάθεστε σε πολυθρόνα.

Υπάρχουν όλο και περισσότερες μουσειακές δομές που προσφέρουν πραγματικές εικονικές περιηγήσεις ή που θέτουν τις συλλογές τους σε απευθείας σύνδεση.

1. Pinacoteca di Brera – Μιλάνο

Στην Πινακοθήκη Brera εκτίθενται σημαντικά έργα τέχνης και βρίσκεται στο Μιλάνο της Ιταλίας. Σε αυτήν βρίσκεται μια από τις πλέον σημαντικές συλλογές που αποτελείται από πίνακες Ιταλών ζωγράφων. Δημιουργήθηκε ως συνεπακόλουθο του εκπαιδευτικού – πολιτιστικού προγράμματος της Ακαδημίας της Brera. Συστεγάζεται στο μέγαρο Brera μαζί με την Εθνική Βιβλιοθήκη (Biblioteca Nazionale Braidense), το αστεροσκοπείο (Osservatorio di Brera), τον Βοτανικό κήπο (Orto Botanico), το Λομβαρδικό Ίδρυμα Επιστημών και Γραμμάτων (Istituto Lombardo di Scienze e Lettere) και την Ακαδημία Καλών Τεχνών (Accademia di Belle Arti). Πραγματοποιήστε Online επίσκεψη από ΕΔΩ.

2. Μουσεία του Βατικανού – Ρώμη

Τα Μουσεία Βατικανού στεγάζονται εντός του Βατικανού στη Ρώμη και μπορείτε να πραγματοποιήσετε virtual περιήγηση μέσα από κάμερα 360 μοιρών. Πρόκειται για ένα συγκρότημα μερικών εκ των κορυφαίων μουσείων και αρχαιολογικών χώρων του κόσμου με ετήσια επισκεψιμότητα άνω των 4,3 εκατ. τουριστών. Περιλαμβάνουν εκθέματα της μακραίωνης και τεράστιας συλλογής της Ρωμαιοκαθολικής εκκλησίας, περιλαμβανομένων διάσημων αγαλμάτων του αρχαίου κόσμου και αριστουργημάτων της Αναγέννησης και του σήμερα. Πραγματοποιήστε Online επίσκεψη από ΕΔΩ

3. Αρχαιολογικό Μουσείο – Αθήνα

Το Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο αποτελεί το σημαντικότερο μουσείο του κόσμου στον τομέα της Αρχαίας τέχνης. Στις συλλογές του εκπροσωπούνται όλοι οι πολιτισμοί που άνθισαν στον ελληνικό χώρο από την προϊστορική εποχή ως το τέλος της ρωμαϊκής περιόδου. Πραγματοποιήστε Online επίσκεψη από ΕΔΩ

4. Μουσείο του Λούβρου – Παρίσι

Το μουσείο του Λούβρου είναι ένα από τα μεγαλύτερα και παλαιότερα μουσεία τέχνης στον κόσμο. Εκτίθενται 35.000 έργα τέχνης, ενώ οι μόνιμες συλλογές του καταλαμβάνουν συνολικά έκταση 60.600 τετραγωνικών μέτρων και ανάμεσα σε αυτές είναι και οι ελληνικές, που καλύπτουν 25 αίθουσες ή χώρους. Πραγματοποιήστε Online επίσκεψη από ΕΔΩ

5. Μουσείο του Πράντο – Μαδρίτη

Το Μουσείο του Πράντο κατέχει μια από τις σπουδαιότερες συλλογές τέχνης του κόσμου, και συγκεκριμένα ένα μεγάλο πλήθος πινάκων από τον 14ο ως τις αρχές του 19ου αιώνα. Αν και ιδρύθηκε ως Μουσείο ζωγραφικής και γλυπτικής, το Πράντο περιλαμβάνει σήμερα και πάνω από 5.000 σχέδια, 1.000 νομίσματα και μετάλλια, καθώς και περίπου 2.000 διακοσμητικά αντικείμενα. Τα γλυπτά του υπολογίζονται γύρω στα 700 και οι πίνακες ζωγραφικής, στους οποίος χρωστάει και τη διεθνή του αίγλη, γύρω στους 8.600. Πρόκειται για έργα των Βελάθκεθ, Γκόγια, Ελ Γκρέκο, Καραβάτζιο, Ρέμπραντ, κ.ά. Στο Μουσείο εκτίθενται περίπου το ένα τρίτο των πινάκων που κατέχει, έτσι λοιπόν τα εκθέματα εναλλάσσονται. Πραγματοποιήστε Online επίσκεψη από ΕΔΩ

6. Γκαλερί Uffizi – Φλωρεντία

Η Galleria degli Uffizi στεγάζεται στο ανάκτορο της Φλωρεντίας. Τα έργα που εκτίθενται στο μουσείο καλύπτουν χρονικά την περίοδο από τον 13ο μέχρι τον 18ο αιώνα και συνθέτουν μία από τις σημαντικότερες συλλογές αναγεννησιακής τέχνης. Πραγματοποιήστε Online επίσκεψη από ΕΔΩ

7. Μητροπολιτικό Μουσείο – Νέα Υόρκη

Το Μητροπολιτικό Μουσείο Τέχνης της Νέας Υόρκης είναι ένα από τα μεγαλύτερα και σημαντικότερα μουσεία τέχνης στον κόσμο. Ιδρύθηκε το 1872 και βρίσκεται στην 5η Λεωφόρο στο Μανχάταν. Οι συλλογές του περιέχουν περισσότερα από δύο εκατομμύρια έργα τέχνης και περιλαμβάνουν ξεχωριστούς τομείς Ελληνορωμαϊκής, Μεσαιωνικής, Ισλαμικής, Ασιατικής και σύγχρονης τέχνης, καθώς και φωτογραφιών, ενδυμάτων, όπλων και πανοπλιών και μουσικών οργάνων. Πραγματοποιήστε Online επίσκεψη από ΕΔΩ

8. Βρετανικό Μουσείο – Λονδίνο

Το Βρετανικό Μουσείο είναι μουσείο της ανθρώπινης ιστορίας και πολιτισμού στο Λονδίνο. Οι συλλογές του, οι οποίες αριθμούν περισσότερα από επτά εκατομμύρια αντικείμενα, είναι από τις μεγαλύτερες και πιο περιεκτικές στον κόσμο και προέρχονται από όλες τις ηπείρους, απεικονίζοντας και καταγράφοντας την ιστορία του ανθρώπινου πολιτισμού από την απαρχή του έως και σήμερα. Πραγματοποιήστε Online επίσκεψη από ΕΔΩ

9. Ερμιτάζ – Αγία Πετρούπολη

Το Μουσείο Ερμιτάζ αποτελεί το μεγαλύτερο και ένα από τα παλαιότερα στον κόσμο, με συλλογές που ξεπερνούν τα 3.000.000 έργα.  Φιλοξενείται σε ένα συγκρότημα έξι κτιρίων, τα παλαιά Χειμερινά Ανάκτορα, στις όχθες του ποταμού Νέβα. Ανάμεσα στα σημαντικά εκθέματα του μουσείου, περιλαμβάνεται η συλλογή έργων δυτικοευρωπαϊκής τέχνης με έργα των Λεονάρντο ντα Βίντσι, Ωγκύστ Ροντέν, Πάμπλο Πικάσσο, Ανρί Ματίς, Πωλ Γκωγκέν, Πωλ Σεζάν, Κλωντ Μονέ, Ρέμπραντ και άλλων. Φιλοξενούνται ακόμα εκθέματα από την αρχαία Ελλάδα, την Αίγυπτο και τη Ρώμη, καθώς και μεγάλες συλλογές ειδών κοσμηματοποιίας. Πραγματοποιήστε Online επίσκεψη από ΕΔΩ

10. Εθνική Πινακοθήκη – Ουάσιγκτον

Το μουσείο της Ουάσιγκτον ιδρύθηκε το 1937 για τον αμερικανικό λαό. Η συλλογή έργων ζωγραφικής, σχεδίων, εκτυπώσεων, φωτογραφιών, γλυπτών, μεταλλίων και διακοσμητικών τεχνών της Γκαλερί ανιχνεύει την ανάπτυξη της Δυτικής Τέχνης από τον Μεσαίωνα μέχρι σήμερα, συμπεριλαμβανομένης της μόνης ζωγραφικής του Leonardo da Vinci στην Αμερική και του μεγαλύτερου κινητού που δημιουργήθηκε από Αλέξανδρο Καλντέρ. Πραγματοποιήστε Online επίσκεψη από ΕΔΩ

11-03-20 Για την αναπλήρωση μαθημάτων και τη διενέργεια Πανελλαδικών Εξετάσεων

Επίσκεψη ομάδας Ρομποτικής στο Κέντρο Πολιτισμού Ελληνικός Κόσμος

Επίσκεψη της ομάδας Ρομποτικής "Rombo 5" του 5ου Γυμνασίου Π. Φαλήρου στο Κέντρο Πολιτισμού Ελληνικός Κόσμος

...Απόδραση στο μέλλον έκαναν με επιτυχία τα παιδιά της "Rombo 5" συμμετέχοντας την Τρίτη 03/03/2020 στο πρόγραμμα "City of Robots" στο Κέντρο Πολιτισμού Ελληνικός Κόσμος, όπου έδειξαν με τη συμμετοχή τους και τις ικανότητές τους στις δραστηριότητες ότι το ταξίδι για το αύριο έχει ήδη ξεκινήσει για αυτά...

Η ομάδα "Rombo 5" αποτελείται από τους εξής μαθητές και μαθήτριες του σχολείου μας: Καργιού Νατάσα, Βάσκα Ιάσονα, Ευαγγελίδη Δημήτριο- Ρωμανό, Κάσση Αθηνά, Σίμο Δημήτριο, Μπάλλα Απόστολο, Τζώρτζη Ιάσονα, Μιχαηλίδη Φίλιππο, Σαρίδη Ιωάννη, Ντιριντή Αριάδνη, Ανδριτσόπουλο Ευθύμιο και Τζουβάρα Άγγελο, ενώ υπεύθυνοι καθηγητές του προγράμματος ρομποτικής είναι οι κ. Λίασκος Θεοφάνης (Υποδιευθυντής), κα Γωγούλου Παρασκευή και κα Αρτοπούλου Έλενα.

 

IMG 9144

IMG 9146

IMG 9150

IMG 9156

IMG 9168

IMG 9172

IMG 9179

IMG 9182

IMG 9184

IMG 9187

IMG 9190

IMG 9193

IMG 9209

IMG 9224

IMG 9237

IMG 9244

IMG 9247

IMG 9258

 

Μήνυμα της Υφυπουργού Παιδείαςκαι Θρησκευμάτων, Σοφίας Ζαχαράκη, για την 6η Μαρτίου, πανελλήνια ημέρα κατά της Σχολικής Βίας και του Εκφοβισμού

Αποτέλεσμα εικόνας για βία

Κλείνουμε την πόρτα στη βία

απητά μας παιδιά,Αγαπητοί εκπαιδευτικοί,Το σχολείο κλείνει την πόρτα στο φόβο και στη βία. Ανοίγουμε μια μεγάλη αγκαλιά αλληλεγγύης , σεβασμού , φιλίας , στήριξης και ευγενούς άμιλλας. Η μαθητική ζωή είναι μια συναρπαστική διαδρομή γνώσης , εξέλιξης και ολοκλήρωσης , που περνά μέσα από δυνατές σχέσεις κατανόησης και στήριξης . Μαθαίνουμε να μοιραζόμαστε και να στηριζόμαστε. Σε αυτή τη διαδρομή κάθε αντιπαλότητα που εκδηλώνεται μα τρόπο επιθετικό και βίαιο δεν έχει θέση. Έχουμε χρέος όλοι μαζί να υψώσουμε ένα τοίχος σε κάθε συμπεριφορά που απομονώνει, πληγώνει και τραυματίζει παιδιά μέσα στο σχολείο, Να ανοίξουμε τα αυτιά μας και να ακούσουμε τον ψίθυρο , από την κραυγή του φόβου όσων δεν τολμούν να μιλήσουν .Έχουμε όμως και την ευθύνη να εντοπίσουμε και να αποτρέψουμε την επιθετικότητα όσων τολμούν να υπερβούν τα όρια. Όλες οι όψεις ενός προβλήματος απαιτούν εγρήγορση και συνεργασία όλης της σχολικής κοινότητας.Η σημερινή ημέρα δεν είναι ημέρα μόνο εκδηλώσεων είναι ημέρα χρέους και ευθύνης Είναι μια ημέρα συμμετοχής με ιδέες και καλές πρακτικές που θα ωφελήσουν τη σχολική κοινότητα για όλη τη σχολική χρονιά.Το φαινόμενο της σχολικής βίας δεν είναι καινούργιο. Είναι ένα χρόνιο και νοσηρό φαινόμενο το οποίο διαταράσσει την παιδαγωγική διαδικασία στον πυρήνα της. Περιστατικά μέσα στα σχολεία υπογραμμίζουν ακόμα εντονότερα την ανάγκη άμεσης δράσης.Γνωρίζουμε καλά ότι το πρόβλημα δεν μπορεί να λυθεί με τρόπο μαγικό, αλλά και πιστεύουμε βαθιά ότι θα πρέπει να εκτοπιστεί από τα σχολεία μας. Γι’ αυτό προωθούμε ένα συνολικό σχέδιο δράσης απέναντι σε κάθε εκδήλωση εκφοβισμού και βίας στο σχολικό περιβάλλον. Συγκεκριμένα:

1. Ανταλλάσουμε εμπειρία με χώρες που εφάρμοσαν επιτυχημένες στρατηγικές αντιμετώπισης του εκφοβισμού και της βίας στα σχολεία όπως η Νορβηγία, η Ισπανία, η Φινλανδία, και είμαστε έτοιμοι να εφαρμόσουμε τις βέλτιστες σχετικές πρακτικές, προσαρμοσμένες στην ελληνική πραγματικότητα και ανάγκες.

2. Εισάγουμε πιλοτικά ήδη από το νέο σχολικό έτος νέες θεματικές ενότητες στα σχολεία, που θα δίνουν έμφαση στον σεβασμό της προσωπικότητας του ατόμου, θα προάγουν την κριτική σκέψη, θα δίνουντην ευκαιρία στα παιδιά να εργάζονται σε ομάδες και θακαλλιεργούν στάσεις και συμπεριφορά έτσι ώστε να επιλέγουν να επιλύουν τις διαφορές τους μακριά από πρακτικές απειλής ή βίας.

3. Συντάσσουμε τη διακήρυξη του σχολείου ενάντια στη βία, με δικαιώματα-υποχρεώσεις-καθήκοντα για όλα τα μέλη της σχολικής κοινότητας: πλέον κάθε παράγοντας της σχολικής ζωής θα γνωρίζει τον ρόλο του ως προς την αντιμετώπιση του φαινομένου.

4. Συστήνουμε επιτροπή ενάντια στον εκφοβισμό και στην ενδοσχολική βία με κύριο μέλημα την ασφάλεια και προστασία των μαθητών μας. Γινόμαστε μια εθνική ομάδα δράσης με στόχο να βελτιώσουμε το κλίμα σε όλα τα σχολεία.

5. Σχεδιάζουμε ξανά το πλαίσιο ποινών με ένα δίκαιο και συνεκτικό τρόπο αλλά επιβραβεύουμε την προσπάθεια βελτίωσης της συμπεριφοράς μέσα στο σχολικό περιβάλλον.

6. Θέλουμε την ανοιχτή γραμμή με τους γονείς, την έγκαιρη ενημέρωση για τους κανόνες αλλά και την συχνή επικοινωνία γονέων και εκπαιδευτικών.

7. Ενθαρρύνουμε τη διοργάνωση ειδικών συζητήσεων και προγραμμάτων για την εκπαίδευση των μαθητών στον σεβασμό των δικαιωμάτων των άλλων κατά τη χρήση του Διαδικτύου και την αποφυγή της άσκησης βίας, των προσβολών και του εκφοβισμού που συμβαίνει μέσω αυτού (cyber bullying)καθώς και της σωστής χρήσης των social media.

8. Προτείνουμε τονδιαμεσολαβητή συμμαθητή με ρόλο συμφιλιωτή μέσα από την πιλοτική εφαρμογή αντίστοιχων προγραμμάτων που ήδη εφαρμόζονται σε σχολεία της χώρας μας.

10. Σε συνεργασία με το υπουργείο Προστασίας του Πολίτη δρομολογούμε την επικαιροποίηση του σχετικού υλικού που δίνεται στους μαθητές μας, με ειδική προσαρμογή για κάθε βαθμίδα εκπαίδευσης, με έμφαση στο ανανεωμένο πλέον ψηφιακό υλικό

11. Εισάγουμε τον θεσμό του «δασκάλου συμβούλου εμπιστοσύνης», στον οποίο θα μπορούν να απευθύνονται οι μαθητές ατομικά ή ομαδικά, συζητώντας προβλήματα που αντιμετωπίζουν, όπως θέματα σχολικού εκφοβισμού.

12. Σχεδιάζουμε προγράμματα επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών μας για πρόληψη και αποτροπή του σχολικού εκφοβισμού και της σχολικής βίας.

13. Αυξάνουμετον αριθμό των ψυχολόγων και των κοινωνικών λειτουργών Το πλέγμα αυτών των μέτρων είναι η αρχή μιας συνεχούς διαδικασίας αντιμετώπισης του φαινομένου στην οποία δεν χωρά επανάπαυση. Είμαστε όμως πεπεισμένοι ότι αποτελούν μία συνεκτική και αποτελεσματική στρατηγική, της οποίας τα αποτελέσματα θα φανούν σύντομα. Κάθε ένα από τα παραπάνω μέτρα μετά από ένα ικανό χρονικό διάστημα εφαρμογής θα αξιολογηθεί, και όσα μέτρα απέδωσαν θα ενδυναμωθούν και θα επεκταθούν, ενώ όσα κριθεί ότι δεν απέδωσαν τα αναμενόμενα θα αντικατασταθούν από άλλα αποτελεσματικότερα. Σ’αυτή την προσπάθεια θα χρειαστούμε τις προτάσεις και τις παρατηρήσεις σας.Σε συνεχή επαφή με τα σχολεία και την κοινωνία, και σε συμμαχία με τους μαθητές, τους γονείς και τους εκπαιδευτικούς μας τους οποίους εμπιστευόμαστε, θέλουμε να εξασφαλίσουμε ένα ασφαλές και υποστηρικτικό περιβάλλον σε όλες τις σχολικές μονάδες και για όλους τους μαθητές.

Είναι οι εκπαιδευτικοί μας αυτοί που έχουν την ξεχωριστή «υποχρέωση», αλλά κυρίως ευκαιρία να καλλιεργούν αυτό το περιβάλλον όπου η γνώση και η ολόπλευρη ανάπτυξη της προσωπικότητας των μαθητών θα απελευθερώσει τις δυνάμεις τους και θα τους δώσει και στο στάδιο της ενήλικης ζωής τις ευκαιρίες να ξεδιπλώσουν την δυναμική και την δημιουργικότητά τους. Ένα περιβάλλον που θα βοηθάει τα παιδιά να χτίσουν υγιείς και δυνατές σχέσεις φιλίας με τους συμμαθητές τους. Να μιλάνε γι αυτά που τους προβληματίζουν ή τους φοβίζουν. Ένα περιβάλλον απαλλαγμένο από κάθε σκιά φόβου και βίας.Δεν εφησυχάζουμε και δεν ανησυχούμε περισσότερο, βάζουμε την πρόληψη και την αποτροπή στην πρώτη γραμμή της δράσης μας.Οφείλουμε να το καταφέρουμε, και με σχέδιο και επιμονή, θα το καταφέρουμε.

Η ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ

ΣΟΦΙΑ ΖΑΧΑΡΑΚΗ

ΟΙ ΡΙΖΕΣ ΜΑΣ : ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΏΝ /ΤΡΙΩΝ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΩΝ ΧΟΡΩΝ

 

Η ομάδα Παραδοσιακών Χορών, με την αρωγή της κας Σιούτη Αμαλίας διερεύνησε την καταγωγή των συμμετεχόντων και παρήγαγε μια εργασία που θα παρουσιάσει στο Βόλο Μαγνησίας στις 3 Απριλίου 2020. Το σωματείο Ορίζοντες έχει προκηρύξει διαγωνισμό με τίτλο «ΧΟΡΕΥΟΝΤΑΣ ΟΙ ΛΕΞΕΙΣ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΜΟΥ» για το διδακτικό έτος 2019-2020:  Πανελλήνιος Σχολικός Διαγωνισμός “ΧΟΡΕΥΟΝΤΑΣ ΟΙ ΛΕΞΕΙΣ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΜΟΥ”  

και το σχολείο μας θα συμμετάσχει με το έργο τους που μπορείτε να δείτε εδώ

αλλά και στο youtube Μαλεβιζιώτης, Κρήτης

 & youtube Απτάλικο Μεσοτοπίτικο

 

Κρήτη, Ξανθούλη Ειρηνίκη.......................................... 3

Κρήτη, Μαυριδάκη Εύα............................................... 7

Ήπειρος, Καρυδομάτη Δήμητρα.................................. 8

Τρίκαλα, Γκαγκανάτσου Αλεξάνδρα......................... 11

Νάξος, Σερβέ Αγνή..................................................... 13

Μάνη, Μπουλιγαράκης Νίκος................................... 17

Αίγυπτος, Νακκάς Αλέξανδρος.................................. 20

Κύπρος, Μιχαηλίδης Φίλιππος.................................. 23

Σμύρνη, Μπουτούρης Μιχάλης................................. 27

 

Ενημέρωση για τον Covid-19

Παρουσίαση της κ. Αθηνάς Λινού στους διευθυντές των σχολείων της Β/θμιας Εκπ/σης  Δ΄Αθήνας Πέμπτη 5/3/2020 στο 1ο ΓΕΛ Αγ. Δημητρίου.

  1. Αθηνά Λινού, MD, MPH, PhD, FACE Καθηγήτρια της Ιατρικής Σχολής του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών Πρόεδρος Ινστιτούτου Προληπτικής Περιβαλλοντικής και Εργασιακής Ιατρικής, Prolepsis «Προετοιμασία για την πιθανή επιδημία κορωνοϊού Covid-19 στα σχολεία»
  2. 2. Περιεχόμενα παρουσίασης  Σχέδιο αντιμετώπισης  Αποφυγή διασποράς  Σχέδιο συνέχισης της εκπαίδευσης  Αποφυγή πανικού  Ειδικές περιπτώσεις παιδιών

Παρακολουθείστε την εξέλιξη διάδοσης του ιού κλικάροντας εδώ

 

Συζητώντας και στηρίζοντας τους μαθητέςγια τον Covid-19 Χρήσιμες επισημάνσεις για εκπαιδευτικούςκαι σχολεία

Κατακόρυφη αύξηση των κρουσμάτων κορωνοϊού στην Ελλάδα

Τα αυξανόμενα κρούσματα του νέου τύπου κορωνοϊού, Covid-19καιο παγκόσμιος χαρακτήρας που έχει λάβει η μετάδοσή του έχουν προκαλέσει ανησυχία στη διεθνή κοινότητα. Ο τρόπος με τον οποίο γίνεται η διαχείριση των πληροφοριών σχετικά με το ιό και την εξάπλωσή του,καθώς και η ανακοίνωση για κλείσιμο τάξεων και σχολείων ενδέχεται να εντείνουν την ανησυχία στα μέλη της σχολικής κοινότητας και να επηρεάσουν το αίσθημα ασφάλειας στο σχολικό περιβάλλον.

Στη συνέχεια παρουσιάζονται συνοπτικά βασικές αρχές για την υποστήριξη των παιδιών και των εφήβων στο σχολικό περιβάλλον/σχολική τάξη : (κλικάρετε εδώ για να δείτε το πλήρες έγγραφο)

Η ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ, Η ΜΕΤΡΗΣΗ ΚΑΙ Η ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΤΗΣ ΕΥΗΜΕΡΙΑΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ: ΈΝΑ ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ ΜΕ «ΤΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ» (C.W.-SMILE)

Αξιότιμε κύριε Γιώργο Καπετανάκη,

 
Διά του παρόντος, επιθυμώ να σας ευχαριστήσω για την προηγούμενη συνεργασία μας !!
 
Επίσης, σας αποστέλλω και τα αποτελέσματα του σχολείου σας. Σας υπενθυμίζω ότι τα αποτελέσματα τα στέλνουμε  σε εσάς, προκειμένου να έχετε μια εικόνα του σχολείου σας. 
 
Θα ήθελα να σας καλέσω να συμμετάσχετε και στο 3ο κύμα της έρευνας μας , προκειμένου να λάβουμε μια όσο το πιο δυνατόν διαχρονική εικόνα.
 
Mε εξαιρετική εκτίμηση,
Δρ Λεριού Ειρήνη

Υποκατηγορίες

  • Νέα
  • Ανακοινώσεις

    Έντυπο ατομικών στοιχείων

    ΑΤΟΜΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΑΘΗΤΗ/ΤΡΙΑΣ

     

  • Μόναχο 2023 Προσφορές

    Αναρτούμε τις προσφορές για την σχεδιαζόμενη πενθήμερη εκπαιδευτική επίσκεψη του σχολείου μας στο Μόναχο (7-11 Νοεμβρίου 2023) και ακολουθεί και το πρακτικό επιλογής τουριστικού πρακτορείου.

    Κατατέθηκαν 5 προσφορές και επιλέχθηκε από την επιτροπή η προσφορά του πρακτορείου VLASSOPOULOS TRAVEL SERVICES.

    Ακολουθούν οι προσφορές: