ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ

 

ΦΕΚ: Συλλογικός προγραμματισμός, εσωτερική και εξωτερική αξιολόγηση των σχολικών μονάδων ως προς το εκπαιδευτικό τους έργο.

Η αξιολόγηση της σχολικής μονάδας γίνεται σε επίπεδο θεματικού άξονα, σε τετράβαθμη κλίμακα:

1 = μη επαρκής λειτουργία, με αρκετά σημεία προς βελτίωση,

2 = επαρκής λειτουργία με κάποια σημεία προς βελτίωση,

3 = καλή λειτουργία, με ελάχιστα σημεία προς βελτίωση,

4 = εξαιρετική λειτουργία.

Ο Σύλλογος Διδασκόντων αξιολογεί το έργο του σχολείου ως προς κάθε λειτουργία και θεματικό άξονα, λαμβάνοντας υπόψη τα χαρακτηριστικά της σχολικής μονάδας, τις διαθέσιμες υποδομές, και τις ιδιαίτερες συνθήκες λειτουργίας της. Αξιολόγηση σχολείων: Οι λειτουργίες, οι θεματικοί άξονες και οι δείκτες παρουσιάζονται αναλυτικά στον παρακάτω πίνακα:   Θεματικοί άξονες και δείκτες Διαδικασίες Συλλογικού Προγραμματισμού της σχολικής μονάδας Ο Συλλογικός Προγραμματισμός του εκπαιδευτικού έργου αφορά: α) στην καθημερινή λειτουργία της σχολικής μονάδας, στο πλαίσιο της παροχής του εκπαιδευτικού της έργου, και β) στη συστηματική διαδικασία καθορισμού στόχων βελτίωσης, ιεράρχησης προτεραιοτήτων, επιλογής θεματικών αξόνων εστίασης και κατάρτισης Σχεδίων Δράσης.

Στην αρχή του σχολικού έτους και, σε κάθε περίπτωση πριν την 10η Οκτωβρίου, συγκαλείται, με ευθύνη του/ της Διευθυντή/τριας, ειδική συνεδρίαση του Συλλόγου Διδασκόντων για τον ετήσιο Συλλογικό Προγραμματισμό του έργου της σχολικής μονάδας. Στη συνεδρίαση, εκτός από τον οικείο Συντονιστή Εκπαιδευτικού Έργου (Σ.Ε.Ε.) Παιδαγωγικής Ευθύνης, είναι δυνατόν να προσκληθούν στελέχη του ΠΕ.Κ.Ε.Σ., του Κ.Ε.Σ.Υ., του Κ.Π.Ε., καθώς και μέλη ΔΕΠ, Ερευνητές από Ερευνητικά Κέντρα και επιστήμονες άλλων εποπτευόμενων από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων φορέων. Στο πλαίσιο της αρχικής Συνεδρίασης, ο Σύλλογος Διδασκόντων, αξιοποιώντας: α) την Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης του προηγούμενου σχολικού έτους, β) τις παρατηρήσεις ή προτάσεις του/της Σ.Ε.Ε. Παιδαγωγικής Ευθύνης, γ) τις απόψεις του Σχολικού Συμβουλίου για θέματα της αρμοδιότητάς του, εφόσον έχουν υποβληθεί πριν την ειδική συνεδρίαση, βάσει των προβλεπόμενων διαδικασιών, και δ) τις νέες συνθήκες λειτουργίας ή τις ενδεχόμενες αλλαγές που έχουν επέλθει, προβαίνει: (i) στον προγραμματισμό του έργου της σχολικής μονάδας όσον αφορά στην καθημερινή λειτουργία της, και (ii) στο σχεδιασμό δράσεων για τη βελτίωση της ποιότητας των τριών βασικών λειτουργιών της σχολικής μονάδας, βάσει της ιεράρχησης των προτεραιοτήτων της και της εκτίμησης των δυνατοτήτων της. Για τον σκοπό αυτό, τα μέλη του Συλλόγου Διδασκόντων καταθέτουν προτάσεις για Σχέδια Δράσης που θα αναλάβουν ομάδες 2-5 συνεργαζόμενων εκπαιδευτικών, οι οποίες επιλέγονται τεκμηριωμένα και οριστικοποιούνται με σχετική απόφαση του Συλλόγου Διδασκόντων. Κάθε εκπαιδευτικός δηλώνει συμμετοχή σε δύο τουλάχιστον Ομάδες Δράσης (Α και Β):

Δράση Α. Η υλοποίηση Σχεδίου Δράσης στο πλαίσιο του πρώτου θεματικού άξονα, «Διδασκαλία, μάθηση και αξιολόγηση» (άρθρο 3) είναι υποχρεωτική για όλους τους εκπαιδευτικούς. Στο πλαίσιο αυτό, κάθε Ομάδα Δράσης μπορεί να συγκροτείται από: – εκπαιδευτικούς που διδάσκουν κοινά γνωστικά αντικείμενα. Τα μέλη της Ομάδας προγραμματίζουν τη διδασκαλία τους, λαμβάνοντας υπόψη τα Προγράμματα Σπουδών και τις ιδιαίτερες συνθήκες λειτουργίας της σχολικής μονάδας, σχεδιάζουν κοινές διδακτικές πρακτικές, επιλέγουν ή διαμορφώνουν από κοινού συμπληρωματικό εκπαιδευτικό υλικό, εφαρμόζουν εναλλακτικές πρακτικές αξιολόγησης των μαθητών και μαθητριών τους κ.λπ., – εκπαιδευτικούς διαφορετικών γνωστικών αντικειμένων, που διδάσκουν σε κοινά τμήματα. Τα μέλη της Ομάδας προβαίνουν στο σχεδιασμό διδακτικών και παιδαγωγικών πρακτικών, με σκοπό τη βελτίωση της μάθησης των μαθητών και μαθητριών τους, την αντιμετώπιση συγκεκριμένων αναγκών ή δυσκολιών κατά τη διδασκαλία τους, την υλοποίηση διαθεματικών δραστηριοτήτων κ.λπ., εκπαιδευτικούς της σχολικής μονάδας που θα σχεδιάσουν Δράση για την εφαρμογή καινοτόμων διδακτικών/παιδαγωγικών πρακτικών, δραστηριοτήτων για την ανάπτυξη των ήπιων δεξιοτήτων, διαθεματικών προσεγγίσεων, πρακτικών αξιολόγησης κ.λπ. σε διαφορετικά τμήματα και γνωστικά αντικείμενα. Οι εκπαιδευτικοί θέτουν στη δοκιμασία των πραγματικών συνθηκών της τάξης τους (α) τον προγραμματισμό τους για τη διδασκαλία του γνωστικού τους αντικειμένου, (β) την εφαρμογή του κοινού προγραμματισμού σε πλαίσιο συνδιδασκαλίας ή/και ετεροπαρατήρησης, όταν είναι εφικτό, και (γ) τα συμπεράσματα από τη μεταξύ τους ανατροφοδότηση. Διευκρινίζεται ότι οι συνεργαζόμενοι εκπαιδευτικοί προβαίνουν στον κοινό προγραμματισμό, σε συνδιδασκαλίες και συναντήσεις ανατροφοδότησης, στο χρονικό πλαίσιο του υπηρεσιακού τους ωραρίου. Ο Διευθυντής ή η Διευθύντρια της σχολικής μονάδας φροντίζει ώστε το ωρολόγιο πρόγραμμα να παρέχει τις σχετικές χρονικές διευκολύνσεις.

Δράση Β. Κάθε εκπαιδευτικός εντάσσεται σε μία τουλάχιστον επιπλέον Ομάδα Δράσης, επιλέγοντας ένα δεύτερο θεματικό άξονα (άρθρο 3) με βάση τις ανάγκες, τις προτεραιότητες και τους στόχους της σχολικής μονάδας, καθώς και τα δικά του/της ενδιαφέροντα. Ο/Η Διευθυντής/τρια και ο Σύλλογος Διδασκόντων φροντίζουν να υπάρχει, κατά το δυνατό, ισοκατανομή Ομάδων Δράσης στις τρεις λειτουργίες της σχολικής μονάδας.

Επισημαίνεται ότι οι εκπαιδευτικοί που είναι τοποθετημένοι σε περισσότερα από ένα σχολεία συμμετέχουν σε μία τουλάχιστον Δράση (Α ή Β) της σχολικής μονάδας όπου υπηρετούν τις περισσότερες ώρες. Για τη δεύτερη Δράση τους παρέχεται η δυνατότητα επιλογής του σχολείου στο οποίο θα δηλώσουν συμμετοχή. Ο Συλλογικός Προγραμματισμός, η καταγραφή δηλαδή των στόχων βελτίωσης για την εκάστοτε σχολική χρονιά, ανά θεματικό άξονα, και των τίτλων των Σχεδίων Δράσης που θα αναλάβουν οι Ομάδες, καταχωρίζεται στην ειδική ψηφιακή εφαρμογή του Ι.Ε.Π., μετά από έγκριση του Συλλόγου Διδασκόντων και αναρτάται στην ιστοσελίδα του σχολείου. Οι Ομάδες Δράσης, στη συνέχεια, προβαίνουν στον αναλυτικό σχεδιασμό των Δράσεων, τον οποίο επίσης αποτυπώνουν στην ψηφιακή εφαρμογή του Ι.Ε.Π., αναφέροντας τους στόχους, το περιεχόμενο, τα μέσα υλοποίησης, τα κριτήρια αξιολόγησης κ.λπ. Ο Σ.Ε.Ε. Παιδαγωγικής Ευθύνης διατυπώνει παρατηρήσεις και προτάσεις επί του σχεδιασμού των Δράσεων στην ψηφιακή εφαρμογή του Ι.Ε.Π.  Το σχολείο έχει τη δυνατότητα να τροποποιήσει το σχεδιασμό του με βάση την ανατροφοδότηση αυτή. Κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους και όποτε κρίνεται αναγκαίο, ο/η Διευθυντής/τρια συγκαλεί το Σύλλογο Διδασκόντων σε συνεδριάσεις, οι οποίες πραγματοποιούνται, με οποιοδήποτε πρόσφορο τρόπο και τουλάχιστον μια φορά ανά δίμηνο, προκειμένου να εξετάσουν 1. Κατά το τρέχον σχολικό έτος, δεν προβλέπεται η εφαρμογή των διαδικασιών Συλλογικού Προγραμματισμού του άρθρου 4. Κατά συνέπεια, οι Εκθέσεις Εσωτερικής και Εξωτερικής Αξιολόγησης θα υποβληθούν σύμφωνα με τα σχετικά άρθρα της παρούσης, χωρίς την αναφορά των σημείων που αφορούν σε θέματα του Συλλογικού Προγραμματισμού και στην υλοποίηση Σχεδίων Δράσης 2. Για την προετοιμασία της πρώτης Έκθεσης Εσωτερικής Αξιολόγησης της σχολικής μονάδας (σχολικού έτους 2020-2021): – Ο/Η Διευθυντής/τρια του σχολείου, μέχρι το τέλος Φεβρουαρίου 2021, συγκαλεί ειδική συνεδρίαση για την ενημέρωση του Συλλόγου Διδασκόντων σχετικά με το νέο σύστημα εσωτερικής και εξωτερικής αξιολόγησης σχολικών μονάδων, όπως περιγράφεται στα άρθρα της παρούσης. – Συγκροτούνται ομάδες εκπαιδευτικών, οι οποίες αναλαμβάνουν τη διερεύνηση του έργου του σχολείου σε σχέση με τους 14 θεματικούς άξονες του άρθρου 3, με σκοπό να προετοιμάσουν μέχρι το τέλος Μαΐου 2021 Διαβάστε εδώ  την υπουργική απόφαση


 <style>.embed-container { position: relative; padding-bottom:56.25%; height:0; overflow: hidden; max-width: 100%; } .embed-container iframe, .embed-container object, .embed-container embed { position: absolute; top: 0; left: 0; width: 100%; height: 100%;}</style><div class='embed-container' data-page-width='453' data-page-height='640' id='ypembedcontainer' ><iframe   src="https://www.yumpu.com/xx/embed/view/beGIxVW2SafAsH9j" frameborder="0" allowfullscreen="true"  allowtransparency="true"></iframe><br><a href="https://www.yumpu.com/xx/document/view/65245813/axiologisi-5" title="axiologisi_5" target="_blank">axiologisi_5</a></div><script src='https://players.yumpu.com/modules/embed/yp_r_iframe.js' ></script>

 

Ηλεκτρονικά θα αποσταλεί η βαθμολογία του Α΄ τετραμήνου των μαθητών Γυμνασίου και Λυκείου.

Με e – mail θα γίνει η αποστολή βαθμολογίας, για το Α τετράμηνο, των μαθητών Γυμνασίου και Λυκείου σύμφωνα με εγκύκλιο  που υπογράφει η  υφυπουργός Παιδείας κ. Ζέττα Μακρή   Η εγκύκλιος Ενημέρωση για Δυνατότητα Μαζικής Αποστολής Βαθμολογίας μέσω του ΠΣ myschool» ΣΧΕΤ : οι με αρ. πρωτ. Φ1/52512/Δ2/07-05-2020 και Φ1/72380/Δ2/12-06-2020 εγκύκλιοι του Υ.ΠΑΙ.Θ..  Σε συνέχεια των ανωτέρω σχετικών εγκυκλίων, σας ενημερώνουμε ότι η βαθμολογία του Α΄ τετραμήνου (Έλεγχος Επίδοσης), για το σχολικό έτος 2020-2021, θα αποσταλεί στους κηδεμόνες των μαθητών/τριών ηλεκτρονικά μέσω του ΠΣ myschool, χωρίς την ανάγκη φυσικής παρουσίας τους στις σχολικές μονάδες.    Η αυτοματοποιημένη μαζική αποστολή των βαθμών γίνεται μέσω της διαδρομής του μενού επιλογών 
Το σχολείο μας θα ολοκληρώσει την διαδικασία την Παρασκευή 05.02.2021.

Έλεγχοι Προόδου Α' Τετραμήνου και κοπή πίτας Συλλόγου Γονέων – ΕΠΑΛ ΑΛΙΜΟΥ

ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

Στις 24 Ιανουαρίου γιορτάζουμε την Παγκόσμια Ημέρα Εκπαίδευσης, την οποία ανακήρυξε το 2018 η Γενική Συνέλευση των Ηνωμένων Εθνών, για να αναδείξει το ρόλο της εκπαίδευσης για την ειρήνη και την ανάπτυξη.

Μετά το 2020, το έτος κατά το οποίο η εκπαίδευση διαταράχθηκε βαθιά και ανεστάλη η σχολική εκπαίδευση εκατομμυρίων νέων, το 2021 είναι περισσότερο από ποτέ το έτος κατά το οποίο θα πρέπει να υπογραμμιστεί η σημασία της εκπαίδευσης.

Η εκπαίδευση είναι το ισχυρότερο μέσο που διαθέτουμε για να σπάσουμε τον κύκλο της φτώχειας, να εξαλείψουμε τις ανισότητες μεταξύ των φύλων και να τονώσουμε την οικονομική ανάπτυξη.

Δείτε εδώ το μαθησιακό υλικό του ιστότοπου «Γωνιά μάθησης».

Το υλικό αυτό, που παρέχεται δωρεάν σε όλες τις γλώσσες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, παρέχει στους μαθητές σας τη δυνατότητα να ανακαλύψουν την ΕΕ και να μάθουν πώς λειτουργεί, καθώς και να γνωρίσουν ένα σωρό άλλα θέματα μέσα από διάφορα εργαλεία και ψυχαγωγικά παιχνίδια.

 

αναστολή της δια ζώσης εκπαίδευσης

Η παιδεία είναι θέμα ανατροφής. Δεν έχει καμία σχέση με την εκπαίδευση και  υπάρχει λόγος για αυτό

Την παράταση  αναστολής  δια ζώσης εκπαίδευσης σχολείων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης , ΑΕΙ, ΙΕΚ, Κολλεγίων ΣΔΕ, Φροντιστηρίων και ΚΞΓ   από τη Δευτέρα 18 Ιανουαρίου   έως και την Κυριακή   24 Ιανουαρίου, προβλέπει Κοινή Υπουργική Απόφαση, η οποία δημοσιεύθηκε σήμερα στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης.

Από την αναστολή της δια ζώσης εκπαίδευσης εξαιρούνται τα σχολεία Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, καθώς και τα σχολεία Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης όλων των βαθμίδων.

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΟ ΦΕΚ

Ψυχολογική υποστήριξη

Στο σχολείο μας τοποθετήθηκε ειδική Ψυχολόγος (ΠΕ23-30), η κ. ΑληχοντζώτηΒαρβάρα και θα παρέχει τις υπηρεσίες της στους μαθητές και μαθήτριές μας κάθε Παρασκευή κατόπιν συνεννόσης με τη διεύθυνση.

Αγαπητοί γονείς και μαθητές ,

Σας  εύχομαι ολόψυχα μια καλή χρονια.
Με αφορμή την  κατάσταση την οποία διανύουμε θελω να υπενθυμίσω ότι σε μια τόσο ψυχοπιεστική περίοδο  είναι σημαντικό να αλληλοϋποστηριζόμαστε ,να αλληλοβοηθιομαστε και να επικοινωνούμε τους προβληματισμούς μας . 
Χρειάζεται να φροντίσουμε τους εαυτούς μας τόσο σωματικά όσο και ψυχολογικά.
Παραμένω στη διάθεση σας κάθε Παρασκευή.
 
Με εκτίμηση 
Η ψυχολογος 
Αληχοντζωτη Βέρα 
Lifelong Learning

Stop Bullying: Γραμματόσημα μεταφέρουν ένα ηχηρό μήνυμα στα σχολεία

Τέσσερα γραμματόσημα της σειράς των ΕΛΤΑ λένε «Stop Bullying» στους μαθητές των σχολείων όλης της χώρας

Το ηχηρό μήνυμα «Stop Bullying» μεταφέρουν στα σχολεία όλης της χώρας τα Ελληνικά Ταχυδρομεία (ΕΛΤΑ) μέσα από την αναμνηστική σειρά γραμματοσήμων «Παιδί και Γραμματόσημο», που είναι αφιερωμένη στη μάστιγα του εκφοβισμού.

Η δράση, που διοργανώνεται στο πλαίσιο της ευρύτερης κοινωνικής συνεισφοράς των ΕΛΤΑ, τελεί υπό την αιγίδα του υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων και περιλαμβάνει την αποστολή αφισών σε όλα τα σχολεία Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

 

Τα τέσσερα γραμματόσημα της σειράς καταγράφουν εικαστικά τις διαφορετικές μορφές του bullying και αποτυπώνουν τα προβλήματα της κοινωνικής απομόνωσης, του διαδικτυακού εκφοβισμού, της οδύνης, της μοναξιάς, της σκληρότητας και της περιθωριοποίησης. Ταυτόχρονα, όμως, μέσα από αυτά τα γραμματόσημα, τα ΕΛΤΑ ενώνουν τη φωνή τους με τα παιδιά, στέλνοντας το μήνυμα της αντίδρασης: Της δύναμης του δικαίου και της υπεράσπισης των πιο αδύνατων.

 

Μία σειρά γραμματοσήμων που οραματίζεται την αγάπη, τον σεβασμό, τη φιλία και την ευγενή άμιλλα στις κοινότητες των παιδιών και φέρνει το μήνυμα μέσα στα σχολεία. Για ένα καλύτερο αύριο. Για μία κοινωνία χωρίς βία και φόβο.

stop bullying eltastop bullying kentriki
 

Κυκλοφορούν, επίσης, Φάκελοι Πρώτης Ημέρας Κυκλοφορίας και Αριθμημένα Λευκώματα.

Τα γραμματόσημα και τα φιλοτελικά προϊόντα της σειράς διατίθενται:

- Στο ηλεκτρονικό κατάστημα (eshop) των Ελληνικών Ταχυδρομείων.

- Στο κατάστημα Post Collection - Κεντρικό Φιλοτελικό Γραφείο, Λυκούργου 5 και Απελλού, στο κέντρο της Αθήνας.

 

- Σε όλα τα ταχυδρομεία της χώρας μέχρι τις 2 Δεκεμβρίου 2021, εκτός εάν εξαντληθούν νωρίτερα.

πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Τηλεκπαίδευση: Παράταση της αναστολής της δια ζώσης εκπαίδευσης σχολείων

Τηλεκπαίδευση ή εκπαίδευση; | TaMeteora.gr

Τηλεκπαίδευση: Παράταση της αναστολής της δια ζώσης εκπαίδευσης σχολείωνΑΕΙΙΕΚ, Κολεγίων ΣΔΕ, Φροντιστηρίων και Κέντρων Ξένων Γλωσσών από τη Δευτέρα 7 Δεκεμβρίου έως και την Κυριακή 13 Δεκεμβρίου, προβλέπει η Κοινή Υπουργική Απόφαση, η οποία δημοσιεύθηκε σε ΦΕΚ.

Από την αναστολή της δια ζώσης εκπαίδευσης εξαιρούνται τα σχολεία Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης όλων των βαθμίδων.

 

Η αναστολή της διά ζώσης εκπαίδευσης οδηγεί στο συμπέρασμα ότι η τηλεκπαίδευση θα συνεχίσει να εφαρμόζεται.

 

Δείτε εδώ αναλυτικά το ΦΕΚ για την αναστολή της δια ζώσης εκπάιδευσης.

Προληπτική απολύμανση

Στο σχολείο μας, ως τώρα, δεν έχει βεβαιωθεί κρούσμα covid-19. Όλοι οι μαθητές/τριες πριν την είσοδό τους στο χώρο του σχολείου θερμομετρούνται. Οι έχοντες πάνω του διατεταγμένου ορίου 37,4 επιστρέφουν στο σπίτι τους. Όμως λόγω εποχής έχουν αυξηθεί οι εμπύρετοι μαθητές/τριες που καταφτάνουν στο σχολείο μας. Αυτοί παρακολουθούνται στα διαλείμματα και μετά από τηλεφωνική συνεννόηση με τους γονείς ή κηδεμόνες επιστρέφουν στο σπίτι. Όλοι οι παραπάνω προχωρούν σε περαιτέρω διερεύνηση και ακολουθούν τις προτροπές του οικογενειακού ιατρού.

Την Παρασκευή 23.10.2020 μετά την 4η ώρα στο τμήμα Β1 βρέθηκαν τέσσερεις (4) μαθητές / τριες εμπύρετοι, κάτω του συνιστώμενου ορίου, κι αποχώρησαν κατόπιν συνεννόησης. Οι υπόλοιποι μαθητές, ως φυσική απόρροια, θορυβήθησαν και με το προεδρείο τους αιτήθηκαν απολύμανση του χώρου τους. Το αίτημα μεταβιβάστηκε στο Δήμο Παλ. Φαλήρου και την Δευτέρα 26.10.2020 εξειδικευμένο συνεργείο με την αρωγή του Αντιδημάρχου κ. Μιχαηλίδη Μ. προχώρησε σε προληπτική απολύμανση τόσο της αίθουσας του Β1 όσο και των κοινόχρηστων διαδρόμων και μαθητικών τουαλετών. Η διδασκαλία του Β1 έγινε στην αίθουσα του χημείου μας αλλά και στον προαύλειο χώρο πάντα με την ευθύνη και συναίνεση του εκάστοτε διδάσκοντα.

Διαβεβαιώνουμε τους ανησυχούντες γονείς και κηδεμόνες ότι τηρούμε κατά γράμμα όλα τα υγειονομικά πρωτόκολλα κι ως Δημόσιοι Υπάλληλοι αλλά κι εκπαιδευτικοί Λειτουργοί ακολουθούμε πιστά κάθε σχετική εγκύκλιο του ΥΠΑΙΘ αλλά και του Υπ. Εσωτερικών. Για κανένα λόγο δε θα θέταμε σε κίνδυνο την ατομική ακεραιότητα ή/και τη ζωή των μαθητών /τριών μας, του εκπαιδευτικού αλλά και του βοηθητικού προσωπικού του σχολείου μας.

 

Πρόγραμμα eTwinning στο μάθημα των Γερμανικών

Τη σχολική χρονιά 2019-2020 πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας στο μάθημα των Γερμανικών το πρόγραμμα eTwinning με τίτλο Deutsch- eine Hitparade” («Γερμανικά- Μια μουσική παρέλαση») το οποίο σχεδιάστηκε από τις χώρες Ελλάδα και Τουρκία και συγκεκριμένα από το 5ο Γυμνάσιο Π. Φαλήρου και το Izmir Kiz Lisesi, ενώ συνολικά συμμετείχαν σχολεία από πέντε χώρες: την Ελλάδα (5ο Γυμνάσιο Π. Φαλήρου), την Τουρκία (Izmir Kiz Lisesi), την Τσεχία (ZS Chyne), τη Λιθουανία (Juozas Urbšys katholische Hauptschule Kaunas) και την Ουκρανία (allgemeinbildende Schule 24 in Melitopol), 67 μαθητές και μαθήτριες και έξι εκπαιδευτικοί. Από την Ελλάδα συμμετείχαν 24 μαθητές και μαθήτριες της Α’ Γυμνασίου του σχολείου μας. Το έργο είχε συνολική διάρκεια έξι μηνών (Οκτώβριος 2019 έως Μάρτιος 2020), αν και ο αρχικός του σχεδιασμός προέβλεπε την ολοκλήρωσή του τον Μάιο 2020, αλλά λόγω της πανδημίας του κοροναϊού και του αναγκαστικού κλεισίματος των σχολείων σε όλες τις χώρες- μέλη, το έργο ολοκληρώθηκε τον Μάρτιο, τελευταίο μήνα λειτουργίας των σχολείων.

Στόχοι του έργου, το οποίο στηρίζεται στις αρχές της βιωματικής και της διερευνητικής μάθησης και της διαφοροποιημένης διδασκαλίας ήταν να αυξηθεί το κίνητρο των μαθητών για την εκμάθησης της ξένης γλώσσας, η καλλιέργεια των δεξιοτήτων τους και η ενεργή εμπλοκή τους στη μαθησιακή διαδικασία μέσω της μουσικής και θεμάτων που άπτονται τόσο στα ενδιαφέροντά τους όσο και στη διδακτέα ύλη για το μάθημα των Γερμανικών στην Α’ Γυμνασίου. Στόχευε επίσης στην ανάπτυξη των επικοινωνιακών δεξιοτήτων των μαθητών, στην επανάληψη και εμβάθυνση λεξιλογίου, γραμματικών φαινομένων και εκφραστικών μέσων με παιγνιώδη τρόπο, στην ανάπτυξη κοινών στόχων, στην καλλιέργεια της συνεργασίας και της διάδρασης ανάμεσα στους μαθητές των συμμετεχόντων σχολείων και στην ενίσχυση της αυτόνομης μάθησης, της αυτενέργειας και της ανάληψης πρωτοβουλιών εκ μέρους των μαθητών. Τέλος, απέβλεπε στο να έρθουν τα παιδιά σε επαφή με άλλους πολιτισμούς, να κάνουν χρήση διαφόρων ψηφιακών εργαλείων και εφαρμογών και να αναπτύξουν πολλαπλούς γραμματισμούς (ψηφιακό, κριτικό, επικοινωνιακό, κοινωνικό, πολυμεσικό, οπτικό, ηλεκτρονικό, πληροφοριακό κ.α.).

Στην παρακάτω διεύθυνση είναι αναρτημένες όλες οι δραστηριότητες των μαθητών και οι συνεργατικές δραστηριότητες των σχολείων- εταίρων ανά μήνα: https://padlet.com/artopoulouelena/ydtyd6p9yycypsm9.

Υποκατηγορίες

  • Νέα
  • Ανακοινώσεις

    Έντυπο ατομικών στοιχείων

    ΑΤΟΜΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΑΘΗΤΗ/ΤΡΙΑΣ

     

  • Μόναχο 2023 Προσφορές

    Αναρτούμε τις προσφορές για την σχεδιαζόμενη πενθήμερη εκπαιδευτική επίσκεψη του σχολείου μας στο Μόναχο (7-11 Νοεμβρίου 2023) και ακολουθεί και το πρακτικό επιλογής τουριστικού πρακτορείου.

    Κατατέθηκαν 5 προσφορές και επιλέχθηκε από την επιτροπή η προσφορά του πρακτορείου VLASSOPOULOS TRAVEL SERVICES.

    Ακολουθούν οι προσφορές: