Πρόγραμμα eTwinning στο μάθημα των Γερμανικών
Και τη φετινή σχολική χρονιά (2020-2021) πραγματοποιήθηκε, παρά τις ιδιαίτερες συνθήκες και δυσκολίες λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού, στο σχολείο μας ένα Ευρωπαϊκό πρόγραμμα eTwinning με τίτλο “Schule und Alltag“ («Σχολείο και Καθημερινότητα») στο μάθημα των Γερμανικών.
Το έργο σχεδιάστηκε από τις χώρες Ελλάδα και Τουρκία, ενώ συνολικά συμμετείχαν δώδεκα σχολεία από επτά χώρες (Ελλάδα, Τουρκία, Γαλλία, Κροατία, Σερβία, Πολωνία, Ουκρανία), 217 μαθητές και μαθήτριες και δεκατέσσερις εκπαιδευτικοί. Από το σχολείο μας συμμετείχαν 23 μαθητές και μαθήτριες της Β’ Γυμνασίου, ενώ το έργο είχε συνολική διάρκεια οκτώ μηνών (Οκτώβριος 2020 έως Μάιος 2021).
Στόχοι του έργου, το οποίο στηρίζεται στις αρχές της βιωματικής και της διερευνητικής μάθησης και της διαφοροποιημένης διδασκαλίας ήταν να αυξηθεί το κίνητρο των μαθητών/τριών για την εκμάθησης της ξένης γλώσσας, η καλλιέργεια των δεξιοτήτων και των ικανοτήτων τους και η ενεργή εμπλοκή τους στη μαθησιακή διαδικασία μέσω θεμάτων που άπτονται τόσο στα ενδιαφέροντά τους όσο και στη διδακτέα ύλη για το μάθημα των Γερμανικών στην B’ Γυμνασίου. Στόχευε επίσης στην ανάπτυξη των επικοινωνιακών δεξιοτήτων των μαθητών/τριών, στην εκμάθηση και εμβάθυνση λεξιλογίου, γραμματικών φαινομένων και εκφραστικών μέσων με παιγνιώδη τρόπο, στην ανάπτυξη κοινών στόχων, στην καλλιέργεια της συνεργασίας και της διάδρασης ανάμεσα στους μαθητές των συμμετεχόντων σχολείων και στην ενίσχυση της αυτόνομης μάθησης, της αυτενέργειας και της ανάληψης πρωτοβουλιών εκ μέρους των μαθητών/τριών. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε και στην κατανόηση των ζητημάτων προστασίας των πνευματικών δικαιωμάτων και δεδομένων κατά τη χρήση του διαδικτύου και την ασφάλεια στο διαδίκτυο. Το έργο απέβλεπε, τέλος, στο να έρθουν τα παιδιά σε επαφή με άλλους πολιτισμούς, να κάνουν χρήση διαφόρων ψηφιακών εργαλείων, να καλλιεργήσουν τις δεξιότητες μάθησης του 21ου αιώνα (επικοινωνία, συνεργασία, δημιουργικότητα και κριτική σκέψη) και να αναπτύξουν πολλαπλούς γραμματισμούς (ψηφιακό, κριτικό, επικοινωνιακό, κοινωνικό, πολυμεσικό, ηλεκτρονικό, πληροφοριακό κ.α.).
Όλες οι δραστηριότητες των μαθητών/τριών μας και οι συνεργατικές δραστηριότητες των σχολείων- εταίρων ανά μήνα είναι αναρτημένες στην παρακάτω διεύθυνση https://padlet.com/artopoulouelena/ryuyq0o0upbhb1cs.
Η ΨΗΦΟΣ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ
ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΠΙΤΙ ΣΑΣ
Ήρθε η ώρα να στηρίξετε και να ψηφίσετε την δράση «ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΠΙΤΙ ΣΑΣ».
Ο Δήμος Παλαιού Φαλήρου και οι Δημοτικές Βιβλιοθήκες οργάνωσαν και υλοποίησαν το καινοτόμο πρόγραμμα «Τα βιβλία έρχονται σπίτι σας». Σκεπτόμενοι τους δημότες μας σε δύσκολες περιόδους, κυρίως αυτούς που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες , για να μην αποκλειστούν κοινωνικά και να μπορούν να έχουν πρόσβαση στην γνώση. Η δράση ξεκίνησε τον Απρίλιο του 2020 και συνεχίζεται απρόσκοπτα μέχρι και σήμερα. Ο Δήμος Παλαιού Φαλήρου συμμετέχει στο θεσμό Bravo με αυτή την καλή πρακτική. Με την ψήφο σας αναδεικνύετε τα καλύτερα προγράμματα Βιώσιμης Ανάπτυξης που αναπτύσσονται από ΦΟΡΕΙΣ - ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ - ΔΗΜΟΥΣ/ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ - ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΠΟΛΙΤΩΝ.
Για να δείτε την πρακτική :
https://observatory.sustainablegreece2020.com/gr/practice/ta-biblia-erxontai-spiti-sas.1819.html
Η ψήφος σας είναι σημαντική!
Για να ψηφίσετε:
https://bravo.sustainablegreece2020.com/gr/practices-by-org/dhmos-palaioy-falhroy.519.html
Ο Δήμαρχος
Γιάννης Φωστηρόπουλος
Στόχος του Προγράμματος
Οι εικονικές δίκες στοχεύουν στην καλλιέργεια της κριτικής σκέψης των μαθητών, στην καταπολέμηση της αγοραφοβίας και στην ανάπτυξη των ρητορικών τους ικανοτήτων. Για τον σκοπό αυτό, επιθυμούμε και διοργανώνουμε έναν ανοιχτό Πανελλήνιο Διαγωνισμό, φιλοδοξώντας στην επίτευξη της κοινωνικής ενσωμάτωσης και αλληλεπίδρασης των μαθητών.
Ποια είναι τα οφέλη του “Πρωταγόρα” για τους μαθητές;
Τα παιδιά χρειάζονται μία πληθώρα εμπειριών ώστε να ανακαλύψουν τα ταλέντα τους και να συνειδητοποιήσουν πώς πραγματικά θέλουν να εξελιχθούν στο μέλλον. Το πρόγραμμα μας τους ενισχύει στους εξής τομείς:
- Γνωρίζουν τον κόσμο της Δικαιοσύνης από μικρή ηλικία και αλληλεπιδρούν με αυτόν,
- Εξασκούν την λογική τους, καθώς καλούνται να σχηματίσουν την υπεράσπιση της θέσης τους και να εντοπίσουν τα λογικά λάθη της αντίπαλης ομάδας,
- Καλλιεργούν τις ρητορικές τους ικανότητες,
- Καταπολεμούν την αγοραφοβία τους εξασκούμενοι στο να μιλούν μπροστά σε κοινό,
- Διευρύνουν τους ορίζοντες τους μέσα από την συζήτηση ποικίλων θεμάτων, από την κλωνοποίηση και την γενετική μηχανική μέχρι την θανατική ποινή και τα δικαιώματα της μειονότητας,
- Κοινωνικοποιούνται και μαθαίνουν να λειτουργούν ως ομάδα.
Πάνω απ’ όλα όμως, οι εικονικές δίκες ψυχαγωγούν τους μαθητές και τους χαρίζουν ατελείωτες ώρες ενασχόλισης συζητώντας και ανακαλύπτοντας το που στέκονται πάνω σε αμφιλεγόμενα ζητήματα που θα αντιμετωπίσουν ως αυριανοί πολίτες της χώρας.
Παρουσίαση Εικονικής Δίκης
Εάν θέλετε να δείτε στην πράξη την διαδικασία της εικονικής δίκης, παρακολουθείστε την παρακάτω παρουσίαση σε πέντε μέρη που πραγματοποιήθηκε στο Δημαρχείο Καλλιθέας, Αθήνα, την Τρίτη 18 Ιουνίου, 2013.
Η συγκεκριμένη παρουσίαση πραγματοποιήθηκε με διαφορετικούς κανόνες από τους ισχύοντες και προσφέρεται μόνο προς εξοικείωση με το κλίμα μιας εικονικής δίκης. Για τις αλλαγές συμβουλευτείτε τον Κανονισμό καθώς και τα αντίστοιχα εγχειρίδια.
https://www.youtube.com/watch?v=hGH6UT9LyS4&list=PLVs7IDpVINpZSpzpguKeLcK0ua0yBOM3l
Το 5ο Γυμνάσιο Π. Φαλήρου στο πλαίσιο δράσεών του σχετικά με το εκπαιδευτικό πρόγραμμά "Πρωταγόρας" εικονικές δίκες συμμετείχε σε φιλικό επίπεδο διεξαγωγής εικονικής δίκης το Σάββατο(13-03-2021) με την ομάδα "Αλκίφρονες" (Μαρ.Γιαννακοπούλου ,Δήμ.Κατρισιώτη ,Δημ.Καρυδομάτη ,Νικόλαος Πέτριβ , Στέφανος Ντόβας) έχοντας αντίδικο την ομάδα "Ποσειδών"του 4ου Λυκείου Παλ.Φαλήρου.Η δίκη διεξήχθη κατ΄αντιμωλία και αφορούσε το δικαίωμα ψηφοφορίας των κρατουμένων.
Η ομάδα "Αντιφώντες" (Σηλ.Κυριακοπούλου , Ιωάν.Κακαρινέλη ,Αγγ.Τριανταφύλλου ,Στ.Ευφραιμίδης, Απόσ.Μπάλλας) την Κυριακή (14-03-2021) αντιδίκησε με την ομάδα " Νομαρχία" του 2ου Γυμν.Π.Φαλήρου τιθέμενη κατά του συστήματος της περιγραφικής αξιολόγησης.
Ποια είναι τα οφέλη του “Πρωταγόρα” για τους μαθητές;
Τα παιδιά χρειάζονται μία πληθώρα εμπειριών ώστε να ανακαλύψουν τα ταλέντα τους και να συνειδητοποιήσουν πώς πραγματικά θέλουν να εξελιχθούν στο μέλλον. Το πρόγραμμα μας τους ενισχύει στους εξής τομείς:
- Γνωρίζουν τον κόσμο της Δικαιοσύνης από μικρή ηλικία και αλληλεπιδρούν με αυτόν,
- Εξασκούν την λογική τους, καθώς καλούνται να σχηματίσουν την υπεράσπιση της θέσης τους και να εντοπίσουν τα λογικά λάθη της αντίπαλης ομάδας,
- Καλλιεργούν τις ρητορικές τους ικανότητες,
- Καταπολεμούν την αγοραφοβία τους εξασκούμενοι στο να μιλούν μπροστά σε κοινό,
- Διευρύνουν τους ορίζοντες τους μέσα από την συζήτηση ποικίλων θεμάτων, από την κλωνοποίηση και την γενετική μηχανική μέχρι την θανατική ποινή και τα δικαιώματα της μειονότητας,
- Κοινωνικοποιούνται και μαθαίνουν να λειτουργούν ως ομάδα.
Πάνω απ’ όλα όμως, οι εικονικές δίκες ψυχαγωγούν τους μαθητές και τους χαρίζουν ατελείωτες ώρες ενασχόλισης συζητώντας και ανακαλύπτοντας το που στέκονται πάνω σε αμφιλεγόμενα ζητήματα που θα αντιμετωπίσουν ως αυριανοί πολίτες της χώρας.
Από το σχολικό έτος 2020-2021 και εφεξής, κάθε σχολική μονάδα Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης οφείλει να έχει εγκεκριμένο Εσωτερικό Κανονισμό Λειτουργίας στον οποίο αναφέρονται θέματα σχετικά με τη λειτουργία της.
Με τον όρο Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας του Σχολείου εννοούμε το σύνολο των όρων και των κανόνων που αποτελούν προϋποθέσεις, για να πραγματοποιείται ανενόχλητα, μεθοδικά και αποτελεσματικά το έργο του Σχολείου. Επιπλέον, ο Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας του Σχολείου αποτελεί σημαντικό παιδαγωγικό μέσο που βοηθά στην ομαλή σχολική ζωή, στη συνεργασία, στην αλληλεγγύη, στον δημοκρατικό διάλογο και στην αποδοχή της διαφορετικότητας.
Σκοπός του Εσωτερικού Κανονισμού Λειτουργίας του Σχολείου είναι η θεμελίωση ενός πλαισίου που υποστηρίζει το εκπαιδευτικό έργο και την απρόσκοπτη συμμετοχή όλων στην εκπαιδευτική διαδικασία, η διαμόρφωση κλίματος που στηρίζει την ολόπλευρη ανάπτυξη της προσωπικότητας των μαθητών/μαθητριών, η εξασφάλιση της σωματικής ασφάλειας και της συναισθηματικής πλήρωσης όλων των μελών της σχολικής κοινότητας, κ.ά.
Ο Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας συντάσσεται ύστερα από εισήγηση του Διευθυντή/της Διευθύντριας της σχολικής μονάδας και με τη συμμετοχή όλων των μελών του συλλόγου διδασκόντων, των μελών του διοικητικού συμβουλίου του συλλόγου γονέων και κηδεμόνων, καθώς και εκπροσώπου του οικείου Δήμου. Στις σχολικές μονάδες της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στη διαδικασία του προηγούμενου εδαφίου συμμετέχει και το Προεδρείο του δεκαπενταμελούς μαθητικού συμβουλίου. Η απόφαση εγκρίνεται από τον Συντονιστή/τη Συντονίστρια Εκπαιδευτικού Έργου που έχει την παιδαγωγική ευθύνη του Σχολείου και από τον Διευθυντή/τη Διευθύντρια Εκπαίδευσης.
Ο Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας κοινοποιείται σε όλους τους γονείς/κηδεμόνες και αναρτάται στον ιστότοπο του Σχολείου, την πρώτη φορά εφαρμογής του αμέσως μετά την έγκριση αυτού, ενώ τα επόμενα έτη με την έναρξη του σχολικού έτους. Η ακριβής τήρησή του
αποτελεί ευθύνη και υποχρέωση της Διεύθυνσης του Σχολείου, των εκπαιδευτικών, των μαθητών/μαθητριών και των γονέων/κηδεμόνων.
Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής έχει συντάξει ενδεικτικούς Εσωτερικούς Κανονισμούς Λειτουργίας για όλες τις βαθμίδες των σχολικών μονάδων.
Για τον Ενδεικτικό Κανονισμό Λειτουργίας Γυμνασίων & Λυκείων κάντε κλικ εδώ
Για να δείτε τον δικό μας Κανονισμό Λειτουργίας του 2017 κάντε κλικ (νηγματίστε) ΕΔΩ
Για να δείτε το ΦΕΚ με την Υπουργική Απόφαση σχετικά με τον Εσωτερικό Κανονισμό Λειτουργίας σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης κάντε κλικ εδώ.
https://video.sch.gr/asset/detail/JYMAeOxUcgSTVJML8cvYNo6M
Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου 2021- χιλιάδες μαθητές και εκπαιδευτικοί συμμετείχαν στέλνοντας ένα ηχηρό μήνυμα για ένα ασφαλές και ποιοτικό διαδίκτυο κατά τη διάρκεια διαδικτυακής εκδήλωσης που διοργάνωσε το Ελληνικό Κέντρο Ασφαλούς Διαδικτύου του ITEσε συνεργασία με το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο. Την παράσταση έκλεψαν οι πρεσβευτές του Ελληνικού κέντρου Ασφαλούς Διαδικτύου, η γνωστή ερμηνεύτρια Νατάσα Μποφίλιου και ο γνωστός Ηθοποιός Μάριος Αθανασίου οι οποίο με άμεσο και βιωματικό τρόπο εξήγησαν στους μαθητές πως μπορούν να βάζουν το διαδίκτυο στη ζωή τους και όχι τη ζωή τους στο διαδίκτυο και αναφέρθηκαν στο πως η γνώση μπορεί να μας προστατέψει από τους κινδύνους του ψηφιακού κόσμου.
Με κεντρικό μήνυμα «Όλοι μαζί για ένα καλύτερο διαδίκτυο» εορτάστηκε φέτος για 18η συνεχόμενη χρονιά σε πάνω από 170 χώρες στον κόσμο η Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου 2021 που διοργανώνεται κάθε χρόνο από το δίκτυο INSAFE/INHOPE με την υποστήριξη της Κομισιόν. Η Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου προσφέρει την ευκαιρία να αναδειχθούν οι θετικές χρήσεις της τεχνολογίας και να διερευνηθεί ο ρόλος που όλοι διαδραματίζουμε συμβάλλοντας στη δημιουργία μιας καλύτερης και ασφαλέστερης διαδικτυακής κοινότητας. Την ευθύνη οργάνωσης του εορτασμού στη χώρα μας έχει το Ελληνικό Κέντρο Ασφαλούς Διαδικτύου του Ιδρύματος Τεχνολογίας και Έρευνας που σε συνεργασία με το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο διοργάνωσε διαδικτυακή εκδήλωση στην οποία συμμετείχαν περισσότεροι από 25.000 μαθητές και εκπαιδευτικοί. Την εκδήλωση χαιρέτισε η Υφυπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων Ζέτα Μακρή η οποία αναφέρθηκε στον καταλυτικό ρόλο που διαδραμάτισε η πανδημία στον ψηφιακό μετασχηματισμό στην εκπαίδευση και στην αναγκαιότητα το σύγχρονο σχολείο να συμβάλλει τα μέγιστα στην επιμόρφωση των μαθητών για θέματα ασφαλούς πλοήγησης.
Τα παιδιά του Πάνελ Νέων του Ελληνικού Κέντρου Ασφαλούς Διαδικτύου του ΙΤΕ έστειλαν το μήνυμά τους στους συνομηλίκους τους μέσω ενός βίντεο που δημιούργησαν με συμβουλές ασφαλούς και ποιοτικής χρήσης ιδιαίτερα εν καιρώ πανδημίας.
Η συντονίστρια του Ελληνικού Κέντρου Ασφαλούς Διαδικτύου του ΙΤΕΒιβή Φραγκοπούλου αναφέρθηκε στη σημασία της σημερινής Ημέρας σε παγκόσμιο επίπεδο και ανακοίνωσε του νικητές του Πανελλήνιου Μαθητικού Διαγωνισμού που πραγματοποιήθηκε το προηγούμενο χρονικό διάστημα υπό τον αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων και με αφορμή την Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου. Τα πρώτα βραβεία στην κατηγορία της προσχολικής εκπαίδευσης έλαβαν τα συνεργαζόμενα νηπιαγωγεία «Ενεργά σχολεία μια οικοσυμμαχία» και το συστεγαζόμενο νηπιαγωγείο Λητώ Τσακίρη - Θεοκλή, στην κατηγορία Δημοτικών σχολείων το 3ο Δημοτικό Σχολείο Καρπενησίου, στην κατηγορία των Γυμνασίων το 11ο Γυμνάσιο Ηρακλείου και τέλος στην κατηγορία των Λυκείων, τα εκπαιδευτήρια Δούκα. Τα έργα των νικητών μπορείτε να τα δείτε εδώ.
Ο συντονιστής του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου Μιχάλης Παρασκευάς αναφέρθηκε στα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα της τηλεκπαίδευσης εστιάζοντας παράλληλα στις προοπτικές που δύναται να δώσει στην εκπαιδευτική διαδικασία ενώ η Υπεύθυνη επικοινωνίας του Ελληνικού Κέντρου Ασφαλούς Διαδικτύου Κατερίνα Ψαρουδάκη μίλησε στους μαθητές για την έννοια του υπεύθυνου ψηφιακού πολίτη και τους κανόνες καλής συμπεριφοράς από τους οποίους πρέπει να διέπεται η όποια αλληλεπίδραση στο διαδίκτυο.
Στο νέο εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Γίνε Ήρωας του Διαδικτύου», το οποίο θα είναι διαθέσιμο δωρεάν σε όλα τα δημοτικά σχολεία της Ελλάδας ενημέρωσε τους εκπαιδευτικούς η Γενική διευθύντρια της Google Ανατολικής Ευρώπης κ. Πέγκυ Αντωνάκου. Το πρόγραμμα παρέχει στους δασκάλους της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης τα κατάλληλα εργαλεία για να διδάξουν στους μαθητές και τις μαθήτριες, το θέμα της ασφάλειας στο διαδίκτυο και τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων και πραγματοποιείται σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Πληροφορικής του Ιδρύματος Τεχνολογίας και Έρευνας(ITE). Περισσότερα για το πρόγραμμα μπορείτε να διαβάσετε εδώ.
Tο Ελληνικό Κέντρο Ασφαλούς Διαδικτύου, είναι επίσημος εκπρόσωπος στην Ελλάδα των Πανευρωπαϊκών Οργανισμών INSAFE / INHOPE που χαράσσουν την ευρωπαϊκή στρατηγική για ένα ασφαλές και ποιοτικό διαδίκτυο και παρέχει ενημέρωση, βοήθεια και υποστήριξη στους μικρούς και μεγάλους χρήστες του διαδικτύου.
Μέσω της ιστοσελίδας SaferInternet4Kids.gr μπορεί κανείς να ενημερωθεί και να αντλήσει υλικό σχετικό με την ασφαλή χρήση του Ίντερνετ και τη χρήση των κοινωνικών δικτύων με το οποίο μπορεί με τη σειρά του να ενημερώσει διαδραστικά παιδιά και νέους κάθε ηλικίας. Το ενημερωτικό αυτό portal απευθύνεται τόσο σε γονείς και εκπαιδευτικούς όσο και σε εφήβους και παιδιά και περιλαμβάνει κατάλληλο πολυμεσικό υλικό.
Μέσω της συμβουλευτικής γραμμής Βοήθειας Ηelp-line (διαθέσιμη τηλεφωνικά στο 210-6007686 και μέσω του ιστοχώρου www.help-line.gr), εξειδικευμένοι ψυχολόγοι παρέχουν υποστήριξη και συμβουλές για εξειδικευμένα θέματα που σχετίζονται με τη υπερβολική ενασχόληση στο διαδίκτυο, τον διαδικτυακό εκφοβισμό, την έκθεση σε ακατάλληλο περιεχόμενο και άλλους προβληματισμούς σχετικά με τη χρήση του διαδικτύου, του κινητού τηλεφώνου και των διαδικτυακών παιχνιδιών.
Και μέσω της Ανοιχτής Γραμμής Καταγγελιών για το παράνομο περιεχόμενο του διαδικτύου SafeLine (http://www.safeline.gr), δέχεται καταγγελίες για παιδική κακοποίηση και παράνομη χρήση του διαδικτύου και συνεργάζεται τόσο με την Ελληνική αστυνομία όσο και με την INTERPOL μέσω του Ευρωπαϊκού οργανισμού INHOPE. H SafeLine είναι δηλαδή ένα κομμάτι ενός μεγάλου παζλ, μιας και η καταπολέμηση του παράνομου περιεχομένου του Ίντερνετ είναι υπόθεση παγκόσμιας κλίμακας και δεν περιορίζεται από εθνικά σύνορα.
H είσοδος του σχολείου μας φωτογραφημένη απο την κ. Στεριοπούλου Π. που παρέχει τηλεκπαίδευση στους μαθητές μας από το σχολείο ακόμη και σήμερα παρά τις αντίξοες συνθήκες...
...και οι βρύσες στο προαύλιο με τους βασιλικούς μας κάτασπρους (ελπίζουμε να μην καούν):
...και οι μαθήτριες μας βρήκαν ευκαιρία να χαρούν το χιόνι!
Κρίση είναι μια προσωρινή κατάσταση αναστάτωσης η οποία μας δημιουργεί άγχος, εξάντληση, αποδιοργάνωση και σύγχυση. Βιώνουμε έντονο στρες στη διάρκεια μιας κρίσης αφού χάνουμε τον πρότερο έλεγχο και καλούμαστε να ανακαλύψουμε νέους λειτουργικούς τρόπους προσαρμογής σε αυτήν.
Αν και φαντάζουν ιδιαίτερα τρομακτικές, οι κρίσεις αποτελούν μέρος της ζωής μας , έχουν αρχή , μέση και τέλος και τις περισσότερες φορές το άτομο θα καταφέρει να τις αντιμετωπίσει με επάρκεια.
Το άτομο μέσα από την επιτυχή διαχείριση της κρίσης θα αισθανθεί μεγαλύτερη εμπιστοσύνη για τον εαυτό του, θα αναπτύξει επιμονή και υπομονή , θα αναπτύξει την ψυχική του ανθεκτικότητα και την ίδια στιγμή θα μάθει να είναι πιο ευπροσάρμοστο.
Όπως είναι αναμενόμενο τόσο οι ενήλικες όσο και τα παιδιά όλων των ηλικιών πλήττονται από το αναπάντεχο γεγονός. Στην περίπτωση των εφήβων ίσως παρατηρήσετε κάποιες από τις παρακάτω αντιδράσεις οι οποίες θεωρούνται φυσιολογικές.
-
Παθητικότητα ή και ευερεθιστότητα.
-
Απώλεια ενδιαφέροντος είτε για τα μαθήματα είτε και για κοινωνικές επαφές.
-
Μείωση της υπεύθυνης συμπεριφοράς που εμφάνιζαν μέχρι τότε.
-
Δυσκολία συγκέντρωσης.
-
Φοβίες.
-
Ψυχοσωματικά συμπτώματα(πονοκέφαλοι, διαταραχές στον ύπνο και τη διατροφή, πόνους στην κοιλιά ή και δερματικά προβλήματα).
Η 9η Φεβρουαρίου έχει καθιερωθεί ως Παγκόσμια Ημέρα Ελληνικής Γλώσσας από το 2017 και επιλέχθηκε για τον εορτασμό καθώς συμπίπτει με την ημερομηνία γέννησης του εθνικού ποιητή της Ελλάδας, του Διονυσίου Σολωμού. Στόχος της θέσπισης αυτής είναι η ανάδειξη του θεμελιώδους ρόλου που διαδραμάτισε η ελληνική γλώσσα για τον παγκόσμιο πολιτισμό ανά τους αιώνες αλλά και η συστηματική μελέτη και εκμάθησή της τόσο από τον ελληνισμό της διασποράς όσο και από τους πολίτες όλου του κόσμου που επιθυμούν να γίνουν συμμέτοχοι της ελληνικής παιδείας και πολιτισμού.
Η Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου προσφέρει την ευκαιρία να αναδείξουμε τις θετικές χρήσεις της τεχνολογίας και να
διερευνήσουμε το ρόλο που όλοι διαδραματίζουμε συμβάλλοντας στη δημιουργία μιας καλύτερης και ασφαλέστερης διαδικτυακής κοινότητας. Η Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου αποσκοπεί όχι μόνο στο να δημιουργήσει ένα ασφαλέστερο διαδίκτυο, αλλά και ένα καλύτερο διαδίκτυο, όπου όλοι έχουν την δυνατότητα να χρησιμοποιούν την τεχνολογία υπεύθυνα, με σεβασμό, με κριτική σκέψη και δημιουργικά.
Φέτος η Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου θα εορταστεί στις 9 Φεβρουαρίου, ταυτόχρονα σε περισσότερες από 160 χώρες του κόσμου με κεντρικό μήνυμα «Όλοι μαζί για ένα καλύτερο Διαδίκτυο».
Το Ελληνικό Κέντρο Ασφαλούς Διαδικτύου σε συνεργασία με το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο διοργανώνει διαδικτυακή εκδήλωση- γιορτή και προσκαλεί εκπαιδευτικούς μαζί με τους μαθητές τους να δηλώσουν συμμετοχή στη φόρμα που βρίσκεται εδώ έως την Παρασκευή 5/2/2021.
Η εκδήλωση απευθύνεται σε μαθητές Ε’ και Στ’ Δημοτικού, Γυμνασίου και Λυκείου και η διάρκεια της είναι 60 λεπτά (10:00 π.μ. – 11:00 π.μ.). Το link της εκδήλωσης θα σταλεί μόνο στους εκπαιδευτικούς που έχουν κάνει εγγραφή και εκείνοι με τη σειρά τους θα έχουν την ευθύνη προβολής της εκδήλωσης μέσα στην τάξη. Οι ερωτήσεις των μαθητών θα μπορούν να υποβάλλονται μέσω του εκπαιδευτικού είτε μέσω μικροφώνου είτε μέσω chat.
Η εκδήλωση θα μεταδοθεί και ζωντανά (με live streaming) μέσω της υπηρεσίας Ζωντανών Μεταδόσεων του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου (https://video.sch.gr/live/show/275).
Τέλος, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε οτι εκείνη την μέρα θα ανοίξει το ηλεκτρονικό παρουσιολόγιο, όπου μπορούν όσοι εκπαιδευτικοί επιθυμούν να κάνουν αίτηση, για να πάρουν βεβαίωση συμμετοχής στην εκδήλωση της Ημέρας Ασφαλούς Διαδικτύου 2021 .
Το ηλεκτρονικό παρουσιολόγιο θα το βρείτε εδώ. ΠΡΟΣΟΧΗ το παρουσιολόγιο θα ανοίξει στις 9 Φεβρουαρίου την ώρα της εκδήλωσης και θα κλείσει στο τελος της εκδήλωσης. Μετά το πέρας της εκδήλωσης δεν θα μπορεί να γίνει δεκτή καμία αίτηση για βεβαίωση συμμετοχής.
Υποκατηγορίες
- Νέα
- Ανακοινώσεις
-
Μόναχο 2023 Προσφορές
Αναρτούμε τις προσφορές για την σχεδιαζόμενη πενθήμερη εκπαιδευτική επίσκεψη του σχολείου μας στο Μόναχο (7-11 Νοεμβρίου 2023) και ακολουθεί και το πρακτικό επιλογής τουριστικού πρακτορείου.
Κατατέθηκαν 5 προσφορές και επιλέχθηκε από την επιτροπή η προσφορά του πρακτορείου VLASSOPOULOS TRAVEL SERVICES.
Ακολουθούν οι προσφορές: