ΜαθαίνουμεΑσφαλείς

Πάμε στο Σχολείο
με ασφάλεια.

Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, με σχέδιο και στρατηγική, προχωρά την έναρξη της νέας σχολικής και ακαδημαϊκής χρονιάς με ασφάλεια. #Μαθαίνουμε Ασφαλείς

Σχετικά

Η αδήριτη, συντρέχουσα ανάγκη αφ’ ενός για προστασία της δημόσιας υγείας, αφ’ ετέρου για εκπαίδευση των παιδιών μας, οδήγησε στην απόφαση για το άνοιγμα των εκπαιδευτικών δομών με τα αναγκαία συνοδευτικά μέτρα πρόληψης και προφύλαξης από τον κορωνοϊό, βάσει των εισηγήσεων και οδηγιών της Εθνικής Επιτροπής Προστασίας Δημόσιας Υγείας έναντι του Κορωνοϊού COVID-19.

Η επιστροφή των μαθητών στις σχολικές τάξεις, των σπουδαστών στις σχολές τους και των φοιτητών μας στα Πανεπιστήμια, αλλά και όλων των εκπαιδευτικών, στελεχών της εκπαίδευσης και γονέων στην εργασία τους, αποτελεί για εμάς προτεραιότητα. Ιδιαίτερα για τους μαθητές, η επιστροφή στο σχολείο, το φυσικό τους χώρο, συνιστά απαραίτητη προϋπόθεση για την πνευματική, κοινωνική και ψυχοσυναισθηματική εξέλιξή τους, και δεν μπορεί να αντικατασταθεί με την εξ αποστάσεως διδασκαλία. Οι αρνητικές επιπτώσεις στην εξέλιξη των παιδιών, καθώς και η ενίσχυση των ανισοτήτων, η μείωση των ευκαιριών και η έλλειψη κοινωνικοποίησης, καθιστούν την πλήρη επαναλειτουργία των σχολείων εθνική προτεραιότητα.

Η παρούσα ιστοσελίδα στοχεύει να αποτελέσει χρήσιμη πηγή ψηφιακής ενημέρωσης, που θα συγκεντρώνει όλες τις πληροφορίες για την ασφαλή επιστροφή στις εκπαιδευτικές δομές. Εδώ θα βρείτε, μεταξύ άλλων, οδηγίες για εκπαιδευτικούς, φοιτητές και μαθητές, απαντήσεις σε συχνές ερωτήσεις, σχετικούς συνδέσμους, υπουργικές αποφάσεις, οδηγίες του ΕΟΔΥ αλλά και άλλες ενέργειες και δράσεις του υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων για την πρόληψη εξάπλωσης του κορωνοϊού.

Και, καθώς η εξέλιξη της πανδημίας είναι μία δυναμική διαδικασία, κατά την οποία κάθε βήμα αξιολογείται και επικαιροποιείται -αν χρειαστεί- στο πλαίσιο των επιστημονικών και επιδημιολογικών δεδομένων, σε τοπικό, περιφερειακό και εθνικό επίπεδο, εδώ θα μπορείτε να βρείτε τις πιο πρόσφατες, χρήσιμες πληροφορίες.