ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ 30 Μαρτίου

Αρχίζουμε αύριο Δευτέρα 30/03/2020 και ώρα 12:00 τις τηλεδιασκέψεις σύμφωνα με το παρακάτω πρόγραμμα.

Οι μαθητές/τριες πρέπει να δουν τα γραμματοκιβώτια τους και να βρούν τo URL / ή τον αριθμό του καθηγητή που θα παρακολουθήσουν (έχει αποσταλεί αρχείο excell). Να το επικολλήσουν σε ένα φυλλομετρητή και να συνδεθούν στην ηλεκτρονική τάξη. Εναλλακτικά μπορούν από σταθερό τηλέφωνο να καλούν στο  2119902394 και στη συνέχεια να πληκτρολογούν τον εννεαψήφιο αριθμό του και να προσθέτουν # (δίεση)

Καλή αρχή και καλή συνέχεια!

(για καθε απορία καλέστε στο σχολείο πρωινές ώρες)

 

 

Οδηγίες για εξ αποστάσεως εκπαίδευση για τον καθηγητή

Στο παρακάτω σύνδεσμο του ΥΠΑΙΘ μπορείτε να παρακολουθήσετε ένα βίντεο με χρηστικές πληροφορίες για το webex και τη τηλεδιάσκεψη.

Δημιουργία ηλεκτρονικής τάξης

Στον παρακάτω σύνδεσμο απο το κανάλι του κ. Μπαμπάτσικου θα μπορείτε να δείτε πως δημιουργούμε ένα μάθημα, μια ηλεκτρονική τάξη:

 

ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΤΑΞΗ (e-class)

 Εφόσον η πλειονότητα των μαθητών και μαθητριών του σχολείου μας έκαναν λογαριασμό στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο, τώρα καλούνται να εγγραφούν στις ηλεκτρονικές τάξεις που έχουν δημιουργήσει οι εκπαιδευτικοί. Το παρακάτω βίντεο του κ. Μπαμπατσικου Φώτη (ΠΕ04) δείχνει τα απαιτούμενα βήματα.

Καλή επιτυχία!!

Παροχή προσωπικών λογαριασμών στους μαθητές της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης από το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο

Σας αποστέλλουμε ψηφιακά υπογεγραμμένο το με αριθμό πρωτ. 39731/2020 έγγραφο του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων (ΥΠΑΙΘ) με Θέμα:

«Παροχή προσωπικών λογαριασμών στους μαθητές της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης από το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο ».

Εκπ. Επίσκεψη στη Γερμανία

Μετά την αναστολή όλων των εκπαιδευτικών επισκέψεων, τόσο στο εξωτερικό όσο και στο εσωτερικό, από το ΥΠΑΙΘ και μη δυνάμενης πραγματοποίησης συνάντησης με τους γονείς και κηδεμόνες των συμμετεχόντων μαθητών στην προγραμματισμένη επίσκεψη του σχολείου μας στο Ελληνικό Σχολείο Μονάχου Γερμανίας προτείνεται, εφόσον αυτό επιτραπεί από τις τότε επικρατούσες συνθήκες, η μεταφορά της σε άλλη περίοδο και πιο συγκεκριμένα τον Οκτώβριο 2020.

 

ΕΚΠ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΗΝ ΙΤΑΛΙΑ

Μετά τη συνάντηση που πραγματοποιήθηκε στον χώρο εκδηλώσεων του σχολείου μας για την αναστολή της εκδρομής στην Ιταλία λόγω κορωνοϊού,τη Δευτέρα 09/03/2020, το πρακτορείο VLASSOPOULOS TRAVEL μας απέστειλε επιστολή με το κόστος ακυρωτικών για το ταξίδι αυτό όπως είχε ζητηθεί από την ολομέλεια των γονέων και κηδεμόνων των συμμετεχόντων μαθητών. Μπορείτε να τη δείτε κλικάροντας (νηγματίζοντας)  εδώ

 

Αποτέλεσμα εικόνας για ιταλια κορονοϊός

 

Λογαριασμός στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο

Όσοι μαθητές έχουν δημιουργήσει λογαριασμό στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο (ΠΣΔ) να συμπληρώσουν τα στοιχεία τους στην παρακάτω φόρμα. (το email θα πρέπει να αυτό που σας έχει δοθεί κατά την εγγραφή σας στο ΠΣΔ). Το email στο ΠΣΔ είναι απαραίτητο για την δημιουργία των ηλεκτρονικών τάξεων ώστε να σας αποστέλλεται υλικό στα διάφορα μαθήματα.

 

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdV-LvN1gws8V6LF8rDPBy32fCMMHYXGK6iQ_nTy1d1R9od4g/viewform

ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, ανταποκρινόμενο στις εξελίξεις και στην αναστολή λειτουργίας των εκπαιδευτικών δομών για την ανάσχεση της μετάδοσης του κορωνοϊού, ενεργοποιεί ψηφιακά εργαλεία που θα επιτρέψουν την εξ αποστάσεως διδασκαλία και επικοινωνία μεταξύ εκπαιδευτικών και μαθητών. Η εξ αποστάσεως διδασκαλία συνιστά το πλέον πρόσφορο εργαλείο για να διατηρήσουν οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί μας την επαφή τους με την εκπαιδευτική διαδικασία στις παρούσες, έκτακτες συνθήκες που βιώνει η χώρα μας -χωρίς να αποσκοπεί στο να υποκαταστήσει τη δια ζώσης εκπαίδευση, ούτε να καλύψει τη διδακτέα ύλη. Ξεκινάμε ένα μεγάλο εγχείρημα, για την επιτυχία του οποίου είναι καίρια η συμβολή όλων των παραγόντων της εκπαίδευσης.Στο πλαίσιο της αυτονομίας και της μεγαλύτερης ευελιξίας των σχολικών μονάδων, οι Διευθυντές των σχολείων διαμορφώνουν το πρόγραμμα της εξ αποστάσεως διδασκαλίας.Η διαδικασία θα υλοποιηθεί από κάθε εκπαιδευτικό είτε με σύγχρονες, είτε με ασύγχρονες μεθόδους διδασκαλίας, είτε συνδυαστικά: για περισσότερα εδώ

 

Είσαι μαθητής/τρια Γυμνασίου ή Λυκείου; Γίνε και εσύ μέλος του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου

Το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο έχει ετοιμάσει για εσένα την ηλεκτρονική σου τάξη με μια σειρά από εργαλεία τα οποία πιστεύουμε ότι σου είναι χρήσιμα.

Μετά την εγγραφή σου στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο θα μπορείς να συμμετέχεις σε δράσεις που γίνονται για εσένα από τους εκπαιδευτικούς του σχολείου σου, όπως τα τηλεμαθήματα, η ηλεκτρονική τάξη και σε άλλες υπηρεσίες του ΠΣΔ, καθώς και την επικοινωνία μέσω e-mail με συμμαθητές και εκπαιδευτικούς σου.

Θα πρέπει να διατηρήσεις με επιμέλεια το όνομα χρήστη και τον κωδικό σου για να μπορείς να συνδέεσαι και δεν θα πρέπει να τα γνωστοποιείς ή να τα αφήνεις να τα δει κάποιος άλλος.

Πιστεύουμε ότι θα έχεις μια ευγενή και δημιουργική παρουσία στην ηλεκτρονική τάξη σου στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο, με σεβασμό στους συμμαθητές, εκπαιδευτικούς σου και σε όλη την ηλεκτρονική κοινότητα.

Εφόσον συμφωνεί και ο κηδεμόνας σου να εγγραφείς στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο, μπορείς να συνεχίσεις, συμπληρώνοντας την φόρμα εγγραφής μαζί με τον κηδεμόνα σου. Διαβάστε πρώτα τις Οδηγίες εγγραφής (pdf).

ΣΥΜΒΑΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ

Νέα μέτρα για τον περιορισμό της εξάπλωσης του Κορονοϊού

 

                                                 Π. ΦΑΛΗΡΟ, 13/3/2020

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Νέα μέτρα για τον περιορισμό της εξάπλωσης του Κορονοϊού

Κλείνουν όλες οι Παιδικές χαρές και όλοι οι Αθλητικοί χώροι του Δήμου Παλαιού Φαλήρου

Σε συνέχεια των μέτρων που έχουν ληφθεί από τον Δήμο Παλαιού Φαλήρου για τον περιορισμό της εξάπλωσης του Κορονοϊού, ο Δήμαρχος Παλαιού Φαλήρου Γιάννης Φωστηρόπουλος με σημερινή του απόφαση ανακοινώνει ότι:

  • Κλείνουν μέχρι νεωτέρας οι παιδικές χαρές του Δήμου Παλαιού Φαλήρου προκειμένου να μην υπάρχει συγχρωτισμός.
  • Ειδικά για τον Παιδότοπο του Πάρκου Φλοίσβου και το ανοικτό υπαίθριο γυμναστήριο τα οποία βρίσκονται εντός του Πάρκου και εκ των πραγμάτων δεν μπορούν να αποκλεισθούν, η τήρηση του μέτρου της μη χρήσης των συγκεκριμένων χώρων και της εναρμόνισης με τις σχετικές οδηγίες των Δημοσίων Αρχών, επαφίεται στην προσωπική ευθύνη του καθενός.
  • Από σήμερα, κατόπιν σχετικής οδηγίας του Υπουργείου Υγείας και λόγω της χθεσινής ανακοίνωσης διακοπής των σχετικών πρωταθλημάτων , κλείνουν εντελώς (για κοινό, συλλόγους και σωματεία) όλες οι αθλητικές υποδομές του Δήμου (Ανοικτά γήπεδα ποδοσφαίρου, Κλειστό Γυμναστήριο Σοφία Μπεφόν, Ρέστειο Κολυμβητήριο, Δημοτικό Αθλητικό Κέντρο) καθώς και οι λοιποί ανοικτοί αθλητικοί χώροι και τα ανοικτά - υπαίθρια γυμναστήρια.
  • Κατόπιν εισήγησης της Οργανωτικής Επιτροπής της διοργάνωσης και την σύμφωνη γνώμη του Δήμου Παλαιού Φαλήρου αναβάλλεται για τις 23-25 Οκτωβρίου 2020 το Διεθνές Τουρνουά Ρυθμικής Γυμναστικής 6Ο APHRODITECUP το οποίο επρόκειτο να πραγματοποιηθεί στο ΤΑΕΚΒΟΝΤΟ.
  • Αναλόγως, ακυρώνεται και ο 11ος Ποσειδώνιος Ημιμαραθώνιος ο οποίος επρόκειτο να πραγματοποιηθεί στις 26 Απριλίου.

Οδηγίες για παραμονή παιδιών και εφήβων στο σπίτι

Σας διαβιβάζουμε Οδηγίες του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας του Υπουργείου Υγείας με θέμα: «Οδηγίες για παραμονή παιδιών και εφήβων στο σπίτι, στο πλαίσιο της Κοινής Υπουργικής Απόφασης  για την πρόληψη της διασποράς του νέου κορωνοϊού SARS-CoV-2 στις σχολικές μονάδες και την κοινότητα» Με στόχο τη λήψη όλων των απαραίτητων μέτρων για την πρόληψη κατά της διασποράς του νέου κορωνοϊού SARS-CoV-2, παρακαλούνται οι Διευθυντές/τριες ή οι Προϊστάμενοι/ες των σχολικών μονάδων:

α) να ενημερώσουν όλη την εκπαιδευτική κοινότητα,

β)να αναρτήσου νάμεσα στην ιστοσελίδα του σχολείου την εν λόγω οδηγία,

γ) να αποστείλουν με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου την εν λόγω οδηγία στους γονείς-κηδεμόνες των μαθητών/τριών ή στους ίδιους τους μαθητές/τριες, εφόσον είναι ενήλικοι, ή μέσω κινητού τηλεφώνου μήνυμα (SMS), προκειμένου να  επισκεφτούν την ιστοσελίδα του σχολείου,ώστε να ενημερωθούν για την ανωτέρω  οδηγία.

Σε περίπτωση αδυναμίας ενημέρωσης με κάποιον από τους ανωτέρω τρόπους, να μεριμνήσουν για την ενημέρωση των προαναφερομένων με κάθε άλλο πρόσφορο μέσο.

«ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΩΝ ΣΤΗΝ Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ

Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων προκειμένου να προβεί σε κατάταξη των αποφοίτων μαθητών / μαθητριών Γυμνασίου στα Δημόσια Λύκεια της διαμονής τους, αποστέλλει, μέσω της Διεύθυνσης Δ/θμιας Εκπ/σης Δ΄Αθήνας, εγκύκλιο με Θέμα: «Κατάταξη Αποφοίτων Γυμνασίων Σχολείων στην Α’ Λυκείου».

Για τον λόγο αυτό παρακαλούμε να συμπληρώσετε την Υπεύθυνη Δήλωση που επισυνάπτεται και να την επιστρέψετε στη Γραμματεία του Σχολείου μέχρι την Πέμπτη 19 Mαρτίου 2020.

Ευχαριστούμε
Από τη Διεύθυνση Γυμνασίου

Υλικό για το μάθημα των θρησκευτικών

 

Βρείτε υλικό για το μάθημα των θρησκευτικών κλικάροντας πάνω στην εικόνα, ή στο σύνδεσμο https://blogs.sch.gr/gkapetanak/tag/%ce%b32-16-17/  αλλά και στο youtube:

 

ΔΕΚΑ ΜΟΥΣΕΙΑ ΓΙΑ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ

 
 

Καθώς στις μέρες μας θα περάσουμε πολύ περισσότερο χρόνο απ ‘ ό, τι συνήθως στο σπίτι, προτείνουμε μια ενδιαφέρουσα δραστηριότητα που μπορεί να χρησιμοποιηθεί μέσα στο σπίτι. Επισκεφθείτε μερικά από τα ομορφότερα μουσεία στον κόσμο, ενώ άνετα κάθεστε σε πολυθρόνα.

Υπάρχουν όλο και περισσότερες μουσειακές δομές που προσφέρουν πραγματικές εικονικές περιηγήσεις ή που θέτουν τις συλλογές τους σε απευθείας σύνδεση.

1. Pinacoteca di Brera – Μιλάνο

Στην Πινακοθήκη Brera εκτίθενται σημαντικά έργα τέχνης και βρίσκεται στο Μιλάνο της Ιταλίας. Σε αυτήν βρίσκεται μια από τις πλέον σημαντικές συλλογές που αποτελείται από πίνακες Ιταλών ζωγράφων. Δημιουργήθηκε ως συνεπακόλουθο του εκπαιδευτικού – πολιτιστικού προγράμματος της Ακαδημίας της Brera. Συστεγάζεται στο μέγαρο Brera μαζί με την Εθνική Βιβλιοθήκη (Biblioteca Nazionale Braidense), το αστεροσκοπείο (Osservatorio di Brera), τον Βοτανικό κήπο (Orto Botanico), το Λομβαρδικό Ίδρυμα Επιστημών και Γραμμάτων (Istituto Lombardo di Scienze e Lettere) και την Ακαδημία Καλών Τεχνών (Accademia di Belle Arti). Πραγματοποιήστε Online επίσκεψη από ΕΔΩ.

2. Μουσεία του Βατικανού – Ρώμη

Τα Μουσεία Βατικανού στεγάζονται εντός του Βατικανού στη Ρώμη και μπορείτε να πραγματοποιήσετε virtual περιήγηση μέσα από κάμερα 360 μοιρών. Πρόκειται για ένα συγκρότημα μερικών εκ των κορυφαίων μουσείων και αρχαιολογικών χώρων του κόσμου με ετήσια επισκεψιμότητα άνω των 4,3 εκατ. τουριστών. Περιλαμβάνουν εκθέματα της μακραίωνης και τεράστιας συλλογής της Ρωμαιοκαθολικής εκκλησίας, περιλαμβανομένων διάσημων αγαλμάτων του αρχαίου κόσμου και αριστουργημάτων της Αναγέννησης και του σήμερα. Πραγματοποιήστε Online επίσκεψη από ΕΔΩ

3. Αρχαιολογικό Μουσείο – Αθήνα

Το Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο αποτελεί το σημαντικότερο μουσείο του κόσμου στον τομέα της Αρχαίας τέχνης. Στις συλλογές του εκπροσωπούνται όλοι οι πολιτισμοί που άνθισαν στον ελληνικό χώρο από την προϊστορική εποχή ως το τέλος της ρωμαϊκής περιόδου. Πραγματοποιήστε Online επίσκεψη από ΕΔΩ

4. Μουσείο του Λούβρου – Παρίσι

Το μουσείο του Λούβρου είναι ένα από τα μεγαλύτερα και παλαιότερα μουσεία τέχνης στον κόσμο. Εκτίθενται 35.000 έργα τέχνης, ενώ οι μόνιμες συλλογές του καταλαμβάνουν συνολικά έκταση 60.600 τετραγωνικών μέτρων και ανάμεσα σε αυτές είναι και οι ελληνικές, που καλύπτουν 25 αίθουσες ή χώρους. Πραγματοποιήστε Online επίσκεψη από ΕΔΩ

5. Μουσείο του Πράντο – Μαδρίτη

Το Μουσείο του Πράντο κατέχει μια από τις σπουδαιότερες συλλογές τέχνης του κόσμου, και συγκεκριμένα ένα μεγάλο πλήθος πινάκων από τον 14ο ως τις αρχές του 19ου αιώνα. Αν και ιδρύθηκε ως Μουσείο ζωγραφικής και γλυπτικής, το Πράντο περιλαμβάνει σήμερα και πάνω από 5.000 σχέδια, 1.000 νομίσματα και μετάλλια, καθώς και περίπου 2.000 διακοσμητικά αντικείμενα. Τα γλυπτά του υπολογίζονται γύρω στα 700 και οι πίνακες ζωγραφικής, στους οποίος χρωστάει και τη διεθνή του αίγλη, γύρω στους 8.600. Πρόκειται για έργα των Βελάθκεθ, Γκόγια, Ελ Γκρέκο, Καραβάτζιο, Ρέμπραντ, κ.ά. Στο Μουσείο εκτίθενται περίπου το ένα τρίτο των πινάκων που κατέχει, έτσι λοιπόν τα εκθέματα εναλλάσσονται. Πραγματοποιήστε Online επίσκεψη από ΕΔΩ

6. Γκαλερί Uffizi – Φλωρεντία

Η Galleria degli Uffizi στεγάζεται στο ανάκτορο της Φλωρεντίας. Τα έργα που εκτίθενται στο μουσείο καλύπτουν χρονικά την περίοδο από τον 13ο μέχρι τον 18ο αιώνα και συνθέτουν μία από τις σημαντικότερες συλλογές αναγεννησιακής τέχνης. Πραγματοποιήστε Online επίσκεψη από ΕΔΩ

7. Μητροπολιτικό Μουσείο – Νέα Υόρκη

Το Μητροπολιτικό Μουσείο Τέχνης της Νέας Υόρκης είναι ένα από τα μεγαλύτερα και σημαντικότερα μουσεία τέχνης στον κόσμο. Ιδρύθηκε το 1872 και βρίσκεται στην 5η Λεωφόρο στο Μανχάταν. Οι συλλογές του περιέχουν περισσότερα από δύο εκατομμύρια έργα τέχνης και περιλαμβάνουν ξεχωριστούς τομείς Ελληνορωμαϊκής, Μεσαιωνικής, Ισλαμικής, Ασιατικής και σύγχρονης τέχνης, καθώς και φωτογραφιών, ενδυμάτων, όπλων και πανοπλιών και μουσικών οργάνων. Πραγματοποιήστε Online επίσκεψη από ΕΔΩ

8. Βρετανικό Μουσείο – Λονδίνο

Το Βρετανικό Μουσείο είναι μουσείο της ανθρώπινης ιστορίας και πολιτισμού στο Λονδίνο. Οι συλλογές του, οι οποίες αριθμούν περισσότερα από επτά εκατομμύρια αντικείμενα, είναι από τις μεγαλύτερες και πιο περιεκτικές στον κόσμο και προέρχονται από όλες τις ηπείρους, απεικονίζοντας και καταγράφοντας την ιστορία του ανθρώπινου πολιτισμού από την απαρχή του έως και σήμερα. Πραγματοποιήστε Online επίσκεψη από ΕΔΩ

9. Ερμιτάζ – Αγία Πετρούπολη

Το Μουσείο Ερμιτάζ αποτελεί το μεγαλύτερο και ένα από τα παλαιότερα στον κόσμο, με συλλογές που ξεπερνούν τα 3.000.000 έργα.  Φιλοξενείται σε ένα συγκρότημα έξι κτιρίων, τα παλαιά Χειμερινά Ανάκτορα, στις όχθες του ποταμού Νέβα. Ανάμεσα στα σημαντικά εκθέματα του μουσείου, περιλαμβάνεται η συλλογή έργων δυτικοευρωπαϊκής τέχνης με έργα των Λεονάρντο ντα Βίντσι, Ωγκύστ Ροντέν, Πάμπλο Πικάσσο, Ανρί Ματίς, Πωλ Γκωγκέν, Πωλ Σεζάν, Κλωντ Μονέ, Ρέμπραντ και άλλων. Φιλοξενούνται ακόμα εκθέματα από την αρχαία Ελλάδα, την Αίγυπτο και τη Ρώμη, καθώς και μεγάλες συλλογές ειδών κοσμηματοποιίας. Πραγματοποιήστε Online επίσκεψη από ΕΔΩ

10. Εθνική Πινακοθήκη – Ουάσιγκτον

Το μουσείο της Ουάσιγκτον ιδρύθηκε το 1937 για τον αμερικανικό λαό. Η συλλογή έργων ζωγραφικής, σχεδίων, εκτυπώσεων, φωτογραφιών, γλυπτών, μεταλλίων και διακοσμητικών τεχνών της Γκαλερί ανιχνεύει την ανάπτυξη της Δυτικής Τέχνης από τον Μεσαίωνα μέχρι σήμερα, συμπεριλαμβανομένης της μόνης ζωγραφικής του Leonardo da Vinci στην Αμερική και του μεγαλύτερου κινητού που δημιουργήθηκε από Αλέξανδρο Καλντέρ. Πραγματοποιήστε Online επίσκεψη από ΕΔΩ

11-03-20 Για την αναπλήρωση μαθημάτων και τη διενέργεια Πανελλαδικών Εξετάσεων

Επίσκεψη ομάδας Ρομποτικής στο Κέντρο Πολιτισμού Ελληνικός Κόσμος

Επίσκεψη της ομάδας Ρομποτικής "Rombo 5" του 5ου Γυμνασίου Π. Φαλήρου στο Κέντρο Πολιτισμού Ελληνικός Κόσμος

...Απόδραση στο μέλλον έκαναν με επιτυχία τα παιδιά της "Rombo 5" συμμετέχοντας την Τρίτη 03/03/2020 στο πρόγραμμα "City of Robots" στο Κέντρο Πολιτισμού Ελληνικός Κόσμος, όπου έδειξαν με τη συμμετοχή τους και τις ικανότητές τους στις δραστηριότητες ότι το ταξίδι για το αύριο έχει ήδη ξεκινήσει για αυτά...

Η ομάδα "Rombo 5" αποτελείται από τους εξής μαθητές και μαθήτριες του σχολείου μας: Καργιού Νατάσα, Βάσκα Ιάσονα, Ευαγγελίδη Δημήτριο- Ρωμανό, Κάσση Αθηνά, Σίμο Δημήτριο, Μπάλλα Απόστολο, Τζώρτζη Ιάσονα, Μιχαηλίδη Φίλιππο, Σαρίδη Ιωάννη, Ντιριντή Αριάδνη, Ανδριτσόπουλο Ευθύμιο και Τζουβάρα Άγγελο, ενώ υπεύθυνοι καθηγητές του προγράμματος ρομποτικής είναι οι κ. Λίασκος Θεοφάνης (Υποδιευθυντής), κα Γωγούλου Παρασκευή και κα Αρτοπούλου Έλενα.

 

IMG 9144

IMG 9146

IMG 9150

IMG 9156

IMG 9168

IMG 9172

IMG 9179

IMG 9182

IMG 9184

IMG 9187

IMG 9190

IMG 9193

IMG 9209

IMG 9224

IMG 9237

IMG 9244

IMG 9247

IMG 9258

 

Μήνυμα της Υφυπουργού Παιδείαςκαι Θρησκευμάτων, Σοφίας Ζαχαράκη, για την 6η Μαρτίου, πανελλήνια ημέρα κατά της Σχολικής Βίας και του Εκφοβισμού

Αποτέλεσμα εικόνας για βία

Κλείνουμε την πόρτα στη βία

απητά μας παιδιά,Αγαπητοί εκπαιδευτικοί,Το σχολείο κλείνει την πόρτα στο φόβο και στη βία. Ανοίγουμε μια μεγάλη αγκαλιά αλληλεγγύης , σεβασμού , φιλίας , στήριξης και ευγενούς άμιλλας. Η μαθητική ζωή είναι μια συναρπαστική διαδρομή γνώσης , εξέλιξης και ολοκλήρωσης , που περνά μέσα από δυνατές σχέσεις κατανόησης και στήριξης . Μαθαίνουμε να μοιραζόμαστε και να στηριζόμαστε. Σε αυτή τη διαδρομή κάθε αντιπαλότητα που εκδηλώνεται μα τρόπο επιθετικό και βίαιο δεν έχει θέση. Έχουμε χρέος όλοι μαζί να υψώσουμε ένα τοίχος σε κάθε συμπεριφορά που απομονώνει, πληγώνει και τραυματίζει παιδιά μέσα στο σχολείο, Να ανοίξουμε τα αυτιά μας και να ακούσουμε τον ψίθυρο , από την κραυγή του φόβου όσων δεν τολμούν να μιλήσουν .Έχουμε όμως και την ευθύνη να εντοπίσουμε και να αποτρέψουμε την επιθετικότητα όσων τολμούν να υπερβούν τα όρια. Όλες οι όψεις ενός προβλήματος απαιτούν εγρήγορση και συνεργασία όλης της σχολικής κοινότητας.Η σημερινή ημέρα δεν είναι ημέρα μόνο εκδηλώσεων είναι ημέρα χρέους και ευθύνης Είναι μια ημέρα συμμετοχής με ιδέες και καλές πρακτικές που θα ωφελήσουν τη σχολική κοινότητα για όλη τη σχολική χρονιά.Το φαινόμενο της σχολικής βίας δεν είναι καινούργιο. Είναι ένα χρόνιο και νοσηρό φαινόμενο το οποίο διαταράσσει την παιδαγωγική διαδικασία στον πυρήνα της. Περιστατικά μέσα στα σχολεία υπογραμμίζουν ακόμα εντονότερα την ανάγκη άμεσης δράσης.Γνωρίζουμε καλά ότι το πρόβλημα δεν μπορεί να λυθεί με τρόπο μαγικό, αλλά και πιστεύουμε βαθιά ότι θα πρέπει να εκτοπιστεί από τα σχολεία μας. Γι’ αυτό προωθούμε ένα συνολικό σχέδιο δράσης απέναντι σε κάθε εκδήλωση εκφοβισμού και βίας στο σχολικό περιβάλλον. Συγκεκριμένα:

1. Ανταλλάσουμε εμπειρία με χώρες που εφάρμοσαν επιτυχημένες στρατηγικές αντιμετώπισης του εκφοβισμού και της βίας στα σχολεία όπως η Νορβηγία, η Ισπανία, η Φινλανδία, και είμαστε έτοιμοι να εφαρμόσουμε τις βέλτιστες σχετικές πρακτικές, προσαρμοσμένες στην ελληνική πραγματικότητα και ανάγκες.

2. Εισάγουμε πιλοτικά ήδη από το νέο σχολικό έτος νέες θεματικές ενότητες στα σχολεία, που θα δίνουν έμφαση στον σεβασμό της προσωπικότητας του ατόμου, θα προάγουν την κριτική σκέψη, θα δίνουντην ευκαιρία στα παιδιά να εργάζονται σε ομάδες και θακαλλιεργούν στάσεις και συμπεριφορά έτσι ώστε να επιλέγουν να επιλύουν τις διαφορές τους μακριά από πρακτικές απειλής ή βίας.

3. Συντάσσουμε τη διακήρυξη του σχολείου ενάντια στη βία, με δικαιώματα-υποχρεώσεις-καθήκοντα για όλα τα μέλη της σχολικής κοινότητας: πλέον κάθε παράγοντας της σχολικής ζωής θα γνωρίζει τον ρόλο του ως προς την αντιμετώπιση του φαινομένου.

4. Συστήνουμε επιτροπή ενάντια στον εκφοβισμό και στην ενδοσχολική βία με κύριο μέλημα την ασφάλεια και προστασία των μαθητών μας. Γινόμαστε μια εθνική ομάδα δράσης με στόχο να βελτιώσουμε το κλίμα σε όλα τα σχολεία.

5. Σχεδιάζουμε ξανά το πλαίσιο ποινών με ένα δίκαιο και συνεκτικό τρόπο αλλά επιβραβεύουμε την προσπάθεια βελτίωσης της συμπεριφοράς μέσα στο σχολικό περιβάλλον.

6. Θέλουμε την ανοιχτή γραμμή με τους γονείς, την έγκαιρη ενημέρωση για τους κανόνες αλλά και την συχνή επικοινωνία γονέων και εκπαιδευτικών.

7. Ενθαρρύνουμε τη διοργάνωση ειδικών συζητήσεων και προγραμμάτων για την εκπαίδευση των μαθητών στον σεβασμό των δικαιωμάτων των άλλων κατά τη χρήση του Διαδικτύου και την αποφυγή της άσκησης βίας, των προσβολών και του εκφοβισμού που συμβαίνει μέσω αυτού (cyber bullying)καθώς και της σωστής χρήσης των social media.

8. Προτείνουμε τονδιαμεσολαβητή συμμαθητή με ρόλο συμφιλιωτή μέσα από την πιλοτική εφαρμογή αντίστοιχων προγραμμάτων που ήδη εφαρμόζονται σε σχολεία της χώρας μας.

10. Σε συνεργασία με το υπουργείο Προστασίας του Πολίτη δρομολογούμε την επικαιροποίηση του σχετικού υλικού που δίνεται στους μαθητές μας, με ειδική προσαρμογή για κάθε βαθμίδα εκπαίδευσης, με έμφαση στο ανανεωμένο πλέον ψηφιακό υλικό

11. Εισάγουμε τον θεσμό του «δασκάλου συμβούλου εμπιστοσύνης», στον οποίο θα μπορούν να απευθύνονται οι μαθητές ατομικά ή ομαδικά, συζητώντας προβλήματα που αντιμετωπίζουν, όπως θέματα σχολικού εκφοβισμού.

12. Σχεδιάζουμε προγράμματα επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών μας για πρόληψη και αποτροπή του σχολικού εκφοβισμού και της σχολικής βίας.

13. Αυξάνουμετον αριθμό των ψυχολόγων και των κοινωνικών λειτουργών Το πλέγμα αυτών των μέτρων είναι η αρχή μιας συνεχούς διαδικασίας αντιμετώπισης του φαινομένου στην οποία δεν χωρά επανάπαυση. Είμαστε όμως πεπεισμένοι ότι αποτελούν μία συνεκτική και αποτελεσματική στρατηγική, της οποίας τα αποτελέσματα θα φανούν σύντομα. Κάθε ένα από τα παραπάνω μέτρα μετά από ένα ικανό χρονικό διάστημα εφαρμογής θα αξιολογηθεί, και όσα μέτρα απέδωσαν θα ενδυναμωθούν και θα επεκταθούν, ενώ όσα κριθεί ότι δεν απέδωσαν τα αναμενόμενα θα αντικατασταθούν από άλλα αποτελεσματικότερα. Σ’αυτή την προσπάθεια θα χρειαστούμε τις προτάσεις και τις παρατηρήσεις σας.Σε συνεχή επαφή με τα σχολεία και την κοινωνία, και σε συμμαχία με τους μαθητές, τους γονείς και τους εκπαιδευτικούς μας τους οποίους εμπιστευόμαστε, θέλουμε να εξασφαλίσουμε ένα ασφαλές και υποστηρικτικό περιβάλλον σε όλες τις σχολικές μονάδες και για όλους τους μαθητές.

Είναι οι εκπαιδευτικοί μας αυτοί που έχουν την ξεχωριστή «υποχρέωση», αλλά κυρίως ευκαιρία να καλλιεργούν αυτό το περιβάλλον όπου η γνώση και η ολόπλευρη ανάπτυξη της προσωπικότητας των μαθητών θα απελευθερώσει τις δυνάμεις τους και θα τους δώσει και στο στάδιο της ενήλικης ζωής τις ευκαιρίες να ξεδιπλώσουν την δυναμική και την δημιουργικότητά τους. Ένα περιβάλλον που θα βοηθάει τα παιδιά να χτίσουν υγιείς και δυνατές σχέσεις φιλίας με τους συμμαθητές τους. Να μιλάνε γι αυτά που τους προβληματίζουν ή τους φοβίζουν. Ένα περιβάλλον απαλλαγμένο από κάθε σκιά φόβου και βίας.Δεν εφησυχάζουμε και δεν ανησυχούμε περισσότερο, βάζουμε την πρόληψη και την αποτροπή στην πρώτη γραμμή της δράσης μας.Οφείλουμε να το καταφέρουμε, και με σχέδιο και επιμονή, θα το καταφέρουμε.

Η ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ

ΣΟΦΙΑ ΖΑΧΑΡΑΚΗ

ΟΙ ΡΙΖΕΣ ΜΑΣ : ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΏΝ /ΤΡΙΩΝ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΩΝ ΧΟΡΩΝ

 

Η ομάδα Παραδοσιακών Χορών, με την αρωγή της κας Σιούτη Αμαλίας διερεύνησε την καταγωγή των συμμετεχόντων και παρήγαγε μια εργασία που θα παρουσιάσει στο Βόλο Μαγνησίας στις 3 Απριλίου 2020. Το σωματείο Ορίζοντες έχει προκηρύξει διαγωνισμό με τίτλο «ΧΟΡΕΥΟΝΤΑΣ ΟΙ ΛΕΞΕΙΣ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΜΟΥ» για το διδακτικό έτος 2019-2020:  Πανελλήνιος Σχολικός Διαγωνισμός “ΧΟΡΕΥΟΝΤΑΣ ΟΙ ΛΕΞΕΙΣ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΜΟΥ”  

και το σχολείο μας θα συμμετάσχει με το έργο τους που μπορείτε να δείτε εδώ

αλλά και στο youtube Μαλεβιζιώτης, Κρήτης

 & youtube Απτάλικο Μεσοτοπίτικο

 

Κρήτη, Ξανθούλη Ειρηνίκη.......................................... 3

Κρήτη, Μαυριδάκη Εύα............................................... 7

Ήπειρος, Καρυδομάτη Δήμητρα.................................. 8

Τρίκαλα, Γκαγκανάτσου Αλεξάνδρα......................... 11

Νάξος, Σερβέ Αγνή..................................................... 13

Μάνη, Μπουλιγαράκης Νίκος................................... 17

Αίγυπτος, Νακκάς Αλέξανδρος.................................. 20

Κύπρος, Μιχαηλίδης Φίλιππος.................................. 23

Σμύρνη, Μπουτούρης Μιχάλης................................. 27

 

Υποκατηγορίες

  • Νέα
  • Ανακοινώσεις

    Έντυπο ατομικών στοιχείων

    ΑΤΟΜΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΑΘΗΤΗ/ΤΡΙΑΣ

     

  • Μόναχο 2023 Προσφορές

    Αναρτούμε τις προσφορές για την σχεδιαζόμενη πενθήμερη εκπαιδευτική επίσκεψη του σχολείου μας στο Μόναχο (7-11 Νοεμβρίου 2023) και ακολουθεί και το πρακτικό επιλογής τουριστικού πρακτορείου.

    Κατατέθηκαν 5 προσφορές και επιλέχθηκε από την επιτροπή η προσφορά του πρακτορείου VLASSOPOULOS TRAVEL SERVICES.

    Ακολουθούν οι προσφορές: