ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ

Αγαπητοί γονείς Αγαπητοί μαθητές -μαθήτριες

Με την ανάληψη των καθηκόντων μου ως Διευθυντής θα ήθελα να σας καλωσορίσω στο σχολείο μας και να σας ευχηθώ καλή και δημιουργική σχολική χρονιά γεμάτη όνειρα και      φιλοδοξίες.Ο στόχος μας είναι ένας και μοναδικός.Η επιτυχία των παιδιών μας.                   Τέλος με ιδιαίτερη χαρά καλωσορίζω τα παιδιά της Α' Γυμνασίου που έρχονται σε ένα νέο περιβάλλον.

ΚΑΛΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΟΛΕΣ

ΘΡΑΣΥΒΟΥΛΟΣ ΜΑΡΑΓΚΟΖΟΓΛΟΥ

ΑΓΙΑΣΜΟΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ

Ο ΑΓΙΑΣΜΟΣ ΘΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΕΙ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΑ 11 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2023 ΚΑΙ ΩΡΑ 09:00. Η ΠΡΟΣΕΛΕΥΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΣΤΙΣ 08:30. ΕΙΣΟΔΟΣ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΕΖΟΔΡΟΜΟ. ΓΟΝΕΙΣ ΚΑΙ ΣΥΝΟΔΟΙ  ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΝ ΣΤΟΝ ΠΕΖΟΔΡΟΜΟ.

ΔΙΑΝΟΜΗ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΒΙΒΛΙΩΝ. ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ/ΤΡΙΕΣ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΑΝΘΕΚΤΙΚΗ ΤΣΑΝΤΑ ΓΙΑ ΤΗ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΤΩΝ ΒΙΒΛΙΩΝ.

Εκδήλωση Ημέρας Ασφαλούς Πλοήγησης στο Διαδίκτυο (08.02.2023)

Εκδήλωση Ημέρας Ασφαλούς Πλοήγησης στο Διαδίκτυο στο σχολείο μας

Την Τετάρτη 8/2/2023 το σχολείο μας συμμετείχε για μία ακόμη σχολική χρονιά στην εκδήλωση για παιδιά Γυμνασίου που διοργάνωσε το Ελληνικό Κέντρο Ασφαλούς Διαδικτύου του ΙΤΕ με αφορμή τον εορτασμό της Ημέρας Ασφαλούς Διαδικτύου 2023. Συγκεκριμένα, οι μαθητές και οι μαθήτριες των τμημάτων Α1, Β1, Β2 και Γ3 του σχολείου μας ενημερώθηκαν για την παραπληροφόρηση και την προστασία στο διαδίκτυο μέσα από μια διαδραστική παρουσίαση και παιχνίδια δραστηριοτήτων και γρίφων.  

Η Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου (SID) διοργανώνεται από το κοινό δίκτυο Insafe/INHOPE των Κέντρων Ασφαλούς Διαδικτύου στην Ευρώπη, με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, κάθε Φεβρουάριο για την προώθηση της ασφαλούς και θετικής χρήσης της ψηφιακής τεχνολογίας, ειδικά μεταξύ των παιδιών και των νέων. Συνήθως γιορτάζεται τη δεύτερη ημέρα της δεύτερης εβδομάδας του δεύτερου μήνα κάθε χρόνο. Κατά την Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου, εκατομμύρια άνθρωποι ενώνονται για να εμπνεύσουν θετικές αλλαγές στο διαδίκτυο, να ευαισθητοποιήσουν σε θέματα ασφάλειας στο διαδίκτυο και να συμμετάσχουν σε εκδηλώσεις και δραστηριότητες σε όλο τον κόσμο.

Όπως πάντα, η Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου στοχεύει στη δημιουργία ενός ασφαλέστερου και ενός καλύτερου διαδικτύου, όπου όλοι έχουν τη δυνατότητα να χρησιμοποιούν την τεχνολογία με υπευθυνότητα, σεβασμό, κριτική και δημιουργικότητα. Γιορτάζοντας τη θετική δύναμη του διαδικτύου, το σύνθημα της Ημέρας Ασφαλούς Διαδικτύου «Μαζί για ένα καλύτερο Διαδίκτυο» ενθαρρύνει όλους να συμμετάσχουν στο κίνημα, να συμμετάσχουν και να αξιοποιήσουν στο έπακρο τις δυνατότητες του διαδικτύου για να φέρει κοντά τους ανθρώπους, ενώ στο επίκεντρο της φετινής Ημέρας Ασφαλούς Διαδικτύου ήταν η νέα στρατηγική BIK+ που στοχεύει να διασφαλίσει ότι τα παιδιά προστατεύονται, γίνονται σεβαστά και ενδυναμώνονται στο διαδίκτυο.

(Πηγή: https://saferinternet4kids.gr/)

 

SID 2023

 

SID1

SDI2

 

 

 

 

Απονομή Ετικέτας Ποιότητας για το έργο eTwinning "Ferien, Freizeit und Landeskunde"

Logo eTwinning

Με μεγάλη χαρά θα θέλαμε να σας γνωστοποιήσουμε ότι το έργο eTwinning "Ferien, Freizeit und Landeskunde" («Διακοπές, Ελεύθερος χρόνος και Λαογραφία») που εκπονήθηκε κατά το σχολικό έτος 2021/2022 από τους μαθητές και τις μαθήτριες της Γ' Γυμνασίου του σχολείου μας στα πλαίσια του μαθήματος των Γερμανικών βραβεύτηκε με την Ετικέτα Ποιότητας από την Εθνική Υπηρεσία Στήριξης της χώρας μας. Στο έργο αυτό συμμετείχαν συνολικά 12 σχολεία από 6 χώρες, 175 μαθητές και μαθήτριες και 12 εκπαιδευτικοί.

Στόχος του έργου, το οποίο στηρίχτηκε στις αρχές της βιωματικής, της διερευνητικής και της διαφοροποιημένης μάθησης, ήταν να ενισχυθεί το κίνητρο των μαθητών/τριών για την εκμάθηση της Γερμανικής γλώσσας, να καλλιεργηθούν οι επικοινωνιακές και ψηφιακές τους δεξιότητες και να εμπλακούν ενεργά στη μαθησιακή διαδικασία μέσω θεμάτων που άπτονται στα ενδιαφέροντά τους και στη διδακτέα ύλη. Επίσης, στόχευε στην εκμάθηση και εμβάθυνση νέου λεξιλογίου, γραμματικών φαινομένων και εκφραστικών μέσων με παιγνιώδη τρόπο, στην ανάπτυξη κοινών στόχων, στη διάδραση ανάμεσα στους μαθητές των σχολείων-εταίρων και στην καλλιέργεια των δεξιοτήτων μάθησης του 21ου αιώνα (συνεργασία, δημιουργικότητα, κριτική σκέψη, επικοινωνία). Τέλος, απέβλεπε στην ενίσχυση της αυτόνομης μάθησης και της αυτενέργειας, στην ανάπτυξη πολλαπλών γραμματισμών, στην ανάληψη πρωτοβουλιών, στη χρήση της τεχνολογίας και στην αλληλεπίδραση των μαθητών με άλλους πολιτισμούς. 

Πολλά συγχαρητήρια στους μαθητές και στις μαθήτριές μας για τον ενθουσιασμό, το ζήλο και τη συνέπεια που επέδειξαν κατά την υλοποίηση των δραστηριοτήτων του προγράμματος και ένα μεγάλο ευχαριστώ στους γονείς των μαθητών/μαθητριών μας και στο Διευθυντή του σχολείου μας, κ. Καπετανάκη, για την υποστήριξή τους!

 

Μαθητες Screenshot 1

Screenshot 3

 

Διάχυση των αποτελεσμάτων και των τελικών προϊόντων του έργου eTwinning „Ferien, Freizeit und Landeskunde“

Διάχυση των αποτελεσμάτων και των τελικών προϊόντων του έργου eTwinning Ferien, Freizeit und Landeskunde

Και τη φετινή σχολική χρονιά (2021-2022) πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας στο μάθημα των Γερμανικών ένα συνεργατικό ευρωπαϊκό πρόγραμμα eTwinning με τίτλο  Ferien, Freizeit und Landeskunde“ («Διακοπές, ελεύθερος χρόνος & Λαογραφία»).

Το έργο σχεδιάστηκε από τις χώρες Ελλάδα και Τουρκία, ενώ συνολικά συμμετείχαν δώδεκα σχολεία από έξι χώρες (Ελλάδα, Τουρκία, Κροατία, Σερβία, Πολωνία, Ουκρανία), 175 μαθητές και μαθήτριες και δώδεκα εκπαιδευτικοί. Από το σχολείο μας συμμετείχαν 22 μαθητές και μαθήτριες της Γ’ Γυμνασίου, ενώ το έργο είχε συνολική διάρκεια οκτώ μηνών (Οκτώβριος 2021 έως Μάιος 2022).

Στόχος του έργου, το οποίο στηρίχτηκε στις αρχές της βιωματικής, της διερευνητικής και της διαφοροποιημένης μάθησης, ήταν να ενισχυθεί το κίνητρο των μαθητών για την εκμάθηση της ξένης γλώσσας, να καλλιεργηθούν οι επικοινωνιακές και ψηφιακές τους δεξιότητες και να εμπλακούν ενεργά στη μαθησιακή διαδικασία μέσω θεμάτων που άπτονται στα ενδιαφέροντά τους και στη διδακτέα ύλη. Επίσης, στόχευε στην εκμάθηση και εμβάθυνση νέου λεξιλογίου, γραμματικών φαινομένων και εκφραστικών μέσων με παιγνιώδη τρόπο, στην ανάπτυξη κοινών στόχων, στη συνεργασία στα πλαίσια μιας ομάδας, στην αλληλεπίδραση ανάμεσα στους μαθητές των σχολείων-εταίρων και στην καλλιέργεια των δεξιοτήτων μάθησης του 21ου αιώνα (Συνεργασία, Επικοινωνία, Δημιουργικότητα και Κριτική Σκέψη). Τέλος, απέβλεπε στην ενίσχυση της αυτόνομης μάθησης και της αυτενέργειας, στην ανάπτυξη πολλαπλών γραμματισμών, στην ανάληψη πρωτοβουλιών, στη χρήση της τεχνολογίας και στη διάδραση των μαθητών με άλλους πολιτισμούς. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε και στην κατανόηση των ζητημάτων προστασίας των πνευματικών δικαιωμάτων και δεδομένων κατά τη χρήση του διαδικτύου αλλά και στην ασφάλεια στο διαδίκτυο εν γένει.

Από το πλήθος των κοινών δραστηριοτήτων αλλά και την τελική αξιολόγηση του έργου τόσο από τα παιδιά όσο και από τους εκπαιδευτικούς, το έργο κρίνεται ως ιδιαίτερα επιτυχημένο καθώς το απολαύσαμε όλοι διευρύνοντας παράλληλα τις γνώσεις μας.

Όλες οι δραστηριότητες των μαθητών/μαθητριών μας και οι κοινές συνεργατικές δραστηριότητες των σχολείων-εταίρων ανά μήνα είναι αναρτημένες στην παρακάτω διεύθυνση: https://padlet.com/artopoulouelena/3m325u5hc0zztrvc.

 

Logo eTwinning

 

 

 

 

 

Τηλεδιάσκεψη των μαθητών/τριών μας στα πλαίσια του έργου eTwinning "Ferien, Freizeit & Landeskunde"

Την Πέμπτη 14 Απριλίου 2022 οι μαθητές και οι μαθήτριες της Γ' τάξης πραγματοποίησαν στα πλαίσια του έργου eTwinning "Ferien, Freizeit und Landeskunde" τηλεδιάσκεψη με τους μαθητές και τις μαθήτριες των σχολείων-εταίρων. Κατά αυτόν τον τρόπο τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να συνεργαστούν σε διακρατικές ομάδες με τους μαθητές των άλλων σχολείων υλοποιώντας διάφορες δραστηριότητες, να παίξουν διαδικτυακά παιχνίδια σε σχέση με τη θεματολογία του έργου μας και να επικοινωνήσουν στα Γερμανικά με τους μαθητές και τις μαθήτριες των σχολείων-συνεργατών μας. 


Screenshot 9

Screenshot 10

Logo eTwinning

Εορτασμός Παγκόσμιας Ημέρας Ασφαλούς Πλοήγησης στο Διαδίκτυο (08.02.2022) στο σχολείο μας

Εορτασμός Παγκόσμιας Ημέρας Ασφαλούς Πλοήγησης στο Διαδίκτυο (08.02.2022) στο σχολείο μας

Και τη φετινή σχολική χρονιά το σχολείο μας συμμετείχε την Τρίτη 8/2 στα πλαίσια των προγραμμάτων eTwinning („Ferien, Freizeit und Landeskunde“ και Ρομποτικής) στην εκδήλωση για παιδιά Γυμνασίου που διοργάνωσε το Ελληνικό Κέντρο Ασφαλούς Διαδικτύου του ΙΤΕ σε συνεργασία με το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο με αφορμή τον εορτασμό της Ημέρας Ασφαλούς Διαδικτύου 2022. Συγκεκριμένα, οι μαθητές/μαθήτριες συμμετείχαν σε ένα διαδικτυακό «Kυνήγι θησαυρού» και ενημερώθηκαν μέσα από ένα παιχνίδι δραστηριοτήτων και γρίφων για τις βασικές αρχές ψηφιακής ασφάλειας.

Η Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου (Safer Internet Day – SID) διοργανώνεται από το δίκτυο Insafe/INHOPE, με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, με σκοπό να προωθηθεί η ασφαλής και θετική χρήση της ψηφιακής τεχνολογίας, ειδικότερα ανάμεσα στα παιδιά και τους/τις νέους/νέες. Η Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου εορτάζεται, κάθε χρόνο, τη δεύτερη μέρα, της δεύτερης εβδομάδας, του δεύτερου μήνα (Φεβρουαρίου), όπου εκατομμύρια άνθρωποι σε ολόκληρο τον κόσμο, συμμετέχοντας σε εκδηλώσεις και δραστηριότητες, ενώνουν τις φωνές τους, με στόχο να ενθαρρύνουν τις θετικές αλλαγές στο Διαδίκτυο και να ενισχύσουν την ευαισθητοποίηση, αναφορικά με τα ζητήματα Ασφάλειας στο Διαδίκτυο. Γιορτάζοντας τη θετική δύναμη του Διαδικτύου, το σύνθημα της Ημέρας Ασφαλούς Διαδικτύου, «Μαζί για ένα καλύτερο Διαδίκτυο», έχει ως στόχο να ενθαρρύνει και να κινητοποιήσει όλους/όλες, έτσι ώστε να συμβάλουν ενεργά σε αυτή την προσπάθεια, αξιοποιώντας στο έπακρο τη δυνατότητα του Διαδικτύου, να φέρνει τους ανθρώπους πιο κοντά.

Οι μαθητές/μαθήτριες της Γ’ τάξης που συμμετέχουν στο έργο eTwinning Ferien, Freizeit und Landeskundeσυμμετείχαν στο διαδικτυακό «Κυνήγι Θησαυρού» στα πλαίσια της εκδήλωσης που διοργάνωσε το Ελληνικό Κέντρο Ασφαλούς Διαδικτύου του ΙΤΕ σε συνεργασία με το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο:

incollage_save.jpg

Εικόνες από δραστηριότητες για τον εορτασμό της Ημέρας Ασφαλούς Πλοήγησης στο μάθημα των Γερμανικών (Γ1/Γ2):

incollage_save1.jpg

SID2022 logo -partners

Το νέο μας έργο eTwinning "Ferien, Freizeit und Landeskunde"

Logo eTwinning

Μετά τη μεγάλη επιτυχία και διάκριση του έργου eTwinning "Schule und Alltag" κατά το σχολικό έτος 2020-2021, θα συμμετέχουμε και φέτος, τη σχολική χρονιά 2021-2022, στο μάθημα των Γερμανικών σε ένα νέο έργο eTwinning με τίτλο Ferien, Freizeit und Landeskunde ("Διακοπές, ελεύθερος χρόνος και Λαογραφία"). Στο έργο αυτό συμμετέχουν συνολικά δεκατέσσερα σχολεία από την Ελλάδα, την Τουρκία, την Ουκρανία, την Πολωνία, τη Σερβία και την Κροατία. 

Βασικοί στόχοι του έργου μας είναι:

$  §  Η προαγωγή των επικοινωνιακών δεξιοτήτων των μαθητών/μαθητριών. 

$  §  Η εκμάθηση και εμβάθυνση λεξιλογίου, γραμματικών δομών και εκφραστικών μέσων μέσω διαδραστικών δραστηριοτήτων. 

$  §  Η καλλιέργεια των δεξιοτήτων του 21ου αιώνα, δηλαδή της επικοινωνίας, της συνεργασίας, της κριτικής σκέψης και της δημιουργικότητας.

$  §  Η ενίσχυση της αυτόνομης μάθησης και της αυτενέργειας. 

$  §  Η θέσπιση κοινών στόχων, η διάδραση και η ανάπτυξη συνεργασίας στα πλαίσια ομάδων εργασίας αλλά και με συνομήλικους μαθητές/μαθήτριες από άλλες χώρες.

$  §  Η γνωριμία με πόλεις, αξιοθέατα και γνωστές προσωπικότητες των Γερμανόφωνων χωρών από τον χώρο των επιστημών, της μουσικής και του αθλητισμού.

$  §  Η χρήση διαφόρων ψηφιακών εργαλείων/εφαρμογών, η καλλιέργεια του ψηφιακού γραμματισμού. 

§  Η ενίσχυση του κινήτρου για την εκμάθηση της ξένης γλώσσας και η ενεργή εμπλοκή των μαθητών/μαθητριών στη μαθησιακή διαδικασία. 

$  §  Η κατανόηση των ζητημάτων προστασίας των πνευματικών δικαιωμάτων και δεδομένων κατά τη χρήση του διαδικτύου και η ασφάλεια στο διαδίκτυο.

Απονομή Ετικέτας Ποιότητας για το έργο eTwinning "Schule und Alltag"

Logo eTwinning Με μεγάλη χαρά θα θέλαμε να σας γνωστοποιήσουμε ότι το έργο eTwinning "Schule und Alltag" («Σχολείο και Καθημερινότητα») που εκπονήθηκε κατά το σχολικό έτος 2020-2021 από τους μαθητές και τις μαθήτριες της Β' Γυμνασίου του σχολείου μας στα πλαίσια του μαθήματος των Γερμανικών βραβεύτηκε με την Ετικέτα Ποιότητας από την Εθνική Υπηρεσία Στήριξης της χώρας μας. Στο έργο αυτό συμμετείχαν συνολικά 12 σχολεία από 7 χώρες, 217 μαθητές και μαθήτριες και 14 εκπαιδευτικοί.

Στόχος του έργου που στηρίχτηκε στις αρχές της βιωματικής, της διερευνητικής και της διαφοροποιημένης μάθησης ήταν η βελτίωση των γνώσεων των μαθητών και η αύξηση του κινήτρου τους για την εκμάθηση της Γερμανικής γλώσσας, η καλλιέργεια των ψηφιακών τους δεξιοτήτων και η ενεργή εμπλοκή τους στη μαθησιακή διαδικασία μέσω θεμάτων που άπτονται στα ενδιαφέροντά τους και στη διδακτέα ύλη. Απέβλεπε ακόμη στην καλλιέργεια των δεξιοτήτων του 21ου αιώνα, στην ενίσχυση της αυτόνομης μάθησης και στη γνωριμία των παιδιών με συνομηλίκους τους από άλλες χώρες.

Πολλά συγχαρητήρια στους μαθητές και στις μαθήτριές μας για τον ενθουσιασμό, το ζήλο και τη συνέπεια που επέδειξαν κατά την υλοποίηση των δραστηριοτήτων του προγράμματος παρά τις αντίξοες συνθήκες της περσινής σχολικής χρονιάς!

 

National Quality Label

 

Pupil Quality Label

incollage save 2

 

Το πρόγραμμα eTwinning "Schule und Alltag" στο μάθημα των Γερμανικών

Πρόγραμμα eTwinning στο μάθημα των Γερμανικών

Και τη φετινή σχολική χρονιά (2020-2021) πραγματοποιήθηκε, παρά τις ιδιαίτερες συνθήκες και δυσκολίες λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού, στο σχολείο μας ένα Ευρωπαϊκό πρόγραμμα eTwinning με τίτλο  Schule und Alltag(«Σχολείο και Καθημερινότητα») στο μάθημα των Γερμανικών.

Το έργο σχεδιάστηκε από τις χώρες Ελλάδα και Τουρκία, ενώ συνολικά συμμετείχαν δώδεκα σχολεία από επτά χώρες (Ελλάδα, Τουρκία, Γαλλία, Κροατία, Σερβία, Πολωνία, Ουκρανία), 217 μαθητές και μαθήτριες και δεκατέσσερις εκπαιδευτικοί. Από το σχολείο μας συμμετείχαν 23 μαθητές και μαθήτριες της Β’ Γυμνασίου, ενώ το έργο είχε συνολική διάρκεια οκτώ μηνών (Οκτώβριος 2020 έως Μάιος 2021).

Στόχοι του έργου, το οποίο στηρίζεται στις αρχές της βιωματικής και της διερευνητικής μάθησης και της διαφοροποιημένης διδασκαλίας ήταν να αυξηθεί το κίνητρο των μαθητών/τριών για την εκμάθησης της ξένης γλώσσας, η καλλιέργεια των δεξιοτήτων και των ικανοτήτων τους και η ενεργή εμπλοκή τους στη μαθησιακή διαδικασία μέσω θεμάτων που άπτονται τόσο στα ενδιαφέροντά τους όσο και στη διδακτέα ύλη για το μάθημα των Γερμανικών στην B’ Γυμνασίου. Στόχευε επίσης στην ανάπτυξη των επικοινωνιακών δεξιοτήτων των μαθητών/τριών, στην εκμάθηση και εμβάθυνση λεξιλογίου, γραμματικών φαινομένων και εκφραστικών μέσων με παιγνιώδη τρόπο, στην ανάπτυξη κοινών στόχων, στην καλλιέργεια της συνεργασίας και της διάδρασης ανάμεσα στους μαθητές των συμμετεχόντων σχολείων και στην ενίσχυση της αυτόνομης μάθησης, της αυτενέργειας και της ανάληψης πρωτοβουλιών εκ μέρους των μαθητών/τριών. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε και στην κατανόηση των ζητημάτων προστασίας των πνευματικών δικαιωμάτων και δεδομένων κατά τη χρήση του διαδικτύου και την ασφάλεια στο διαδίκτυο. Το έργο απέβλεπε, τέλος, στο να έρθουν τα παιδιά σε επαφή με άλλους πολιτισμούς, να κάνουν χρήση διαφόρων ψηφιακών εργαλείων, να καλλιεργήσουν τις δεξιότητες μάθησης του 21ου αιώνα (επικοινωνία, συνεργασία, δημιουργικότητα και κριτική σκέψη) και να αναπτύξουν πολλαπλούς γραμματισμούς (ψηφιακό, κριτικό, επικοινωνιακό, κοινωνικό, πολυμεσικό, ηλεκτρονικό, πληροφοριακό κ.α.).

Όλες οι δραστηριότητες των μαθητών/τριών μας και οι συνεργατικές δραστηριότητες των σχολείων- εταίρων ανά μήνα είναι αναρτημένες στην παρακάτω διεύθυνση https://padlet.com/artopoulouelena/ryuyq0o0upbhb1cs.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΠΙΤΙ ΣΑΣ».

Η ΨΗΦΟΣ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ

ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΠΙΤΙ ΣΑΣ

Ήρθε η ώρα να στηρίξετε και να ψηφίσετε την δράση «ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΠΙΤΙ ΣΑΣ».

Ο Δήμος Παλαιού Φαλήρου και οι Δημοτικές Βιβλιοθήκες οργάνωσαν και υλοποίησαν το καινοτόμο πρόγραμμα «Τα βιβλία έρχονται σπίτι σας». Σκεπτόμενοι τους δημότες μας σε δύσκολες περιόδους, κυρίως αυτούς που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες , για να μην αποκλειστούν κοινωνικά και να μπορούν να έχουν πρόσβαση στην γνώση. Η δράση ξεκίνησε τον Απρίλιο του 2020 και συνεχίζεται απρόσκοπτα μέχρι και σήμερα.                                                   Ο Δήμος Παλαιού Φαλήρου συμμετέχει στο θεσμό Bravo με αυτή την καλή πρακτική.                Με την ψήφο σας αναδεικνύετε τα καλύτερα προγράμματα Βιώσιμης Ανάπτυξης που αναπτύσσονται από ΦΟΡΕΙΣ - ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ - ΔΗΜΟΥΣ/ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ - ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΠΟΛΙΤΩΝ.

Για να δείτε την πρακτική :

https://observatory.sustainablegreece2020.com/gr/practice/ta-biblia-erxontai-spiti-sas.1819.html

Η ψήφος σας είναι σημαντική!

Για να ψηφίσετε:

https://bravo.sustainablegreece2020.com/gr/practices-by-org/dhmos-palaioy-falhroy.519.html

Ο Δήμαρχος

Γιάννης Φωστηρόπουλος

3ο Πανελλήνιος Διαγωνισμός Εικονικών Δικών Πρωταγόρας

Το 5ο Γυμνάσιο Π.Φαλήρου συγχαίρει τους μαθητές και μαθήτριές του που με ήθος και συνεργατικό πνεύμα συμμετείχαν στον 3ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό Εικονικών Δικών Πρωταγόρας. Οι δύο ομάδες του 5ου Γυμνασίου, Αλκίφρονες & Αντιφώντες  προκρίθηκαν στις 8 καλύτερες και η ομάδα Αντιφώντες συμμετείχε στον τελικό αγώνα που διεξήχθη στις 4 Απριλίου.
 
 
Αντιφώντες:
Κυριακοπουλου Συλια
Κακαρινελη Ιωάννα
Εφραιμίδης Σταύρος
Τριαντάφυλλου Άγγελος
Απόστολος Μπάλλας
 
Αλκίφρονες:
Γιαννακόπουλου Μαρινη
Καρυδοματη Δήμητρα
Κατρισιώτη Δημητρα
Ντόβας Στέφανος
Πετρίβ Νικόλας
Την ευθύνη όλης της δράσης είχε η φιλόλογος  κ. Πορφύρη Ζωή
ενώ τον εκπαιδευτικό oργανισμό Afixis εκπροσωπούν στο σχολείο αφοί Γουπιοι  Αντώνης και Δημήτρης.
 

Στόχος του Προγράμματος

Οι εικονικές δίκες στοχεύουν στην καλλιέργεια της κριτικής σκέψης των μαθητών, στην καταπολέμηση της αγοραφοβίας και στην ανάπτυξη των ρητορικών τους ικανοτήτων. Για τον σκοπό αυτό, επιθυμούμε και διοργανώνουμε έναν ανοιχτό Πανελλήνιο Διαγωνισμό, φιλοδοξώντας στην επίτευξη της κοινωνικής ενσωμάτωσης και αλληλεπίδρασης των μαθητών.

diagram

books and apple

Ποια είναι τα οφέλη του “Πρωταγόρα” για τους μαθητές;

Τα παιδιά χρειάζονται μία πληθώρα εμπειριών ώστε να ανακαλύψουν τα ταλέντα τους και να συνειδητοποιήσουν πώς πραγματικά θέλουν να εξελιχθούν στο μέλλον. Το πρόγραμμα μας τους ενισχύει στους εξής τομείς:

  1. Γνωρίζουν τον κόσμο της Δικαιοσύνης από μικρή ηλικία και αλληλεπιδρούν με αυτόν,
  2. Εξασκούν την λογική τους, καθώς καλούνται να σχηματίσουν την υπεράσπιση της θέσης τους και να εντοπίσουν τα λογικά λάθη της αντίπαλης ομάδας,
  3. Καλλιεργούν τις ρητορικές τους ικανότητες,
  4. Καταπολεμούν την αγοραφοβία τους εξασκούμενοι στο να μιλούν μπροστά σε κοινό,
  5. Διευρύνουν τους ορίζοντες τους μέσα από την συζήτηση ποικίλων θεμάτων, από την κλωνοποίηση και την γενετική μηχανική μέχρι την θανατική ποινή και τα δικαιώματα της μειονότητας,
  6. Κοινωνικοποιούνται και μαθαίνουν να λειτουργούν ως ομάδα.

Πάνω απ’ όλα όμως, οι εικονικές δίκες ψυχαγωγούν τους μαθητές και τους χαρίζουν ατελείωτες ώρες ενασχόλισης συζητώντας και ανακαλύπτοντας το που στέκονται πάνω σε αμφιλεγόμενα ζητήματα που θα αντιμετωπίσουν ως αυριανοί πολίτες της χώρας.


Παρουσίαση Εικονικής Δίκης

Εάν θέλετε να δείτε στην πράξη την διαδικασία της εικονικής δίκης, παρακολουθείστε την παρακάτω παρουσίαση σε πέντε μέρη που πραγματοποιήθηκε στο Δημαρχείο Καλλιθέας, Αθήνα, την Τρίτη 18 Ιουνίου, 2013.

Η συγκεκριμένη παρουσίαση πραγματοποιήθηκε με διαφορετικούς κανόνες από τους ισχύοντες και προσφέρεται μόνο προς εξοικείωση με το κλίμα μιας εικονικής δίκης. Για τις αλλαγές συμβουλευτείτε τον Κανονισμό καθώς και τα αντίστοιχα εγχειρίδια.

https://www.youtube.com/watch?v=hGH6UT9LyS4&list=PLVs7IDpVINpZSpzpguKeLcK0ua0yBOM3l


 
 
 
 
 
 
 

500/16.03.2021: Διεξαγωγή εικονικής δίκης

Το 5ο Γυμνάσιο Π. Φαλήρου στο πλαίσιο δράσεών του σχετικά με το εκπαιδευτικό πρόγραμμά "Πρωταγόρας" εικονικές δίκες συμμετείχε σε φιλικό επίπεδο διεξαγωγής εικονικής δίκης το Σάββατο(13-03-2021) με την ομάδα "Αλκίφρονες" (Μαρ.Γιαννακοπούλου ,Δήμ.Κατρισιώτη ,Δημ.Καρυδομάτη ,Νικόλαος Πέτριβ , Στέφανος Ντόβας) έχοντας αντίδικο την ομάδα "Ποσειδών"του 4ου Λυκείου Παλ.Φαλήρου.Η δίκη διεξήχθη κατ΄αντιμωλία και αφορούσε το δικαίωμα  ψηφοφορίας των κρατουμένων.

Η ομάδα "Αντιφώντες"  (Σηλ.Κυριακοπούλου , Ιωάν.Κακαρινέλη ,Αγγ.Τριανταφύλλου ,Στ.Ευφραιμίδης, Απόσ.Μπάλλας) την Κυριακή (14-03-2021) αντιδίκησε με την ομάδα  " Νομαρχία" του 2ου Γυμν.Π.Φαλήρου τιθέμενη κατά του συστήματος της περιγραφικής αξιολόγησης.

 

Ποια είναι τα οφέλη του “Πρωταγόρα” για τους μαθητές;

Τα παιδιά χρειάζονται μία πληθώρα εμπειριών ώστε να ανακαλύψουν τα ταλέντα τους και να συνειδητοποιήσουν πώς πραγματικά θέλουν να εξελιχθούν στο μέλλον. Το πρόγραμμα μας τους ενισχύει στους εξής τομείς:

  1. Γνωρίζουν τον κόσμο της Δικαιοσύνης από μικρή ηλικία και αλληλεπιδρούν με αυτόν,
  2. Εξασκούν την λογική τους, καθώς καλούνται να σχηματίσουν την υπεράσπιση της θέσης τους και να εντοπίσουν τα λογικά λάθη της αντίπαλης ομάδας,
  3. Καλλιεργούν τις ρητορικές τους ικανότητες,
  4. Καταπολεμούν την αγοραφοβία τους εξασκούμενοι στο να μιλούν μπροστά σε κοινό,
  5. Διευρύνουν τους ορίζοντες τους μέσα από την συζήτηση ποικίλων θεμάτων, από την κλωνοποίηση και την γενετική μηχανική μέχρι την θανατική ποινή και τα δικαιώματα της μειονότητας,
  6. Κοινωνικοποιούνται και μαθαίνουν να λειτουργούν ως ομάδα.

Πάνω απ’ όλα όμως, οι εικονικές δίκες ψυχαγωγούν τους μαθητές και τους χαρίζουν ατελείωτες ώρες ενασχόλισης συζητώντας και ανακαλύπτοντας το που στέκονται πάνω σε αμφιλεγόμενα ζητήματα που θα αντιμετωπίσουν ως αυριανοί πολίτες της χώρας.

 

 

Ενδεικτικός Κανονισμός Λειτουργίας Γυμνασίων & Λυκείων

See the source image

Από το σχολικό έτος 2020-2021 και εφεξής, κάθε σχολική μονάδα Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης οφείλει να έχει εγκεκριμένο Εσωτερικό Κανονισμό Λειτουργίας στον οποίο αναφέρονται θέματα σχετικά με τη λειτουργία της.

Με τον όρο Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας του Σχολείου εννοούμε το σύνολο των όρων και των κανόνων που αποτελούν προϋποθέσεις, για να πραγματοποιείται ανενόχλητα, μεθοδικά και αποτελεσματικά το έργο του Σχολείου. Επιπλέον, ο Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας του Σχολείου αποτελεί σημαντικό παιδαγωγικό μέσο που βοηθά στην ομαλή σχολική ζωή, στη συνεργασία, στην αλληλεγγύη, στον δημοκρατικό διάλογο και στην αποδοχή της διαφορετικότητας.

Σκοπός του Εσωτερικού Κανονισμού Λειτουργίας του Σχολείου είναι η θεμελίωση ενός πλαισίου που υποστηρίζει το εκπαιδευτικό έργο και την απρόσκοπτη συμμετοχή όλων στην εκπαιδευτική διαδικασία, η διαμόρφωση κλίματος που στηρίζει την ολόπλευρη ανάπτυξη της προσωπικότητας των μαθητών/μαθητριών, η εξασφάλιση της σωματικής ασφάλειας και της συναισθηματικής πλήρωσης όλων των μελών της σχολικής κοινότητας, κ.ά.

 

Ο Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας συντάσσεται ύστερα από εισήγηση του Διευθυντή/της Διευθύντριας της σχολικής μονάδας και με τη συμμετοχή όλων των μελών του συλλόγου διδασκόντων, των μελών του διοικητικού συμβουλίου του συλλόγου γονέων και κηδεμόνων, καθώς και εκπροσώπου του οικείου Δήμου. Στις σχολικές μονάδες της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στη διαδικασία του προηγούμενου εδαφίου συμμετέχει και το Προεδρείο του δεκαπενταμελούς μαθητικού συμβουλίου. Η απόφαση εγκρίνεται από τον Συντονιστή/τη Συντονίστρια Εκπαιδευτικού Έργου που έχει την παιδαγωγική ευθύνη του Σχολείου και από τον Διευθυντή/τη Διευθύντρια Εκπαίδευσης.

Ο Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας κοινοποιείται σε όλους τους γονείς/κηδεμόνες και αναρτάται στον ιστότοπο του Σχολείου, την πρώτη φορά εφαρμογής του αμέσως μετά την έγκριση αυτού, ενώ τα επόμενα έτη με την έναρξη του σχολικού έτους. Η ακριβής τήρησή του
αποτελεί ευθύνη και υποχρέωση της Διεύθυνσης του Σχολείου, των εκπαιδευτικών, των μαθητών/μαθητριών και των γονέων/κηδεμόνων.

Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής έχει συντάξει ενδεικτικούς Εσωτερικούς Κανονισμούς Λειτουργίας για όλες τις βαθμίδες των σχολικών μονάδων.

Για τον Ενδεικτικό Κανονισμό Λειτουργίας Γυμνασίων & Λυκείων κάντε κλικ εδώ

Για να δείτε τον δικό μας Κανονισμό Λειτουργίας του 2017 κάντε κλικ (νηγματίστε) ΕΔΩ

του 2019 ΕΔΩ   και του 2020 ΕΔΩ

Για να δείτε το ΦΕΚ με την Υπουργική Απόφαση σχετικά με τον Εσωτερικό Κανονισμό Λειτουργίας σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης κάντε κλικ εδώ.

 

ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΓΙΑ ΑΣΦΑΛΕΣ ΔΙΚΤΥΟ

https://video.sch.gr/asset/detail/JYMAeOxUcgSTVJML8cvYNo6M

Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου 2021- χιλιάδες μαθητές και εκπαιδευτικοί συμμετείχαν στέλνοντας ένα ηχηρό μήνυμα για ένα ασφαλές και ποιοτικό διαδίκτυο κατά τη διάρκεια διαδικτυακής εκδήλωσης που διοργάνωσε το Ελληνικό Κέντρο Ασφαλούς Διαδικτύου του ITEσε συνεργασία με το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο.  Την παράσταση έκλεψαν οι πρεσβευτές του Ελληνικού κέντρου Ασφαλούς Διαδικτύου, η γνωστή ερμηνεύτρια Νατάσα Μποφίλιου και ο γνωστός Ηθοποιός Μάριος Αθανασίου οι οποίο με άμεσο και βιωματικό τρόπο εξήγησαν στους μαθητές πως μπορούν να βάζουν το διαδίκτυο στη ζωή τους και όχι τη ζωή τους στο διαδίκτυο και αναφέρθηκαν στο πως η γνώση μπορεί να μας προστατέψει από τους κινδύνους του ψηφιακού κόσμου.

Με κεντρικό μήνυμα «Όλοι μαζί για ένα καλύτερο διαδίκτυο»  εορτάστηκε φέτος για 18η συνεχόμενη χρονιά σε πάνω από 170 χώρες στον κόσμο η Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου 2021 που διοργανώνεται κάθε χρόνο από το δίκτυο INSAFE/INHOPE με την υποστήριξη της Κομισιόν. Η Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου προσφέρει την ευκαιρία να αναδειχθούν οι θετικές χρήσεις της τεχνολογίας και να διερευνηθεί ο ρόλος που όλοι διαδραματίζουμε συμβάλλοντας στη δημιουργία μιας καλύτερης και ασφαλέστερης διαδικτυακής κοινότητας. Την ευθύνη οργάνωσης του εορτασμού στη χώρα μας έχει το Ελληνικό Κέντρο Ασφαλούς Διαδικτύου του Ιδρύματος Τεχνολογίας και Έρευνας που σε συνεργασία με το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο διοργάνωσε διαδικτυακή εκδήλωση στην οποία συμμετείχαν περισσότεροι από 25.000 μαθητές και εκπαιδευτικοί. Την εκδήλωση χαιρέτισε η Υφυπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων Ζέτα Μακρή  η οποία αναφέρθηκε στον καταλυτικό ρόλο που διαδραμάτισε η πανδημία στον ψηφιακό μετασχηματισμό στην εκπαίδευση και στην αναγκαιότητα το σύγχρονο σχολείο να συμβάλλει τα μέγιστα στην επιμόρφωση των μαθητών για θέματα ασφαλούς πλοήγησης.  

Τα παιδιά του Πάνελ Νέων του Ελληνικού Κέντρου Ασφαλούς Διαδικτύου του ΙΤΕ έστειλαν το μήνυμά τους στους συνομηλίκους τους μέσω ενός βίντεο που δημιούργησαν με συμβουλές ασφαλούς και ποιοτικής  χρήσης ιδιαίτερα εν καιρώ πανδημίας.

Η συντονίστρια του Ελληνικού Κέντρου Ασφαλούς Διαδικτύου του ΙΤΕΒιβή Φραγκοπούλου αναφέρθηκε στη σημασία της σημερινής Ημέρας σε παγκόσμιο επίπεδο και ανακοίνωσε του νικητές του Πανελλήνιου Μαθητικού Διαγωνισμού που πραγματοποιήθηκε το προηγούμενο χρονικό διάστημα υπό τον αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων και με αφορμή την Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου. Τα πρώτα βραβεία στην κατηγορία της προσχολικής εκπαίδευσης  έλαβαν τα συνεργαζόμενα νηπιαγωγεία «Ενεργά σχολεία μια οικοσυμμαχία» και το συστεγαζόμενο νηπιαγωγείο Λητώ Τσακίρη - Θεοκλή,  στην κατηγορία Δημοτικών σχολείων το 3ο Δημοτικό Σχολείο Καρπενησίου, στην κατηγορία των Γυμνασίων το 11ο Γυμνάσιο Ηρακλείου και τέλος στην κατηγορία των Λυκείων, τα εκπαιδευτήρια Δούκα. Τα έργα των νικητών μπορείτε να τα δείτε εδώ.

Ο συντονιστής του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου Μιχάλης Παρασκευάς αναφέρθηκε στα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα της τηλεκπαίδευσης εστιάζοντας παράλληλα στις προοπτικές που δύναται να δώσει στην εκπαιδευτική διαδικασία ενώ η Υπεύθυνη επικοινωνίας του Ελληνικού Κέντρου Ασφαλούς Διαδικτύου Κατερίνα Ψαρουδάκη μίλησε στους μαθητές για την έννοια του υπεύθυνου ψηφιακού πολίτη και τους κανόνες καλής συμπεριφοράς από τους οποίους πρέπει να διέπεται η όποια αλληλεπίδραση στο διαδίκτυο.

Στο νέο εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Γίνε Ήρωας του Διαδικτύου», το οποίο θα είναι διαθέσιμο δωρεάν σε όλα τα δημοτικά σχολεία της Ελλάδας ενημέρωσε τους εκπαιδευτικούς η Γενική διευθύντρια της Google Ανατολικής Ευρώπης  κ. Πέγκυ Αντωνάκου. Το πρόγραμμα παρέχει στους δασκάλους της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης τα κατάλληλα εργαλεία για να διδάξουν στους μαθητές και τις μαθήτριες, το θέμα της ασφάλειας στο διαδίκτυο και τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων και πραγματοποιείται σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Πληροφορικής του Ιδρύματος Τεχνολογίας και Έρευνας(ITE). Περισσότερα για το πρόγραμμα μπορείτε να διαβάσετε εδώ.

Tο Ελληνικό Κέντρο Ασφαλούς Διαδικτύου, είναι επίσημος εκπρόσωπος στην Ελλάδα των Πανευρωπαϊκών Οργανισμών INSAFE / INHOPE που χαράσσουν την ευρωπαϊκή στρατηγική για ένα ασφαλές και ποιοτικό διαδίκτυο και  παρέχει ενημέρωση, βοήθεια και υποστήριξη στους μικρούς και μεγάλους χρήστες του διαδικτύου.

Μέσω της ιστοσελίδας SaferInternet4Kids.gr μπορεί κανείς να ενημερωθεί και να αντλήσει υλικό σχετικό με την ασφαλή χρήση του Ίντερνετ και τη χρήση των κοινωνικών δικτύων με το οποίο μπορεί με τη σειρά του να ενημερώσει διαδραστικά παιδιά και νέους κάθε ηλικίας. Το ενημερωτικό αυτό portal απευθύνεται τόσο σε γονείς και εκπαιδευτικούς όσο και σε εφήβους και παιδιά και περιλαμβάνει κατάλληλο πολυμεσικό υλικό.

Μέσω της συμβουλευτικής γραμμής Βοήθειας Ηelp-line (διαθέσιμη τηλεφωνικά στο 210-6007686 και μέσω του ιστοχώρου www.help-line.gr), εξειδικευμένοι ψυχολόγοι παρέχουν υποστήριξη και συμβουλές για εξειδικευμένα θέματα που σχετίζονται με τη υπερβολική ενασχόληση στο διαδίκτυο, τον διαδικτυακό εκφοβισμό, την έκθεση σε ακατάλληλο περιεχόμενο και άλλους προβληματισμούς σχετικά με τη χρήση του διαδικτύου, του κινητού τηλεφώνου και των διαδικτυακών παιχνιδιών.

Και μέσω της Ανοιχτής Γραμμής Καταγγελιών για το παράνομο περιεχόμενο του διαδικτύου SafeLine (http://www.safeline.gr), δέχεται καταγγελίες για παιδική κακοποίηση και παράνομη χρήση του διαδικτύου και συνεργάζεται τόσο με την Ελληνική αστυνομία όσο και με την INTERPOL μέσω του Ευρωπαϊκού οργανισμού INHOPE. H SafeLine είναι δηλαδή ένα κομμάτι ενός μεγάλου παζλ, μιας και η καταπολέμηση του παράνομου περιεχομένου του Ίντερνετ είναι υπόθεση παγκόσμιας κλίμακας και δεν περιορίζεται από εθνικά σύνορα.

 

 

Χιόνια στο 5ο γυμνάσιο Π.Φ. 16.02.2021

H είσοδος του σχολείου μας φωτογραφημένη απο την κ. Στεριοπούλου Π. που παρέχει τηλεκπαίδευση στους μαθητές μας από το σχολείο ακόμη και σήμερα παρά τις αντίξοες συνθήκες...

...και οι βρύσες στο προαύλιο με τους βασιλικούς μας κάτασπρους (ελπίζουμε να μην καούν):

...και οι μαθήτριες μας βρήκαν ευκαιρία να χαρούν το χιόνι!

ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΤΩΝ ΕΦΗΒΩΝ

See the source image

Κρίση είναι μια προσωρινή κατάσταση αναστάτωσης η οποία μας δημιουργεί άγχος, εξάντληση, αποδιοργάνωση και σύγχυση. Βιώνουμε έντονο στρες στη διάρκεια μιας κρίσης αφού χάνουμε τον πρότερο έλεγχο και καλούμαστε να ανακαλύψουμε νέους λειτουργικούς τρόπους προσαρμογής σε αυτήν.

Αν και φαντάζουν ιδιαίτερα τρομακτικές, οι κρίσεις αποτελούν μέρος της ζωής μας , έχουν αρχή , μέση και τέλος και τις περισσότερες φορές το άτομο θα καταφέρει να τις αντιμετωπίσει με επάρκεια.

Το άτομο μέσα από την επιτυχή διαχείριση της κρίσης θα αισθανθεί μεγαλύτερη εμπιστοσύνη για τον εαυτό του, θα αναπτύξει επιμονή και υπομονή , θα αναπτύξει την ψυχική του ανθεκτικότητα και την ίδια στιγμή θα μάθει να είναι πιο ευπροσάρμοστο. 

Όπως είναι αναμενόμενο τόσο οι ενήλικες όσο και τα παιδιά όλων των ηλικιών πλήττονται από το αναπάντεχο γεγονός. Στην περίπτωση των εφήβων ίσως παρατηρήσετε κάποιες από τις παρακάτω αντιδράσεις οι οποίες θεωρούνται φυσιολογικές.

  • Παθητικότητα ή και ευερεθιστότητα.

  • Απώλεια ενδιαφέροντος είτε για τα μαθήματα είτε και για κοινωνικές επαφές.

  • Μείωση της υπεύθυνης συμπεριφοράς που εμφάνιζαν μέχρι τότε.

  • Δυσκολία συγκέντρωσης.

  • Φοβίες.

  • Ψυχοσωματικά συμπτώματα(πονοκέφαλοι, διαταραχές στον ύπνο και τη διατροφή, πόνους στην κοιλιά ή και δερματικά προβλήματα).

ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΤΩΝ ΕΦΗΒΩΝ

Διαβάστε περισσότερα: ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΤΩΝ ΕΦΗΒΩΝ

ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΕΛΛ. ΓΛΩΣΣΑΣ

 

Η 9η Φεβρουαρίου έχει καθιερωθεί ως Παγκόσμια Ημέρα Ελληνικής Γλώσσας από το 2017 και επιλέχθηκε για τον εορτασμό καθώς συμπίπτει με την ημερομηνία γέννησης του εθνικού ποιητή της Ελλάδας, του Διονυσίου ΣολωμούΣτόχος της θέσπισης αυτής είναι η ανάδειξη του θεμελιώδους ρόλου που διαδραμάτισε η ελληνική γλώσσα για τον παγκόσμιο πολιτισμό ανά τους αιώνες αλλά και η συστηματική μελέτη και εκμάθησή της τόσο από τον ελληνισμό της διασποράς όσο και από τους πολίτες όλου του κόσμου που επιθυμούν να γίνουν συμμέτοχοι της ελληνικής παιδείας και πολιτισμού.

 

 

Μπορεί να είναι εικόνα κείμενο που λέει "ΕΘΝΙΚΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ To χάραμα επήρα του Ήλιου το δρόμο, κρεμώντας τη λύρα τη δίκαιη στον ώμο,- κι απ' όπου χαράζει ώς όπου βυθά, τα μάτια μου δεν είδαν τόπον ενδοξότερον από τούτο το αλωνάκι." Διονυσίου Σολωμού, Ελεύθεροι Πολιορκημένοι σχεδίασμα A1 #Σαν_σήμερα21 9 Φεβρουαρίου 1857"

Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου 2021- Μια μεγάλη γιορτή με κεντρικό μήνυμα “Όλοι μαζί για ένα καλύτερο διαδίκτυο”.

 

Η Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου προσφέρει την ευκαιρία να αναδείξουμε τις θετικές χρήσεις της τεχνολογίας και να

διερευνήσουμε το ρόλο που όλοι διαδραματίζουμε συμβάλλοντας στη δημιουργία μιας καλύτερης και ασφαλέστερης διαδικτυακής κοινότητας. Η Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου αποσκοπεί όχι μόνο στο να δημιουργήσει ένα ασφαλέστερο διαδίκτυο, αλλά και ένα καλύτερο διαδίκτυο, όπου όλοι έχουν την δυνατότητα να χρησιμοποιούν την τεχνολογία υπεύθυνα, με σεβασμό, με κριτική σκέψη και δημιουργικά.
Φέτος η Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου θα εορταστεί στις 9 Φεβρουαρίου, ταυτόχρονα σε περισσότερες από 160 χώρες του κόσμου με κεντρικό μήνυμα «Όλοι μαζί για ένα καλύτερο Διαδίκτυο».
Το Ελληνικό Κέντρο Ασφαλούς Διαδικτύου σε συνεργασία με το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο διοργανώνει διαδικτυακή εκδήλωση- γιορτή και προσκαλεί εκπαιδευτικούς μαζί με τους μαθητές τους να δηλώσουν συμμετοχή στη φόρμα που βρίσκεται εδώ έως την Παρασκευή 5/2/2021.

Η εκδήλωση απευθύνεται σε μαθητές Ε’ και Στ’ Δημοτικού, Γυμνασίου και Λυκείου και η διάρκεια της είναι 60 λεπτά (10:00 π.μ. – 11:00 π.μ.). Το link της εκδήλωσης θα σταλεί μόνο στους εκπαιδευτικούς που έχουν κάνει εγγραφή και εκείνοι με τη σειρά τους θα έχουν την ευθύνη προβολής της εκδήλωσης μέσα στην τάξη. Οι ερωτήσεις των μαθητών θα μπορούν να υποβάλλονται μέσω του εκπαιδευτικού είτε μέσω μικροφώνου είτε μέσω chat. 

Η εκδήλωση θα μεταδοθεί και ζωντανά (με live streaming) μέσω της υπηρεσίας Ζωντανών Μεταδόσεων του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου (https://video.sch.gr/live/show/275).

Τέλος, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε οτι εκείνη την μέρα θα ανοίξει το ηλεκτρονικό παρουσιολόγιο, όπου μπορούν όσοι εκπαιδευτικοί επιθυμούν να κάνουν αίτηση, για να πάρουν βεβαίωση συμμετοχής στην εκδήλωση της Ημέρας Ασφαλούς Διαδικτύου 2021 .

Το ηλεκτρονικό παρουσιολόγιο θα το βρείτε εδώΠΡΟΣΟΧΗ το παρουσιολόγιο θα ανοίξει στις 9 Φεβρουαρίου την ώρα της εκδήλωσης και θα κλείσει στο τελος της εκδήλωσης. Μετά το πέρας της εκδήλωσης δεν θα μπορεί να γίνει δεκτή καμία αίτηση για βεβαίωση συμμετοχής.

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ 2

diadikasia 1st page 2

Το σύστημα τουΣυλλογικού προγραμματισμού, εσωτερικής και εξωτερικής αξιολόγησης των σχολικών μονάδων αποσκοπεί στη βελτίωση της ποιότητας της εκπαίδευσης μέσω μιας δυναμικής προσέγγισης, η οποία λαμβάνει υπόψη τους στόχους της εκπαίδευσης, τις ιδιαιτερότητες του κάθε σχολείου και τις βασικές λειτουργίες της σχολικής μονάδας.

Η εσωτερική αξιολόγηση – αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας είναι μια διαρκής, συμμετοχική και δυναμική διαδικασία στην οποία εμπλέκεται το σύνολο της σχολικής κοινότητας για τον εντοπισμό των θετικών  σημείων, που συνδέονται με το έργο που παρέχει η σχολική μονάδα, αλλά και των σημείων που χρήζουν βελτίωσης.

H διαδικασία αυτή αποτελεί τη βάση για τον προγραμματισμό του εκπαιδευτικού έργου, καθώς και για τον σχεδιασμό και την υλοποίηση δράσεων που θα συμβάλουν στη βελτίωση της ποιότητας των τριών βασικών λειτουργιών της σχολικής μονάδας:

Βασικός φορέας της διαδικασίας του προγραμματισμού και της εσωτερικής αξιολόγησης είναι η ίδια η σχολική μονάδα, ενώ θεμελιώδη στοιχεία της αποτελούν ο αναστοχασμός, σχετικά με το παρεχόμενο εκπαιδευτικό έργο, αλλά και η τεκμηριωμένη αξιολογική κρίση που βασίζεται στη συστηματική συλλογή στοιχείων από ποικιλία πηγών.

Η Εξωτερική Αξιολόγηση των σχολικών μονάδων στοχεύει στην παροχή τεκμηριωμένης ανατροφοδότησης σχετικά με το έργο των σχολείων και στην υποστήριξη των εκπαιδευτικών με σκοπό τη βελτίωση της παρεχόμενης εκπαίδευσης, με βάση τις συνθήκες λειτουργίας κάθε σχολικής μονάδας, τα κοινωνικο-πολιτισμικά δεδομένα της, καθώς και το γενικότερο κλίμα του σχολείου.

Υποκατηγορίες

  • Νέα
  • Ανακοινώσεις

    Έντυπο ατομικών στοιχείων

    ΑΤΟΜΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΑΘΗΤΗ/ΤΡΙΑΣ

     

  • Μόναχο 2023 Προσφορές

    Αναρτούμε τις προσφορές για την σχεδιαζόμενη πενθήμερη εκπαιδευτική επίσκεψη του σχολείου μας στο Μόναχο (7-11 Νοεμβρίου 2023) και ακολουθεί και το πρακτικό επιλογής τουριστικού πρακτορείου.

    Κατατέθηκαν 5 προσφορές και επιλέχθηκε από την επιτροπή η προσφορά του πρακτορείου VLASSOPOULOS TRAVEL SERVICES.

    Ακολουθούν οι προσφορές: