865/11.05.2023 Une Baignade Georges Seurat 1884

22 μαθητες απο τις τάξεις Β1,Β3 Β4 Γ1 Γ2 ,Γ3 συνεργάστηκαν και ιδού το αποτέλεσμα!!!
H ομαδική εργασία για μια τοιχογραφία είναι ένας εξαιρετικός τρόπος διδασκαλίας για την συνεργασία, την αναλογία και την κλίμακα.

Οι μεγάλες τοιχογραφίες μπορούν να φωτίσουν το κτίριο του σχολείου και να τονώσουν το ηθικό των μαθητών.

Κατά τη διάρκεια μιας τοιχογραφίας, οι μαθητές θα μάθουν:

   Συνεργασία

   Οι μαθητές κερδίζουν αίσθηση ολοκλήρωσης όταν εργάζονται μαζί σε ένα έργο τοιχογραφίας για να δημιουργήσουν ένα τελικό αποτέλεσμα.

   Δημιουργικότητα

   Ο καταιγισμός ιδεών και η σύνθεση μιας τοιχογραφίας βοηθά τους μαθητές να αναπτύξουν τη δημιουργικότητά τους.

   Κριτική Σκέψη

   Οι μαθητές χρησιμοποιούν την κριτική σκέψη για να αναλύσουν εικόνες και συμβολισμούς και να λύσουν προβλήματα που μπορεί να προκύψουν.

   Επικοινωνία    

       Οι μαθητές επικοινωνούν τις ιδέες τους προσφέροντας τη συμβολή τους για το σχεδιασμό της τοιχογραφίας.     Η ζωγραφική μιας τοιχογραφίας μπορεί να είναι προκλητική, ελκυστική και μερικές φορές λίγο αγχωτική.     Πιστέυοντας στις ικανότητες των μαθητών μας και απολαμβάνοντας το χρόνο της δημιουργίας , ζωγραφίζοντας χτίζονται θετικές σχέσεις με τους μαθητές μας και νιώθουμε μεγάλη υπερηφάνεια για το ολοκληρωμένο αποτέλεσμα:

 

 

Όλη η προσπάθεια έγινε στα πλαίσια του μαθήματος αισθητικής αγωγής, που τόσο εξοικειώνει τους μαθητές/τριες με την ομορφιά του κόσμου τούτου, με την εποπτεία της κ. Χατζημανώλη Ειρήνης.

  Ευχαριστούμε και την Ενιαία Σχολική Επιτροπή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Δήμου Παλ. Φαλήρου και ειδικότερα τον Προέδρό της κ. Παπακωστόπουλο Χαράλαμπο για την παροχή των χρωμάτων.