Τροπαιούχος ο Ολυμπιακός, 7-5 τον ΝΟ Βουλιαγμένης σε έναν συγκλονιστικό τελικό. Μαζί του η Π. Ζαχαρίου του Γ1

Ο Ολυμπιακός κατέκτησε τον τίτλο του πρωταθλητή υδατοσφαίρισης Κορασίδων, αφού επικράτησε με 7-5 του ΝΟ Βουλιαγμένης, με ανατροπή, σε έναν συγκλονιστικό τελικό που έγινε το απόγευμα της Κυριακής (16/6) στο κολυμβητήριο του Βόλου.

Οι δύο ομάδες παρουσίασαν όμορφο θέαμα. Οι κοπέλες του ΝΟΒ βρέθηκαν να προηγούνται με 5-3, όμως με ένα ξέσπασμα στο φινάλε και κυρίως στο τελευταίο οκτάλεπτο, η ομάδα του Πειραιά έφτασε στην ανατροπή και στην κατάκτηση του τροπαίου.

ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ - ΝΟ ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗΣ 7-5

Οκτάλεπτα: 1-2, 2-1, 1-2, 3-0.

ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ (Στέργιος Τοροσιάδης): Φερεντίνου, Χριστοδούλου Αμ. 2, Τζωρτζακάκη 1, Σιούτη, Ζαχαρίου, Χαλδαίου 3, Υφαντή, Λυγούρα, Αρβανιτάκη, Θεοφανοπούλου 1, Στρογγυλούδη, Χριστοδούλου Αικ., Τζαβάρα, Δρακωτού, Κοτσακιά.

ΝΟ ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗΣ (Άντι Μελιδώνη): Μάμαλη, Κατσώνη, Καλογεροπούλου, Σάντα 3, Καπνίση 1, Πιοβάν, Μαδένογλου, Κρασσά, Πάγκαλου, Ανδρεάδη 1, Ευκαρπίδη, Χέλμη, Χατζή, Γεωργακοπούλου, Λύτρα.

Διαιτητές: Αχλαδιώτης, Κυράνης Κ.

Αλυτάρχες: Νίκος Σπυρόπουλος, Γιώργος Αχλαδιώτης

Παρατηρητής: Νίκος Βασιλείου

https://koe.org.gr/article/tropaiouxos-o-olumpiakos-7-5-ton-no-vouliagmenis-se-enan-sugklonistiko-teliko

«ΠΑΙΔΙΚΗ ΚΑΙ ΕΦΗΒΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ: ο ρόλος του διαδικτύου, προϋποθέσεις, όροι, εμπειρία»

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Ο Δήμος Παλαιού Φαλήρου, υπό την αιγίδα των Υπουργείων Παιδείας και Ψηφιακής Πολιτικής, διοργανώνει Ημερίδα με θέμα: «Παιδική και εφηβική επιχειρηματικότητα: ο ρόλος του διαδικτύου, προϋποθέσεις, όροι, εμπειρία», την Κυριακή, 19 Μαΐου 2019 καιώρες 19:00 έως 22:00, στο Ίδρυμα Ευγενίδου.
Τα μέλη της τεχνολογικής κοινωνίας του εικοστού πρώτου αιώνα καλούνται από νεαρή ηλικία να αποκτήσουν γνώσεις και δεξιότητες πρωτόγνωρες σε σχέση με το παρελθόν. Οι δυο άξονες πάνω στους οποίους θα αναπτυχθεί η Ημερίδα είναι πρώτον, το πώς θα επιμορφωθούν τα παιδιά και οι έφηβοι στην επιχειρηματικότητα και δεύτερον από την εμπειρία, το πώς μαθητές και μαθήτριες καταθέτοντας έξυπνες επιχειρηματικές ιδέες υλοποιούν προγράμματα «Εικονικής Επιχείρησης».
Η ημερίδα αποσκοπεί στην ενημέρωση και την ευαισθητοποίηση στο «επιχειρείν», τόσο των γονέων και μαθητών της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης όσο και των δασκάλων και καθηγητών.
Εισηγητές θα είναι: η Κατερίνα Πραματάρη, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια στο Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, η Μαρία Γιαννέτου, Δημοσιογράφος, Υπεύθυνη Επικοινωνίας του Σωματείου Επιχειρηματικότητας Νέων/Junior Achievement Greece και ο Νίκος Δεμερτζής, Σύμβουλος Σταδιοδρομίας, Διευθυντής 1ου Γυμνασίου Καλλιθέας. Την Ημερίδα συντονίζει και παρεμβαίνει, η Ιστορικός Τέχνης - Εικαστικός, Μαρία Δημητριάδη, Γενική Γραμματέας του Τμήματος Διακοσμητικής του Εικαστικού Επιμελητηρίου Ελλάδος.
Οργάνωση Ημερίδας:
Μαρία Δημητριάδη, Πρόεδρος ΚΟΙΤΙΔΑ, Φορέας Επιστήμης & Πολιτισμού

1ο Διεθνές Επιστημονικό Συνέδριο στην παιδική ευημερία

 

Το Ερευνητικό Έργο C.W.-SMILE, το Χαμόγελο του Παιδιού και το Πάντειο Πανεπιστήμιο, διεξάγουν στις 5-7 Ιουλίου 2019 το 1o Διεθνές Επιστημονικό Συνέδριο στην παιδική ευημερία, με θέμα: «H παιδική ευημερία και προοπτικές βελτίωσής της».

Ρεκόρ Συμμετοχής στη συγκρότηση της Επιστημονικής Επιτροπής του Συνεδρίου

Βρισκόμαστε στην ευχάριστη θέση να σας ανακοινώσουμε ότι σπάσαμε κάθε ρεκόρ στις συμμετοχές των μελών της Επιστημονικής Επιτροπής και των Συνέδρων. Στην Επιστημονική Επιτροπή συμμετέχουν καταξιωμένοι επιστήμονες στο πεδίο της Παιδικής Ευημερίας από όλον τον κόσμο.

Μεταξύ αυτών περιλαμβάνονται μεγάλα ονόματα του επιστημονικού πεδίου της ευημερίας και της παιδικής ευημερίας, που διδάσκουν στο εξωτερικό , όπως ο Καθηγητής Alex Michalos από το University of Northern British Columbia, του Καναδά, ο οποίος συμμετέχει και ως Σύνεδρος, ο Καθηγητής John Poulakos, από το University of Pittsburg, USA, ο οποίος συμμετέχει και ως Σύνεδρος, η Lisa Pedrini, Project Manager του Δείκτη Παιδικής Ευημερίας MDI, από το University of British Columbia, του Καναδά. Στην Επιτροπή συμμετέχουν καταξιωμένοι Επιστήμονες και μεγάλα ονόματα και από την Ελλάδα, όπως η Πρύτανης του Παντείου Πανεπιστημίου, κυρία Ισμήνη Κριάρη.

Η έναρξη του Συνεδρίου θα πραγματοποιηθεί στις 5 Ιουλίου και στους Eναρκτήριους Λόγους θα συμμετέχουν μεταξύ άλλων :o Πρόεδρος του Χαμόγελου του Παιδιού κύριος Κώστας Γιαννόπουλος, η Πρύτανης του Παντείου Πανεπιστημίου κυρία Ισμήνη Κριάρη και ο καταξιωμένος παγκοσμίως στο πεδίο της ευημερίας και της παιδικής ευημερίας, Καθηγητής Αlex Michalos από το University of Northern British Columbia.

Η δημοσίευση των Πρακτικών

Τα πρακτικά του συνεδρίου θα δημοσιευτούν  ηλεκτρονικά, ενώ τα καλύτερα Papers θα δημοσιευτούν σε Διεθνές Επιστημονικό Περιοδικό (scopus).

Που αποσκοπεί το Συνέδριο αυτό

Το συνέδριο αυτό αποσκοπεί στο να φέρει κοντά Επιστήμονες και Φορείς, από όλον τον κόσμο και από διάφορες ειδικότητες (γιατρούς, δάσκαλους, ψυχολόγους, οικονομολόγους, νομικούς, φιλόσοφους, κοινωνικούς λειτουργούς, μαθηματικούς, εγκληματολόγους, κοινωνιολόγους, διατροφολόγους, πολιτικούς επιστήμονες, περιφερειολόγους, κ.α.) , προκειμένου να προσεγγιστεί η παιδική ευημερία , σφαιρικά και πολυδιάστατα. Το συνέδριο αυτό θα αποτελέσει μια μικρή κοιτίδα, όπου για πρώτη φορά θα γεννηθεί, θα αναπτυχθεί και θα εξελιχθεί ,στην Ελλάδα, μια πολύ-επιστημονική συζήτηση για την ευημερία των παιδιών και τις δυνατότητες βελτίωσης της.

Οι κύριες θεματικές ενότητες του Συνεδρίου :

1.         H υγεία (σωματική και ψυχική), ως προσδιοριστικός παράγοντας της παιδικής ευημερίας.

2.         Η εκπαίδευση ως προσδιοριστικός παράγοντας της παιδικής ευημερίας.

3.         Η διατροφή ως προσδιοριστικός παράγοντας της παιδικής ευημερίας.

4.         Ο ελεύθερος χρόνος (παιχνίδι, κ.α.) ως προσδιοριστικός παράγοντας της παιδικής ευημερίας.

5.         Ο πολιτισμός ως προσδιοριστικός παράγοντας της παιδικής ευημερίας.

6.         Οι εισοδηματικοί προσδιοριστικοί παράγοντες (εισόδημα, ανεργία, υλικές συνθήκες διαβίωσης, κ.α.) της παιδικής ευημερίας.

7.         Σχολικός εκφοβισμός, βία και σεξουαλική κακοποίηση των παιδιών.

8.         Η παιδική ευημερία υπό το πρίσμα της νομικής επιστήμης και των δημοσίων θεσμών.

9.         Η παιδική ευημερία υπό το πρίσμα της οικονομικής επιστήμης.

10.       Η ευημερία υπό το πρίσμα της φιλοσοφίας.

11.       Μεθοδολογίες καταγραφής της παιδικής ευημερίας.

12.       Στοχοθετημένες πρωτοβουλίες ενίσχυσης της παιδικής ευημερίας (από φορείς της κεντρικής κυβέρνησης, των Δήμων, των Περιφερειών,  από Μ.Κ.Ο., από άλλους φορείς), σε διεθνές και τοπικό επίπεδο.

13.       Η παιδική ευημερία στις Περιφέρειες και στους Δήμους της Ελλάδας.

14.       Η παιδική ευημερία σε διεθνές επίπεδο.

Email αποστολής των Abstracts: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. Προθεσμία αποστολής τους: Έως 05 Ιουνίου, 2019. Έκταση Περιλήψεων : Mέχρι 300 Λέξεις. Kόστος Συμμετοχής: Δωρεάν. Γνωστοποίηση Αποδοχής των Περιλήψεων: Έως 10 Ιουνίου 2019. Γλώσσα υποβολής του Abstract: H Eλληνική ή η Αγγλική

Για περισσότερες πληροφορίες, το κοινό μπορεί να ενημερώνεται από την Ιστοσελίδα- Website: http://www.childrenwelfaresm.com/el/events Eπίσης μπορεί να ενημερώνεται από τη σελίδα στο Facebook: https://web.facebook.com/CW-SMILE-955696607974218/?modal=admin_todo_tour , αλλά και από τη σχετική εκδήλωση που έχει δημιουργηθεί στο Facebook: https://web.facebook.com/events/2010738562554601/

(Λεριού Ειρήνη, Μέλος της Οργανωτικής Επιτροπής, Τηλέφωνο επικοινωνίας: 2109230912.  Ώρες επικοινωνίας : Δευτέρα 12:00-14:00, e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. )

 

ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΔΕΙΑ Τρίτη 07/05/2017

MENTORING ΘΕΟΛΟΓΙΑΣ ΣΤΟ 5ο Γ.Π.ΦΑΛΗΡΟΥ (2)

Και τη φετινή σχολική χρονιά 2018-2019,το σχολείο μας συμμετέχει στο πρόγραμμα μεντορείας του προγράμματος της Διδακτικής του Μαθήματος των Θρησκευτικών που οργανώνει η Θεολογική Σχολή του ΕΚΠΑ με τη μέριμνα του επίκουρου καθηγητή κ. Μάριου Κουκκουνάρα Λιάγκη.  Ο κ. Γ. Περήφανος και η κ. Μ. Περιβολαράκη, εντρύφησαν στα Προγράμματα Σπουδών και στις νέες εκπαιδευτικές τεχνικές εμπλουτίζοντας τις γνώσεις τους στο Μοντέλο Διαδικασίας και στη βιωματική μάθηση. Ως επιστέγασμα της εμπειρίας τους και της διερεύνησής τους παρουσιάζουν ένα δίωρο εκπαιδευτικής πρωτοπόρου δράσης για κάθε πανεπιστημιακό τετράμηνο και αποσπάσματα μπορείτε να δείτε κλικάροντας στην παρακάτω εικόνα αλλά κι εδώ κι εδώ ή κι εδώ:

 

Osterstrauß (Πασχαλινό μπουκέτο)

Στη Γερμανία είναι έθιμο να στολίζουν το σπίτι με το Πασχαλινό μπουκέτο. Λίγο πριν το Πάσχα κόβονται μεγάλα κλαδιά, συνήθως κερασιάς ή αμυγδαλιάς, τα οποία τα βάζουν σε ένα βάζο και τα διακοσμούν με πασχαλινά στολίδια, όπως ξύλινα λαγουδάκια και βαμμένα αυγά. Αυτό συμβολίζει όχι μόνο τη χαρά της ανάστασης της φύσης την άνοιξη, αλλά και την Ανάσταση του Χριστού.

Φέτος κατασκευάσαμε και εμείς στο μάθημα των Γερμανικών με τα τμήματα της Α’ Γυμνασίου τα δικά μας πασχαλινά μπουκέτα και στολίσαμε τις τάξεις μας.

Ο Θεός στο θρανίο

 

Στο νέο τεύχος του περιοδικού Σχεδία τ.69 μπορείτε να διαβάσετε άρθρο με τον τίτλο "Ο Θεός στο θρανίο" που ασχολείται με τη θρησκευτική εκπαίδευση τόσο σε ευρωπαικό όσο και σε ελληνικό επίπεδο. Με αφορμή την καταδικαστική απόφαση του ΣΤΕ 660/2018 & 926/2018 για τα Προγράμματα Σπουδών του ΜτΘ του 2016 κι ενώ εκρεμεί η απόφαση του ΣΤΕ για τα αντίστοιχα και βελτιωμένα μετά από τις παρεμβάσεις των ίδιων των θεολόγων,του 2017 το περιοδικό και συγκεκριμένα ο κ. Σπ. Ζωνάκης διερευνά τις τάσεις της Θρησκευτικής εκπαίδευσης στο σύγχρονο ευρωπαϊκό  ευρωπαϊκό γίγνεσθαι. Εμπεριέχει απόψεις των Ina de Avest, Mάριου Κουκουνάρα Λιάγκη, Εύη Βουλγαράκη, Γιώργου Καπετανάκη, Νίκου Τσιρέβελου, Ιωάννας Κλιάρη, Ρόη Ακανθοπούλου κ.ά.

ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ "ΣΠΟΥΔΕΣ & ΚΑΙ ΚΑΡΙΕΡΑ"

Μήνυμα του Υπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων για τον εορτασμό της επετείου της 25ης Μαρτίου

Η 25η Μαρτίου είναι ημέρα μνήμης και τιμής της Επανάστασης του 1821 ενάντια στην οθωμανική αυτοκρατορία. Η επανάσταση των Ελλήνων αποτελεί ένα σημαντικό ιστορικό γεγονός, όχι μόνο για την ελληνική αλλά και για την ευρωπαϊκή και την παγκόσμια ιστορία. Για εμάς τους Έλληνες σηματοδοτεί την απαρχή της πολιτικής μας συγκρότησης ως ανεξάρτητου εθνικού κράτους. Την ίδια όμως στιγμή εγγράφεται και στο μεγάλο επαναστατικό κίνημα που εγκαινιάστηκε στην Ευρώπη μετά την Γαλλική Επανάσταση, που αμφισβήτησε την απολυταρχία και διεκδίκησε την ανατροπή των παλιών καθεστώτων και την εγκαθίδρυση μιας νέας πολιτικής τάξης βασισμένης στα προοδευτικά προτάγματα της ισότητας, της χειραφέτησης και της λαϊκής κυριαρχίας.
Σε αυτό το πλαίσιο είναι σημαντικό να συνειδητοποιήσουμε ότι το ελληνικό εθνικό κίνημα, αναδύθηκε μέσα από μια σύνθετη πνευματική και κοινωνική διαδικασία στα τέλη του 18ου και στις αρχές του 19ου αιώνα, και υπήρξε η πρώτη από τις εθνικές επαναστάσεις της Ευρώπης που σημείωσε επιτυχία και οδήγησε στη συγκρότηση του πρώτου ανεξάρτητου κράτους στα Βαλκάνια.
Μέσα από τη δυναμική της επανάστασης, ο παλιός κόσμος των αγροτών, των αρματολών, των εμπόρων και των καραβοκύρηδων μετασχηματίζεται και διεκδικεί την ανεξαρτησία και την πολιτική του συγκρότηση.
Στην πολυκύμαντη δεκαετία που ακολούθησε την έκρηξη της επανάστασης, ο λαός αυτός γνώρισε νίκες αλλά και ήττες στο πεδίο της μάχης, συγκρότησε νέους πολιτικούς θεσμούς, διακήρυξε τη βούλησή του στα πολιτειακά κείμενα του Αγώνα - που ενσωμάτωσαν τις πιο προοδευτικές δημοκρατικές ιδέες και αξίες της εποχής - διεκδίκησε την παρουσία του στο ευρωπαϊκό διπλωματικό πεδίο, προκάλεσε τον θαυμασμό των ευρωπαϊκών λαών και την ανάπτυξη ενός ευρωπαϊκού κινήματος αλληλεγγύης.
Δεν απέφυγε όμως και ισχυρές αντιπαραθέσεις, οξύτατες εσωτερικές συγκρούσεις, αποτέλεσμα τοπικισμού, πολιτικών ανταγωνισμών και προσωπικών φιλοδοξιών, που οδήγησαν τελικά σε αιματηρές εμφύλιες διαμάχες, και υπονόμευσαν, έστω και προσωρινά, την έκβαση της επανάστασης. Οι διαμάχες αυτές άφησαν το αποτύπωμά τους και στις μετέπειτα εξελίξεις.Σήμερα, καθώς οδεύουμε προς τον εορτασμό των 200 χρόνων από την κήρυξη της επανάστασης, οφείλουμε, με την ευκαιρία της ιστορικής αυτής επετείου, να αναστοχαστούμε όσα έγιναν τότε, θετικά και αρνητικά, έχοντας, όμως, πάντα στο μυαλό μας το πόσο σημαντικό ήταν το αιώνιο μήνυμα «Ελευθερία ή Θάνατος». Οι ελευθερίες και η δημοκρατία κατακτώνται καθημερινά με πολύμορφους αγώνες. Είναι και αυτό ένα από τα διαρκή διδάγματα της Επανάστασης.
Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ
ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΓΑΒΡΟΓΛΟΥ

ΚΑΝΤΟ Ν ΑΚΟΥΣΤΕΙ !!

 ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΗ ΣΑΣ ΜΕ ΜΙΑ ΨΗΦΟ ΓΙΑ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΩΝ ΜΑΓΙΑ ΛΥΡΑ ΚΑΙ ΚΥΡΙΑΚΟΥ ΓΡΗΓΟΡΙΑΔΟΥ ΙΩΑΝΝΑ

http://europeanschoolradio.eu/lk/Song-likes.php?fbclid=IwAR0IhlppF-0GYw4LF2TcZGvKZ0YMnwHH1l6FKdismtTo2upAZYGZzNQ6MHI

Το 1ο Γυμνάσιο Νάξου σε χορευτική συνάντηση με το σχολείο μας

https://www.facebook.com/giannis.kodopoulos/videos/pcb.10215879266926582/10215879190524672/?type=3&theater

 

<iframe src="https://www.facebook.com/plugins/video.php?href=https%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2Fgiannis.kodopoulos%2Fvideos%2F10215879190524672%2F&show_text=0&width=560" width="560" height="315" style="border:none;overflow:hidden" scrolling="no" frameborder="0" allowTransparency="true" allowFullScreen="true"></iframe>

Σπουδαίοι Έλληνες Πρότυπα Για Τη Νεολαία

https://webmail.sch.gr/imp/view.php?actionID=view_attach&id=3&muid=%7B5%7DINBOX43762&view_token=nFltzBH9iKk-rNY1Z47--Zz&uniq=1551951644114

ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΓΥΝΑΙΚΑΣ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣ ΠΑΛ. ΦΑΛΗΡΟΥ

https://webmail.sch.gr/imp/view.php?actionID=view_attach&id=2&muid=%7B5%7DINBOX43762&view_token=nFltzBH9iKk-rNY1Z47--Zz&uniq=1551952883401

Διασχολικό Παιχνίδι Γνώσεων στο μάθημα των Θρησκευτικών

Διασχολικό Παιχνίδι Γνώσεων στο μάθημα των Θρησκευτικών, πραγματοποιήθηκε στην συμπρωτεύουσα, το οποίο διοργανώνεται από το 2ο Πειραματικό Γυμνάσιο Θεσσαλονίκης.

Μετά την καθιερωμένη προσευχή στον προαύλιο χώρο του   2ου  Πειραματικού Γυμνασίου., ακολούθησαν οι χαιρετισμοί από την καθηγήτρια Παιδαγωγικών της Θεολογικής Σχολής του Α.Π.Θ. κα Μητροπούλου, από τον  Συντονιστή των Θεολόγων κ. Στράντζαλη, ο οποίος τόνισε την σημασία του μαθήματος των θρησκευτικών στην διαμόρφωση ακέραιας προσωπικότητας και την προαγωγή του ανθρώπινου πολιτισμού.  

Ακολούθησε ο σύντομος χαιρετισμός από τον  Διευθυντή  του Πειραματικού κ. Μισαηλίδη, ο οποίος  καλωσόρισε τα παιδιά και τους τόνισε  ότι πρόκειται για ένα εγχείρημα το οποίο λαμβάνει χώρα  για πρώτη φορά στα Θρησκευτικά  από ιδρύσεως του Ελληνικού Κράτους  στην ιστορία ανάλογων διασχολικών διαγωνισμών.

Στο Διασχολικό Παιχνίδι Γνώσεων στα Θρησκευτικά συμμετείχαν τα  Γυμνάσια από την Ανατολική και Δυτική Θεσσαλονίκη: 1ο Τριανδρίας, 1ο Τούμπας, 1ο  Επανομής, 1ο Νεάπολης, 1ο Πειραματικό, 2ο Καλαμαριάς, 2ο Μαλακοπής, 2ο Τούμπας, 2ο Πυλαίας, 2ο Πειραματικό, 3ο Νεάπολης, 4ο Θεσσαλονίκης, 4ο Νεάπολης,  5ο Θεσσαλονίκης, 7ο Καλαμαριάς, 8ο Θεσσαλονίκης και 12ο Θεσσαλονίκης.

Το Παιχνίδι διαρθρώθηκε σε τρεις φάσεις, η τελευταία των οποίων αποτέλεσε ένα παιχνίδι γνώσεων ανάμεσα σε δύο αμιλλώμενες ομάδες, με έπαθλο ένα τάμπλετ για κάθε μέλος της τριμελούς νικήτριας ομάδας.
Πλούσια δώρα έλαβαν επίσης και τα μέλη της δεύτερης συναγωνιζόμενης ομάδας, καθώς επίσης και οι πρωτεύσαντες ενός εκάστου των συμμετεχόντων Γυμνασίων. Αναμνηστικά δόθηκαν σε όλους τους συμμετέχοντες μαθητές και συμμετέχουσες μαθήτριες.

Η εκδήλωση πλαισιώθηκε από καλλιτεχνικές εκδηλώσεις στη διάρκεια των δύο διαλειμμάτων, στις οποίες μετείχαν η πιανίστρια ( πρώην μαθήτριά μας) Μαρία Μηνοβγίδου, οι χορωδίες του Πυθαγορείου Ωδείου Δήμου Θερμαϊκού και  του Ιερού Ναού της Αγίας Βαρβάρας Τούμπας υπό την Διεύθυνση της μαέστρου κυρίας Ελεονώρας  Καλαϊτσίδου, το πρόγραμμα των οποίων ενθουσίασε το παρευρισκόμενο κοινό.

Στην αίθουσα πολλαπλών εκδηλώσεων του Σχολείου , παρετίθετο πλουσιότατος μπουφές με πρόχειρο γεύμα και αναψυκτικά για τους μαθητές, τους γονείς και γενικά όσους παρευρέθηκαν στις εκδηλώσεις. Ο μπουφές πραγματοποιήθηκε με την αρωγή του Κυλικείου του Σχολείου  , του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων και διαφόρων αρτοζαχαροπλαστείων  της πόλης.

ΓΙΑ ΕΝΑ ΑΣΦΑΛΕΣ ΣΧΟΛΕΙΟ, ΧΩΡΙΣ ΕΞΑΡΤΗΣΕΙΣ

Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.)

και το Κέντρο Θεραπείας Εξαρτημένων Ατόμων (ΚΕ.Θ.Ε.Α.)
διοργανώνουν επιμορφωτική-επιστημονική ημερίδα

Σάββατο 6 Απριλίου 2019

Κεντρικές Ομιλίες-Καλές Πρακτικές

Αμφιθέατρο Άλκης Αργυριάδης, Κεντρικό Κτίριο Πανεπιστημίου Αθηνών

Πανεπιστημίου 30-Προπύλαια

Βιωματικά Εργαστήρια

Μέγαρο Θεωρητικών Επιστημών (Κτίριο Νομικής Σχολής)

Σόλωνος 57, Αθήνα

ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Για να δηλώσετε συμμετοχή στην ημερίδα μεταβείτε στο link:

http://www.iep.edu.gr/el/dilosi-symmetoxis

Για τη συμμετοχή στην ημερίδα θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας (150 άτομα).

Η φόρμα δήλωσης συμμετοχής σε ένα από τα εργαστήρια θα παραμείνει ενεργή μέχρι και δέκα (10) μέρες πριν από τη διεξαγωγή της ημερίδας. Ο μέγιστος αριθμός συμμετεχόντων για κάθε εργαστήρι είναι είκοσι πέντε (25) άτομα. Θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.

Η χρήση ουσιών αλλά και η εξάρτηση από το διαδίκτυο κατά την παιδική και εφηβική ηλικία απασχολεί έντονα τους/τις εκπαιδευτικούς, καθώς επηρεάζει αρνητικά τη συμπεριφορά των μαθητών/μαθητριών και την εκπαιδευτική λειτουργία, συνδέεται με άλλες συμπεριφορές

υψηλού κινδύνου και συνήθως κλιμακώνεται βάζοντας σε κίνδυνο την ποιότητα ζωής, αλλά και την ίδια την ύπαρξη των παιδιών.

H εξάρτηση δεν είναι ασθένεια. Είναι το σύμπτωμα πίσω από το οποίο βρίσκεται ένας ιδιαίτερος για κάθε άνθρωπο συνδυασμός από αιτίες, κυρίως ψυχολογικές και κοινωνικές. Η πρόληψη στοχεύει στην προαγωγή της ψυχοκοινωνικής υγείας και στην αντιμετώπιση των παραγόντων κινδύνου για εξαρτητικές μορφές συμπεριφοράς. Η ημερίδα ακολουθεί μια ψυχοκοινωνική προσέγγιση, μέσα από την οποία είναι δυνατό να αναδειχθούν οι ρίζες του προβλήματος και να υποστηριχθεί ολοκληρωμένα το παιδί και ο/η έφηβος, σε μια προσπάθεια να συμμετάσχει ενεργητικά στη διαδικασία της προσωπικής του/της ενημέρωσης, ενδυνάμωσης και αλλαγής.

Η οικονομική κρίση συνδέεται με αύξηση των προβλημάτων ψυχικής και σωματικής υγείας, συμπεριλαμβανομένων των εξαρτήσεων. Η χώρα μας τα τελευταία χρόνια γνωρίζει ραγδαία επιδείνωση των προβλημάτων ψυχικής υγείας, αύξηση των αυτοκτονιών, της κατάθλιψης και των εθισμών. Στον τομέα των εξαρτήσεων παρατηρείται άνοδος της ένδειας, της αστεγίας και του κοινωνικού αποκλεισμού μεταξύ των χρηστών, ενίσχυση των συμπεριφορών υψηλού κινδύνου, όπως η ενέσιμη χρήση ουσιών, η κοινή χρήση σύριγγας, η πολυτοξικομανία κ.ά. Συγχρόνως, νέες, πιο οικονομικές αλλά πολύ επικίνδυνες ουσίες όπως το shisha κάνουν την εμφάνισή τους στην εγχώρια παράνομη αγορά. Επιπλέον, σε άνοδο φαίνεται να βρίσκονται άλλες μορφές εξάρτησης, όπως τα τυχερά παιχνίδια, ο στοιχηματισμός, ο αλκοολισμός και η παθολογική ενασχόληση με το διαδίκτυο.

Στόχο της ημερίδας αποτελεί η επιμόρφωση και η ουσιαστική ενημέρωση αναφορικά με τις εξαρτήσεις στο πλαίσιο της σχολικής κοινότητας. Επιδιώκεται επίσης η διαμόρφωση των προϋποθέσεων εκείνων που θα υποβοηθήσουν τη συγκρότηση Δικτύων ανάμεσα στα σχολεία και στους/τις εκπαιδευτικούς, αλλά και αρμόδιους φορείς και παράγοντες εκτός σχολείου, οι οποίες θα δώσουν τη δυνατότητα αλληλοϋποστήριξης στο κρίσιμο ζήτημα της πρόληψης, της έγκαιρης παρέμβασης και της αντιμετώπισης των εξαρτήσεων στα σχολεία.

Η ημερίδα εστιάζει στην υποστήριξη των εκπαιδευτικών και μαθητών/τριών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης δίνοντας έμφαση στη βιωματική μάθηση και τις «καλές πρακτικές», και για τον λόγο αυτό η δομή της είναι τριμερής.

Η ημερίδα περιλαμβάνει:

1) Εισηγήσεις

2) Παρουσιάσεις «καλών πρακτικών»

3) Διεξαγωγή βιωματικών εργαστηρίων

Η ημερίδα απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων, στελέχη της εκπαίδευσης, γονείς, και γενικότερα σε όσους και όσες ενδιαφέρονται και αγωνιούν για την υγιή ανάπτυξη και την ψυχική συγκρότηση των παιδιών και των εφήβων και προσβλέπουν σε ένα ασφαλές σχολείο, το οποίο θα βοηθάει τους μαθητές και τις μαθήτριες να αναπτύξουν τις απαραίτητες δεξιότητες ζωής, θωρακίζοντάς τους έναντι των εξαρτήσεων.

Βεβαιώσεις συμμετοχής στην ημερίδα θα δοθούν ηλεκτρονικά.

Επιπλέον, όσοι συμμετάσχουν και σε ένα από τα προγραμματισμένα εργαστήρια θα λάβουν, εκτός από τη βεβαίωση συμμετοχής στην ημερίδα, χωριστή βεβαίωση παρακολούθησης του εργαστηρίου με την ειδική θεματική. Τέλος, όσοι συμμετάσχουν μόνο σε κάποιο εργαστήρι, θα λάβουν βεβαίωση συμμετοχής μόνο σ’ αυτό.

Τηλέφωνα επικοινωνίας:

Βασιλική Αναστασοπούλου, 213-1335-569

Κολιοφώτη Όλγα,   213-1335-302

Κωνσταντίνα Υφαντή, 210-9212961

Ελευθερία Αλαμπάνου, 210-9212961

 

FLEX (Future Leaders Exchange) Πρόσκληση για το εκπαιδευτικό πρόγραμμα

Αναφορικά με το αντικείμενο του θέματος,σας ενημερώνουμε ότι τοΥπουργείοΠαιδείας, ́ΕρευναςκαιΘρησκευμάτων τηςΕλλάδαςκαιτοΤμήμαΔημοσίωνΥποθέσεωντηςΑμερικανικήςΠρεσβείαςστηνΑθήνα

ανακοινώνουντηνεπέκτασητουπρογράμματοςανταλλαγήςFLEX (Future Leaders Exchange) καιστηνΕλλάδα. ΤοπρόγραμμαδίνειτηνευκαιρίασεμαθητέςαπότηνΕλλάδαπουφοιτούνστηνΓ’ΓυμνασίουκαιτηνΑ’ΛυκείουναλάβουνπλήρειςυποτροφίεςγιαναταξιδέψουνστιςΗ.Π.Α.Εκεί,θαφοιτήσουνσεαμερικανικάεκπαιδευτικάιδρύματα,γιαέναν(1) χρόνο,φιλοξενούμενοιαπόαμερικανικέςοικογένειεςυποδοχής.Ειδικότερα,προσφέρονταιδέκα(10) υποτροφίεςσεΈλληνεςμαθητέςκατάτησχολικήχρονιά2019 – 2020.Οιμαθητέςεπιλέγονταιμέσωενόςαξιοκρατικούκαιχωρίςκόστοςδιαγωνισμού,πουείναιανοιχτόςσεόσους/όσεςπληρούνταπαρακάτωκριτήρια:Κατάτοσχολικόέτος2018-2019 φοιτούνστηνΓ’ΓυμνασίουήστηνΑ’Λυκείουκαιείναιγεννημένοιαπό 1Ιανουαρίου 2002 έως 15 Ιουλίου 2004. Έχουνγενικόμέσοόροβαθμολογίαςίσοήμεγαλύτεροτου“καλώς” (13,1/20).Έχουνκαλήγνώσητηςαγγλικήςγλώσσας.ΕίναιΈλληνεςπολίτεςκαιδικαιούνταιδιεθνέςδιαβατήριο.ΤοFLEX χρηματοδοτείταιαποκλειστικάαπότοΥπουργείοΕξωτερικών (U.S Department of State) τωνΗ.Π.Α.καιοργανώνεταιαπότονμηκερδοσκοπικόοργανισμό«ΤαΑμερικανικάΣυμβούλιαγιατηΔιεθνήΕκπαίδευση/ American Councils forInternational Education» (https://www.americancouncils.org/), πουαπότο1974 αποσκοπείστηνκατανόησημεταξύτωνλαών,τηνανταλλαγήιδεώνκαιτησυνεργασίαμέσωτηςεκπαίδευσης.

Οιενδιαφερόμενοιμπορούννασυμπληρώσουντηνηλεκτρονικήαίτησηγιατοπρόγραμμαστονιστότοποais.americancouncils.org/flex έωςτις19 Φεβρουαρίου2019,ενώπερισσότερεςπληροφορίεςβρίσκονταικαιστoνσύνδεσμοhttp://discoverflex.org/ . Επίσης,γιαπληροφορίες,μπορούννααπευθύνονταιαπευθείαςστηνκ.ΑναστασίαΦράγκου,ΕκπρόσωποτωνΑμερικανικώνΣυμβουλίωνγιατηνδιεθνήεκπαίδευση (+30 6946 604 002, greece@americancouncils.eu).[Περισσότερεςπληροφορίες:- FLEX_2019_Program_Brochure_Greece.pdf (https://aisforms.s3.amazonaws.com/ais/FLEX/2019/FLEX_2019_Program_Brochure_Greece.pdf ) - www.discoverflex.org - www.facebook.com/flexingreece/- E-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. ]. ΜετάτηναπουσίατουςαπότοΕλληνικόεκπαιδευτικόσύστημα,γιαένα (1)έτος,οιωφελούμενοιτωνενθέματιυποτροφιώνπροκειμένουνασυνεχίσουντηνφοίτησήτουςστασχολείατηςδευτεροβάθμιαςεκπαίδευσηςάματηεπιστροφήτουςστηνΕλλάδα,υπάγονταιστιςεκάστοτεισχύουσεςνομοθετικέςδιατάξεις(σχετ.:i)τοΠ.Δ. 578/1977 (ΦΕΚ 191 τ.Α’7/7/1977)όπωςισχύει,ii)ηαριθμ.10645/ΓΔ4/22-1-2018ΥΑ(ΦΕΚ120 τ.Β’23/1/2018), όπωςισχύει.Επισυνάπτεταιενημερωτικόφυλλάδιογιατοεκπαιδευτικόπρόγραμμα.

ΟΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΣΤΗΣΓΕΝΙΚΗΣΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ

ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

Ερωτηματολόγιο που απευθύνεται   στους εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων των σχολείων της χώρας στο πλαίσιο διερεύνησης των επιμορφωτικών τους  αναγκών και προτεραιοτήτων, εξέδωσε το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ).

Το ΙΕΠ θεωρεί απολύτως αναγκαία τη   συμμετοχή των εκπαιδευτικών στην έρευνα, προκειμένου να συμβάλουν στον σχεδιασμό και την υλοποίηση μελλοντικών δράσεων και προγραμμάτων επιμόρφωσης σύμφωνα με τις επιμορφωτικές ανάγκες.

Το ερωτηματολόγιο είναι ανώνυμο.  

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΝΔΕΘΕΙΤΕ ΜΕ ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ

Εγκύκλιο με οδηγίες για την πρόληψη εξάπλωσης της εποχικής γρίπης, απέστειλε σήμερα στις σχολικές μονάδες, το υπουργείο Παιδείας.

 

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΗΝ ΕΓΚΥΚΛΙΟ

Ειδικότερα το υπουργείο Παιδείας δίνει τις ακόλουθες οδηγίες:
1.Παιδιά που εμφανίζουν συμπτώματα γρίπης αναμένουν, σε χώρο όπου δε θα έρχονται σε επαφή με άλλα άτομα, μέχρι να τα παραλάβουν οι γονείς ή οι κηδεμόνες τους, οι οποίοι θα πρέπει να ειδοποιούνται αμέσως.

2.Συστήνεται για την αποφυγή της εξάπλωσης της εποχικής γρίπης να τηρούνται οι κανόνες ατομικής υγιεινής, όπως:

  • Αποφυγή επαφής χεριών με τα μάτια, τη μύτη και το στόμα για τη μείωση του κινδύνου μόλυνσης.
  • Αποφυγή κοινής χρήσης των μολυβιών, των στυλό, των μαρκαδόρων και άλλων προσωπικών αντικειμένων.
  • Σε βήχα ή φτέρνισμα, κάλυψη της μύτης και του στόματος με το μανίκι στο ύψος του αγκώνα ή με χαρτομάντιλο.
  • Το χρησιμοποιημένο χαρτομάντιλο πρέπει να απορρίπτεται αμέσως μετά τη χρήση στους κάδους απορριμμάτων. Απαγορεύεται τα παιδιά να πίνουν νερό απευθείας από τη βρύση με το στόμα.
  • Τακτικό πλύσιμο των χεριών των παιδιών και των εργαζομένων με υγρό σαπούνι και νερό ή εναλλακτικά να χρησιμοποιείται αντισηπτικό αλκοολούχο διάλυμα ή χαρτομάντιλα με αλκοόλη.

Οι παραπάνω οδηγίες , υπογραμμίζει το υπουργείο Παιδείας, πρέπει να τηρούνται και από το προσωπικό των κυλικείων.

ΗΜΕΡΑ ΜΝΗΜΗΣ ΤΟΥ ΟΛΟΚΑΥΤΩΜΑΤΟΣ

Η εικόνα ίσως περιέχει: δέντρο και υπαίθριες δραστηριότητες

Την Παρασκευή 25/01/2019 κάνοντας μια σύντομη αναφορά στο Ολοκαύτωμα των Εβραίων στα Χιτλερικά Στρατόπεδα Εργασίας και αποδίδοντας τιμή στους Έλληνες Ιουδαίους στο θρήσκευμα   οι μαθητές μας συμμετείχαν σε εκπαιδευτικές δράσεις και παρακολούθησαν τις ταινίες αντι Ναζιστικού περιεχομένου:

α. Η ζωή είναι ωραία

β. Ο Πιανίστας

Υποκατηγορίες

  • Νέα
  • Ανακοινώσεις

    Έντυπο ατομικών στοιχείων

    ΑΤΟΜΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΑΘΗΤΗ/ΤΡΙΑΣ

     

  • Μόναχο 2023 Προσφορές

    Αναρτούμε τις προσφορές για την σχεδιαζόμενη πενθήμερη εκπαιδευτική επίσκεψη του σχολείου μας στο Μόναχο (7-11 Νοεμβρίου 2023) και ακολουθεί και το πρακτικό επιλογής τουριστικού πρακτορείου.

    Κατατέθηκαν 5 προσφορές και επιλέχθηκε από την επιτροπή η προσφορά του πρακτορείου VLASSOPOULOS TRAVEL SERVICES.

    Ακολουθούν οι προσφορές: