1η Μέρα στην Ευρώπη

Το ταξίδι μας ξεκίνησε την Παρασκευή 15 Μαρτίου όπου συγκεντρωθήκαμε στον χώρο του σχολείου. Ο ήλιος δεν είχε ακόμα ανατείλει αλλά ο ενθουσιασμός ήταν εμφανής στα πρόσωπα όλων των μαθητών. Μεταβήκαμε στο αεροδρόμιο με το πούλμαν, γνωρίσαμε την ξεναγό μας, κ.Ιωάννα, παραδώσαμε τις βαλίτσες μας και έπειτα επιβιβαστήκαμε στο αεροπλάνο.

Με την άφιξή μας στο αεροδρόμιο των Βρυξελλών επισκεφτήκαμε το Κεστεκίδειο Γυμνάσιο-Λύκειο των Βρυξελλών όπου μας περίμενε η διευθύντρια του ελληνικού σχολείου. Όπως μάθαμε, το σχολείο ιδρύθηκε από τον Λεωνίδα Κεστεκίδη ο οποίος ίδρυσε την σοκολατοποιία Leonidas που διανέμει σοκολάτες και σοκολατάκια σε πολλές γωνιές της Ευρώπης (συμπεριλαμβανομένης και της Ελλάδας) αλλά και του κόσμου.

Μετά της γνωριμίας μας με τους μαθητές, επισκεφτήκαμε για μία φωτογραφία το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο που μας έκανε να αισθανθούμε ότι βρισκόμαστε στην καρδιά της Ευρώπης..

Επόμενος σταθμός μας το Ατόμιουμ .Εργο εντυπωσιακό, κατασκευασμένο από ατσάλι, αναπαριστά την κυψελίδα ενός κρυστάλλου σιδήρου μεγεθυμένη κατά 165 δισεκατομμύρια φορές.!!! Στην συνέχεια περιηγηθήκαμε στην πόλη, στην επιβλητική Grand Place, πλατεία του 15ου αιώνα και από τις ωραιότερες του κόσμου. Με το εκπληκτικό της στυλ μπαρόκ, ανήκει στα μνημεία της παγκόσμιας κληρονομιάς της UNESCO.! Κατά την περιήγησή μας είδαμε το Manneken Pis, το μικρό μπρούτζινο αγαλματάκι που αποτελεί σύμβολο των Βρυξελλών. Κόσμος παντού!!Περπατήσαμε και δοκιμάσαμε τις ωραίες βαφλες με σοκολάτα.!

Γευματίσαμε σε ελληνικό εστιατόριο και εν συνεχεία μεταφερθήκαμε στο ξενοδοχείο IBIS, ωραίο και λειτουργικό, όπου τακτοποιηθήκαμε και κάποιοι μείναμε λίγο παραπάνω στο λόμπι για να παίξουμε ποδοσφαιράκι.! Ηταν η 1η μας μέρα, μακριά από την Ελλάδα!

Ελευθερία Σοφού Γ3

2η μέρα  BRUGES  16 Μαρτίου

Το πρωί του Σαββάτου αφού ξυπνήσαμε στις 7:30 και απολαύσαμε το εξαιρετικό πρωινό μας, επιβιβαστήκαμε στο πούλμαν με προορισμό ‘Την Βενετία του Βορρά’, δηλαδή την πόλη Μπρύζ.

Η Μπρούζ,(στα ελληνικά και Βρύγη,) είναι πόλη στη Φλάνδρα του Βελγίου. Το 2002 ορίστηκε Πολιτιστική πρωτεύουσα της Ευρώπης.!

Αφού αποβιβαστήκαμε από το πούλμαν, περπατήσαμε μεσα στα γραφικά δρομάκια της μεσαιωνικής πόλης με προορισμό το κέντρο. Κατά τη διάρκεια της διαδρομής παρατηρούσαμε τις βιτρίνες στις οποίες βρισκόντουσαν πολυτελή ρούχα αλλά και πιο φθηνά και καθημερινά, όπως επίσης σοκολάτες σε οποιαδήποτε γεύση μπορεί κανείς να φανταστεί.!!

Η πρώτη μας στάση ήτανε στην αποβάθρα, στο κανάλι! Πήραμε μίαβάρκα με  καπετάνιο, ο οποίος μας  ξενάγησε σε όλη τηνΜπρούζ εν μέσω των καναλιών της. !!Όλοι ήμασταν χαρούμενοι και χαιρετούσαμε τους τουρίστες της πόλης με ενθουσιασμό! Όταν ολοκληρώθηκε η βόλτα με τη βάρκα, πήγαμε στο κέντρο της Μπρούζ. Είδαμε την όμορφη πλατεία με την ιδιαίτερη αρχιτεκτονική και πολλά χρώματα!!Είχαμε 1:30 ώρα ελεύθερο χρόνο, για να περιηγηθούμε στη πόλη και να δοκιμάσουμε τις τοπικές γεύσεις. !!

Κατόπιν με το πούλμαν  γυρίσαμε στις Βρυξέλες. Είχε διοργανωθεί επίσκεψη στο Μουσείο κόμικς, ένα από τα πιο γνωστά μουσεία του Βελγίου. Μέσα στο μουσείο είδαμε κάποιους από τους αγαπημένους μας ήρωες σε μεγάλα ομοιώματα, όπως για παράδειγμα το γνωστό ήρωα Τεν Τεν, Λουκυ λουκ, Στρούμφ, καθώς και την γελοιογραφία του πίνακα του Delacroix της γαλλικής επανάστασης. !Στο πωλητήριο αγοράσαμε BANDES DESSINES σε όλες τις γλώσσες!

Ο τελευταίος προορισμός μας ήταν η περίφημη Grand Place, υπέροχα τα κτήρια, Μνημείο Παγκόσμιας πολιτιστικής Κληρονομιάς τηςUNESCO όπου πάλι είχαμε ελεύθερο χρόνο να φωτογραφηθούμε, να αγοράσουμε αναμνηστικά δώρα,  και να φάμε σοκολάτες, βάφλες και μακαρόν!! Τέλος η μέρα μας τελείωσε στο ξενοδοχείο όπου φτάσαμε κατά τις 9:15 το βράδυ, κουρασμένοι αλλά και ευχαριστημένοι για όλα όσα είχαμε δει και μάθει τη δεύτερη ημέρα της εκδρομής μας.

Ευχαριστούμε την καθηγήτρια των γαλλικών μας την κ.Κ.Ριτσώνη , που ανέλαβε, και καταφέραμε να πραγματοποιήσουμε αυτό το ταξίδι στη Μπρυζ και το Παρίσι!!

Γιώργος Νικολός Β’3

Ημέρα 3η

Ξυπνήσαμε πρωί πρωί, κατά τις 7:00. Κατεβήκαμε όλοι μαζί για να πάρουμε το πρωινό μας. Φάγαμε τα κρουασάν μας, τα ζαμβον ,τα κεκάκια μας, απλά ένα υπέροχο πρωινό! Αφού όλοι μας τελειώσαμε το φαγητό μας ανεβήκαμε στα δωμάτια μας στο ξενοδοχείο Ibis των Βρυξελλών για να πακετάρουμε τις βαλίτσες μας. Η ώρα είναι 9, και είμαστε έτοιμοι για αναχώρηση. Προορισμός μας, το Παρίσι.!!

Ο καιρός είναι ιδανικός, με ηλιοφάνεια. Ξεκιναμε λοιπόν γεμάτοι χαρά. Μετά από δύο ώρες ταξιδιού κάνουμε μια στάση σε ένα μέρος που είχε πρόχειρο φαγητό. Αφότου κάτσαμε εκεί για ένα μισάωρο επιβιβαστήκαμε πάλι στο πούλμαν για να φτάσουμε στον προορισμό μας. Κατά την διάρκεια του ταξιδιού αυτού, άρχισε ξαφνικά να ρίχνει χαλάζι. Όλοι μείναμε έκπληκτοι, δεν πιστεύαμε στα μάτια μας. Παρ’ όλα αυτά, αφού φτάσαμε μία ώρα αργότερα, το Παρίσι μας υποδέχτηκε με ήλιο και με ευχάριστη διάθεση!!

Το πρώτο πράγμα που αντικρίσαμε ήταν ο πύργος του Άιφελ.! Όλοι μας αρχίσαμε να φωνάζουμε από τον ενθουσιασμό μας. Φτάσαμε μπροστά από αυτό το εξαιρετικό αξιοθέατο όπου και βγάλαμε πολλές φωτογραφίες. Ανεβήκαμε στον 2ο όροφο από τον οποίο μπορούσε κάποιος να δει ολόκληρη την πόλη!!Η θέα μαγευτική! Όλο το Παρίσι στα πόδια μας!!Κτήρια στη σειρά, στέγες γκρίζες, όλα σε τάξη. Στο βάθος ο πύργος της Μονπαρνάς. Ανατολικότερα ο λόφος της Μονμάρτης και τα Bateaux Parisiens να διασχίζουν τον Σηκουάνα. Αγοράσαμε και πολλά σουβενίρ. Εξίσου εντυπωσιακές ήταν οι τεχνητές λίμνες που βρίσκονταν κάτω από τον πύργο. Υπέροχος καιρός!!Αφότου ολοκληρώσαμε την βόλτα μας στον πύργο του Άιφελ συνεχίσαμε, πηγαίνοντας στα Bateaux Mouches για να διασχίσουμε τον πασίγνωστο ποταμό Σηκουάνα. Ήταν μαγευτικά. Είδαμε ολόκληρη την πόλη, ακόμα και τον μεγαλύτερο καθεδρικό ναό του κόσμου δηλαδή την Παναγιά των Παρισίων. Ύστερα, μεταφερθήκαμε με το πούλμαν στα Ηλύσια Πεδία, όπου επισκεφτήκαμε και αγοράσαμε διάφορα ρούχα από το «παλάτι» της Abercrombie και την Boutique officiel της γνωστής ποδοσφαιρικής ομάδας Paris Saint Germain. Μετά πλησιάσαμε πολύ κοντά στην μαγευτική Αψίδα του Θριάμβου την οποία και κοιτάγαμε συνεχώς γοητευμένοι! Το δείπνο μας περίμενε σε ένα εξαίσιο εστιατόριο! Τέλος, μετά από ένα γεμάτο και υπέροχο πρόγραμμα, πήγαμε στο ξενοδοχείο μας το Campanile το οποίο ήταν τεράστιο!Είμασταν εξαντλημένοι αλλά ευτυχισμένοι μετά από αυτή την μέρα στο Παρίσι!!

Μια μέρα που θα μου μείνει αξέχαστη!!!

Γιάννης Δρίκος Γ1

Εκπαιδευτικό ταξίδι Βρυξέλλες – Παρίσι

Ημέρα 3η Λιάνα Μποσμή

Η 4η ημέρα Του ταξιδιού μας ξεκινάει στο Παρίσι.!!! Αναμφίβολα μία μέρα γεμάτη εκπλήξεις, εντυπωσιακά αξιοθέατα που σίγουρα σχηματίζουν πολλές αναμνήσεις!. Έχουμε συνηθίσει πλέον την καθημερινή μας ρουτίνα, ξυπνάμε νωρίς το πρωί, ετοιμαζόμαστε, και μετά απολαμβάνουμε όλοι μαζί το πρωινό. Μετά Επιβιβαζόμαστε στο πούλμαν και αγωνιούμε όλοι για το επόμενο μέρος που θα επισκεφτούμε.

Η 4η ημέρα περιλαμβάνει το μουσείο του Λούβρου, Πάνθεον, Quartier Latin, Παναγία των Παρισίων. Ξεκινάμε με το μουσείο Λούβρου. Φτάνοντας εκεί στην Πυραμίδα, αρχίσαμε αμέσως τις φωτογραφίσεις, εντυπωσιασμένοι όλοι από την αρχιτεκτονική του μουσείου.!! Περνάμε από  έλεγχο και αμέσως μετά ξεκινάει η περιήγηση μας στο μουσείο. Χωριζόμαστε σε ομάδες, βρίσκουμε την ξεναγό και είμαστε έτοιμοι! Ήταν σίγουρα από τα πιο εντυπωσιακά αξιοθέατα σε όλο μας το ταξίδι.!!

Ένα μουσείο γεμάτο ιστορία και πολυπολιτισμικά στοιχεία και έργα.! Αξιοθαύμαστα τα ελληνικά μας δημιουργήματα όπως η Αφροδίτη της Μήλου και η Νίκη της Σαμοθράκης. Επιπλέον, θαυμάσαμε την Τζοκόντα αλλά και πολλούς αξιοσημείωτους πίνακες ζωγραφικής. Επόμενη στάση, Quartier Latin. Θύμιζε λίγο λαϊκή αγορά, όπου οι άνθρωποι ήταν ζεστοί και φιλόξενοι και υπήρχαν πολλά μικρομαγαζάκια με σουβενίρ και τοπικά εδέσματα. Μάλιστα συναντήσαμε πολλούς Έλληνες, οι οποίοι είχαν δικές τους επιχειρήσεις! Συνεχίζουμε με πολύ περπάτημα θαυμάζοντας το Πάνθεον το κτήριο της Σορβόννης και εν τελει φτάνοντας στην θαυμαστική Παναγία των Παρισίων.!! !!Σίγουρα μια πολύ εντυπωσιακή εκκλησία, το Μεσαιωνικό Παρίσι, όπως επίσης και το περιβάλλον γύρω της. Αργότερα, όπως βραδιάζει, συνεχίζουμε στην Αριστερη οχθη, την περιοχή Saint Germain. Εκεί περπατήσαμε πολύ, και τρέχαμε γύρω γύρω μπαίνοντας σε όλα τα μαγαζιά! Κάναμε αγορές και αργότερα καθίσαμε στο ιστορικό καφέ-μπιστρό “Cafe  Flore” και το “Cafe des deux Magots” όπου την δεκαετία του ‘20 ήταν στέκι για πολλούς διανοούμενους όπως ο Σαλβατόρ Νταλί και ο Αλμπέρ Καμί αλλά και πολλοί άλλοι. Μετά από πολύ περπάτημα, πολλές φωτογραφίες και σίγουρα πολλές καινούργιες γνώσεις και αναμνήσεις η μέρα μας φτάνει στο τέλος της. Ξαναγυρνάμε στο ξενοδοχείο όλοι πολλοί κουρασμένοι και ετοιμαζόμαστε για την αυριανή μέρα.!

5η ημέρα  Paris

Η μέρα ήταν ηλιόλουστη! Πρωί-πρωί, ήμασταν όλα τα παιδιά κάτω για το πλούσιο πρωινό μας, χαρούμενοι αλλά και προβληματισμένοι διότι η εκδρομή μας σε κάποιες ώρες τελείωνε. Αφού φάγαμε, ανεβήκαμε στα δωμάτιά μας να ελέγξουμε μήπως ξεχάσαμε τίποτα. Αμέσως μετά παραδώσαμε τις κάρτες των δωματίων και μπήκαμε στο πούλμαν που βάλαμε δυνατά μουσική για να περάσουμε ευχάριστα μέχρι την Μονμάρτη!

Πρώτα, κάναμε  μία στάση στη διάσημη συνοικία Marais που είδαμε την υπέροχη Place de Vosges.Η πιο παλιά πλατεία του Παρισιού, λεγόταν Place Royale!Εκεί βρισκόταν το σπίτι του Φιλέλληνα Victor Hugo! Περπατήσαμε τον γύρο της πλατείας, κάτω από τις αριστοτεχνικές στοές της , με καταστήματα μοντέρνας Τέχνης και τα ωραία της café! .Στη συνέχεια ξαναμπήκαμε στο πούλμαν για να συνεχίσουμε τη διαδρομή μας ….η ώρα κυλούσε κεφάτα, ώσπου φτάσαμε στη μαγευτική και γραφική Μονμάρτη! Ανεβήκαμε στον λόφο της με τελεφερίκ και μόλις φτάσαμε αντικρίσαμε και θαυμάσαμε όλο το Παρίσι! Πραγματικά, η θέα ήταν ανεπανάληπτη! Δίπλα στην εκκλησία της Sacre-Coeur με τους λευκούς της τρούλους, οι μουσικοί του δρόμου τραγουδούσαν μπαλάντες! Κατόπιν είχαμε την ελεύθερη ώρα από τη ξεναγό και τις καθηγήτριές μας να γευματίσουμε και να ψωνίσουμε από την τοπική αγορά, στην οποία όλα ήταν εξαιρετικά!!Τι όμορφη ατμόσφαιρα! Υπήρχαν οι χαρακτηριστικοί πλανόδιοι ζωγράφοι της περιοχής στην Place du Teurtre που άξιζε να ποζάρουμε για να μας ζωγραφίσουν! Στην Μονμαρτη γευτήκαμε τις ασύγκριτες γαλλικές γεύσεις! Όλοι ήμασταν χαρούμενοι! Κατεβαίνοντας από τον λόφο, βγάλαμε τις τελευταίες μας φωτογραφίες ! Περιπλανηθήκαμε στα τουριστικά μαγαζάκια και και μπήκαμε για τελευταία φορά στο πούλμαν μας, αφού πηγαίναμε πια προς το αεροδρόμιο για την επιστροφή! Τα συναισθήματά μας ήταν ανάμεικτα κατά την ώρα της πτήσης, αλλά με το που βρεθήκαμε πίσω στην Ελλάδα τότε καταλάβαμε ότι τέλειωσε η εκδρομή μας.! Ήταν μια αξέχαστη εμπειρία και περιμένουμε με ανυπομονησία για την επόμενη!